Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2006, 16:17   #1461
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
niets erger als een would-be intellektuele homo...
Hij droop echter af met de staart tussen de benen...Goede reis toch nog, en de wind vanachter
u moet wel zeer dom zijn.
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2006, 16:19   #1462
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Whatever Paulus... Argumenteren kan je toch niet en deze discussie had van meet af aan al geen zin. Wil jij je met alle geweld moreel superieur voelen t.o.v. homoseksuelen en hen blijven afschilderen als "abnormalen" en "afwijkingen" en meer van dat fraais, dan moet je maar doen wat je niet laten kan. Wat mij betreft eindigt deze discussie hier en nu.
Ik hoef ook geen dingen te onderbouwen die ik niet beweer.

Net zo min als ik beweer dat ik me moreel superieur zou voelen tov wie dan ook. Dat is wat jij er van maakt om nog eens lekker te kunnen natrappen. Ik heb geen enkel moreel oordeel uitgesproken. Je hebt dan ook niet het recht om mij dat toe te schrijven.

En neen Raf, ik ga hier niet zitten triomferen. Ik vind het jammer dat we niet tot een consensus konden komen. Ik hoop integendeel dat we mekaar in de toekomst nog kansen zullen geven om onze meningen aan elkaar af te wegen.

Uit respect voor je persoon en je beslissing, verlaat ik eveneens de thread. Mocht ik je op de één of andere manier gekwetst hebben, sorry daarvoor. Je weet hoe het gaat hier.

Toch met dank voor je bijdrage. En ook al zeg ik het niet graag, je hebt me doen nadenken over zaken waar ik eerder nooit bij stilstond.

We komen elkaar nog wel eens tegen.

Hoedje af.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2006, 16:19   #1463
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ja, op jouw vetzakkerij zat Raf echt wel te wachten.
Leven en laten leven, Pietje... Ook domme mensen moeten er zijn, al was het maar omdat we anders de slimme mensen niet zouden herkennen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2006, 16:21   #1464
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ja, op jouw vetzakkerij zat Raf echt wel te wachten.
En op de mijne .

Vertel eens , wat is er normaal aan een bende depressievelingen dat een hele nacht aandacht zit te zoeken bij andere mannen op de meest absurde manieren ?

Dat zit andere venten te ambeteren , dat voelt zich permanent gediscrimineerd , dat voelt zich eenzaam en dat alles is de schuld van een ander .

Laat die gasten eens volwassen worden , heb je een probleem dan is het je eigen schuld .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2006, 16:25   #1465
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Leven en laten leven, Pietje... Ook domme mensen moeten er zijn, al was het maar omdat we anders de slimme mensen niet zouden herkennen.
Idd. Prima statement !! Hier hoeft niks aan toegevoegd te worden.

Laatst gewijzigd door Pietje : 6 december 2006 om 16:26.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2006, 16:30   #1466
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Leven en laten leven , dat moeten homo's juist zeggen .

Dat zit permanent bij andere mannen om kontact van gelijke welke aard te smeken , tot afgrijzen van de hetero's , en dat alles omdat ze een kontactstoornis hebben ( weer dat geestelijk probleem ) .

Wie is hier de vette egoist ?

Los jullie problemen zelf op !
Oud 6 december 2006, 16:32   #1467
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik hoef ook geen dingen te onderbouwen die ik niet beweer.

Net zo min als ik beweer dat ik me moreel superieur zou voelen tov wie dan ook. Dat is wat jij er van maakt om nog eens lekker te kunnen natrappen. Ik heb geen enkel moreel oordeel uitgesproken. Je hebt dan ook niet het recht om mij dat toe te schrijven.

En neen Raf, ik ga hier niet zitten triomferen. Ik vind het jammer dat we niet tot een consensus konden komen. Ik hoop integendeel dat we mekaar in de toekomst nog kansen zullen geven om onze meningen aan elkaar af te wegen.

Uit respect voor je persoon en je beslissing, verlaat ik eveneens de thread. Mocht ik je op de één of andere manier gekwetst hebben, sorry daarvoor. Je weet hoe het gaat hier.

Toch met dank voor je bijdrage. En ook al zeg ik het niet graag, je hebt me doen nadenken over zaken waar ik eerder nooit bij stilstond.

We komen elkaar nog wel eens tegen.

Hoedje af.

