![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1461 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zo min als ik beweer dat ik me moreel superieur zou voelen tov wie dan ook. Dat is wat jij er van maakt om nog eens lekker te kunnen natrappen. Ik heb geen enkel moreel oordeel uitgesproken. Je hebt dan ook niet het recht om mij dat toe te schrijven. En neen Raf, ik ga hier niet zitten triomferen. Ik vind het jammer dat we niet tot een consensus konden komen. Ik hoop integendeel dat we mekaar in de toekomst nog kansen zullen geven om onze meningen aan elkaar af te wegen. Uit respect voor je persoon en je beslissing, verlaat ik eveneens de thread. Mocht ik je op de één of andere manier gekwetst hebben, sorry daarvoor. Je weet hoe het gaat hier. Toch met dank voor je bijdrage. En ook al zeg ik het niet graag, je hebt me doen nadenken over zaken waar ik eerder nooit bij stilstond. We komen elkaar nog wel eens tegen. Hoedje af. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1463 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leven en laten leven, Pietje...
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1464 |
Banneling
|
![]() En op de mijne .
Vertel eens , wat is er normaal aan een bende depressievelingen dat een hele nacht aandacht zit te zoeken bij andere mannen op de meest absurde manieren ? Dat zit andere venten te ambeteren , dat voelt zich permanent gediscrimineerd , dat voelt zich eenzaam en dat alles is de schuld van een ander . Laat die gasten eens volwassen worden , heb je een probleem dan is het je eigen schuld . |
![]() |
![]() |
![]() |
#1465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 6 december 2006 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1466 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zit permanent bij andere mannen om kontact van gelijke welke aard te smeken , tot afgrijzen van de hetero's , en dat alles omdat ze een kontactstoornis hebben ( weer dat geestelijk probleem ) . Wie is hier de vette egoist ? Los jullie problemen zelf op ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Affijn, we komen elkaar inderdaad nog wel tegen... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 6 december 2006 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1470 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mensen doen het... zo onnatuurlijk is het dus natuurlijk niet. kernsplitsing (kernenergie dus) is ook natuurlijk alles hangt af vd definitie van uw 'onnatuurlijk' homoseksualiteit is in die zin onnatuurlijk dat het bijdraagt tot procreatie noch een andere maatschappelijke functie heeft, en aangezien het bestaan ervan noodzakelijkerwijs negatief op de hoeksteen der maatschappij, zijnde het gezin en familie, inwerkt, is het dan ook verwerpelijk. wat niet wil zeggen dat een persoon van mij best homoseksueel mag zijn. alleen denk ik dat het niet de functie van de maatschappij is zulks gedrag actief te promoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1471 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snap je nu waar ik heen wil? JIJ bent degene met een contactstoornis en valt iedereen die niet in je straatje past, in de buitenwereld en dit forum, lastig! Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 6 december 2006 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij gaat het hier om biologie, niet om wiskunde. Maar ja, geef maar bewijzen, als u die hebt. Ik ga graag in discussie met normale types.
![]() Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 6 december 2006 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1474 |
Banneling
|
![]() rustig maar, rustig maar
gewoon kaffer negeren, iedereen heeft onderwijl wel al door dat hij saai, vervelend en idioot is/doet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het gaat over het woord normaal. hetgeen in de biologie exact (!) dezelfde betekenis heeft als in de wiskunde. ik hoef maar te verwijzen naar de gewone kokkurve die zowat op alles van toepassing is in de biologie (waarbij op de y-as steeds de quantiteit, welteverstaan) Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 6 december 2006 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maare... ik begrijp het niet helemaal. Hoe kunnen evolutionaire verschijnselen wiskundig berekend worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1477 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1479 |
Banneling
|
![]() In de meeste landen wordt homoseksualiteit nog steeds als geestesziekte erkend , ondermeer in Cuba , waar homo's in gestichten zitten , het enige positieve punt van dat land trouwens .
Meer en meer mensen raken ervan overtuigd dat strontlikken op basis van kontact-en gevoelsarmoede ( weer dat geestelijk probleem