Paulus.
No hard feelings, Paulus. Ondanks onze duidelijke meningsverschillen is de discussie tussen ons toch altijd op een behoorlijk peil gebleven (in vergelijking met de wansmakelijkheden van figuren als carlgustaaf en kaffer), zelfs als er af en toe als eens een hard woord viel. Ik ben me ervan bewust dat het a priori nooit je intentie was om mij of anderen doelbewust te kwetsen, hoewel je dat onrechtstreeks misschien toch wel deed. Ik geloof dat dat ook de essentie van de kritiek van Desiderius was: dit soort van discussies kan uiteindelijk alleen maar tot wrevel leiden. Mensen zullen nu eenmaal een negatieve connotatie hechten aan begrippen als "onnatuurlijk", "abnormaal" en "afwijkend" en het is dan ook voornamelijk om die reden dat ik me tegen het gebruik van die termen verzet, ook al zijn ze dan in een wetenschappelijk/statistisch kader te verantwoorden...

Affijn, we komen elkaar inderdaad nog wel tegen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382

Laatst gewijzigd door Raf : 6 december 2006 om 16:33.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2006, 16:42   #1468
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
No hard feelings, Paulus. Ondanks onze duidelijke meningsverschillen is de discussie tussen ons toch altijd op een behoorlijk peil gebleven (in vergelijking met de wansmakelijkheden van figuren als carlgustaaf en kaffer), zelfs als er af en toe als eens een hard woord viel. Ik ben me ervan bewust dat het a priori nooit je intentie was om mij of anderen doelbewust te kwetsen, hoewel je dat onrechtstreeks misschien toch wel deed. Ik geloof dat dat ook de essentie van de kritiek van Desiderius was: dit soort van discussies kan uiteindelijk alleen maar tot wrevel leiden. Mensen zullen nu eenmaal een negatieve connotatie hechten aan begrippen als "onnatuurlijk", "abnormaal" en "afwijkend" en het is dan ook voornamelijk om die reden dat ik me tegen het gebruik van die termen verzet, ook al zijn ze dan in een wetenschappelijk/statistisch kader te verantwoorden...

Affijn, we komen elkaar inderdaad nog wel tegen...
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2006, 16:49   #1469
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Homoseksuelen hebben een kontaktstoornis , dat heb ik deze middag nog gewaar geworden .

Er begonnen hem daar nu toch 2 homo's te zagen tegen mij op café .

Mannen kunnen nooit juist voelen wat vrouwen voelen en omgekeerd .

Vandaar dat beide seksen intensieve verbale en fysieke kontakten met elkaar nodig hebben .

Welnu , homo's vertonen zo'n gedrag tegenover hun seksegenoten .

Zelfs een impotente homo van 80 blijft homo , zijnde gefixeerd op andere mannen .
De reden is dat ze dus geen echt kontakt hebben met andere mannen , en zeker niet met vrouwen .
Vandaar dus dat homo's altijd klagen over eenzaamheid , en dat leid tot hun depressies .

Dat er hier nog mensen zijn die homo's normaal vinden ?

Dat ramt hem in elkaars bruinen .

Dat likt hem dan nog af ook .

Dat vreet hem daar efkes stront alsof het een sandwich is .

En dat is normaal .
Het gaat er nu niet om of we het normaal vinden, maar of het normaal is.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2006, 16:50   #1470
MaXiMuS
Banneling

MaXiMuS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Het gaat dan ook om het argument dat homoseksualtiteit "onnatuurlijk" zou zijn.

mensen doen het... zo onnatuurlijk is het dus natuurlijk niet.
kernsplitsing (kernenergie dus) is ook natuurlijk

alles hangt af vd definitie van uw 'onnatuurlijk'

homoseksualiteit is in die zin onnatuurlijk dat het bijdraagt tot procreatie noch een andere maatschappelijke functie heeft, en aangezien het bestaan ervan noodzakelijkerwijs negatief op de hoeksteen der maatschappij, zijnde het gezin en familie, inwerkt, is het dan ook verwerpelijk.

wat niet wil zeggen dat een persoon van mij best homoseksueel mag zijn. alleen denk ik dat het niet de functie van de maatschappij is zulks gedrag actief te promoten.
MaXiMuS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2006, 16:51   #1471
MaXiMuS
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Het gaat er nu niet om of we het normaal vinden, maar of het normaal is.

mathematisch is het alvast niet normaal
Oud 6 december 2006, 16:54   #1472
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zit permanent bij andere mannen om kontact van gelijke welke aard te smeken , tot afgrijzen van de hetero's , en dat alles omdat ze een kontactstoornis hebben ( weer dat geestelijk probleem ) .
Hmm... waar baseert u dat nu weer op? U hebt waarschijnlijk zelf een contactstoornis. Weet je wat ik vanochtend meemaakte op het station? Er kwam een onguur type naar me toe en die vroeg: Heb je je tanden gepoetst? Ik zei: Ja, hoezo? De man zei: Je stinkt uit je bek. Wat de man niet in de gaten had, was dat hij zélf tanden zo zwart als asfalt had en gewoon zichzelf rook. Hij stapte later af naar een kassabediende en zei: Jezus, wat stink jij uit je bek, zeg!

Snap je nu waar ik heen wil? JIJ bent degene met een contactstoornis en valt iedereen die niet in je straatje past, in de buitenwereld en dit forum, lastig!

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 6 december 2006 om 17:03.
Oud 6 december 2006, 16:55   #1473
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaXiMuS Bekijk bericht
mathematisch is het alvast niet normaal
Volgens mij gaat het hier om biologie, niet om wiskunde. Maar ja, geef maar bewijzen, als u die hebt. Ik ga graag in discussie met normale types.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 6 december 2006 om 16:56.
Oud 6 december 2006, 16:55   #1474
MaXiMuS
Banneling

Standaard

rustig maar, rustig maar

gewoon kaffer negeren, iedereen heeft onderwijl wel al door dat hij saai, vervelend en idioot is/doet.
Oud 6 december 2006, 17:00   #1475
MaXiMuS
Banneling

Standaard

Citaat:
Volgens mij gaat het hier om biologie, niet om wiskunde. Maar ja, geef maar bewijzen, als u die hebt.

het gaat over het woord normaal. hetgeen in de biologie exact (!) dezelfde betekenis heeft als in de wiskunde.

ik hoef maar te verwijzen naar de gewone kokkurve die zowat op alles van toepassing is in de biologie (waarbij op de y-as steeds de quantiteit, welteverstaan)

Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 6 december 2006 om 17:06.
Oud 6 december 2006, 17:02   #1476
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
het gaat over het woord normaal. hetgeen in de biologie exact (!) dezelfde betekenis heeft als in de wiskunde.

ik hoef maar te verwijzen naar de gewone kokkurve die zowat op alles van toepassing is in de biologie (waarbij op de x-as steeds de quantiteit, welteverstaan)
Exact faculteit?
Maare... ik begrijp het niet helemaal. Hoe kunnen evolutionaire verschijnselen wiskundig berekend worden?
Oud 6 december 2006, 17:06   #1477
MaXiMuS
Banneling

Standaard

Citaat:
Exact faculteit?
Maare... ik begrijp het niet helemaal. Hoe kunnen evolutionaire verschijnselen wiskundig berekend worden?

een curve berekent niet, die geeft weer.

zoals ik trouwens al zei: op de y-as de quantiteit
Oud 6 december 2006, 17:07   #1478
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
een curve berekent niet, die geeft weer.

zoals ik trouwens al zei: op de y-as de quantiteit
Maar wat geeft het weer? Hoe kun je aan hand van aantallen bepalen of iets normaal is of niet? Sorry, ben nogal bèta-noob.
Oud 6 december 2006, 17:11   #1479
Kaffer
Banneling

Standaard

In de meeste landen wordt homoseksualiteit nog steeds als geestesziekte erkend , ondermeer in Cuba , waar homo's in gestichten zitten , het enige positieve punt van dat land trouwens .

Meer en meer mensen raken ervan overtuigd dat strontlikken op basis van kontact-en gevoelsarmoede ( weer dat geestelijk probleem ) abnormaal is .

In 1991 werd homoseksualiteit als geestesziekte afgevoerd door de Verenigde Naties .

Thans willen Amerika , China , Rusland en Saudi-Arabie ( dat meer dan de helft van de olievoorraad heeft , ook een grootmacht dus ) dat homoseksualiteit opnieuw wordt erkend als geestesziekte door de V.N.

En geef ze eens ongelijk .
Oud 6 december 2006, 17:16   #1480
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In de meeste landen wordt homoseksualiteit nog steeds als geestesziekte erkend , ondermeer in Cuba , waar homo's in gestichten zitten , het enige positieve punt van dat land trouwens .

Meer en meer mensen raken ervan overtuigd dat strontlikken op basis van kontact-en gevoelsarmoede ( weer dat geestelijk probleem ) abnormaal is .

In 1991 werd homoseksualiteit als geestesziekte afgevoerd door de Verenigde Naties .

Thans willen Amerika , China , Rusland en Saudi-Arabie ( dat meer dan de helft van de olievoorraad heeft , ook een grootmacht dus ) dat homoseksualiteit opnieuw wordt erkend als geestesziekte door de V.N.

En geef ze eens ongelijk .
Kaffer, gefeliciteerd, je bent officieel gestoord!
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be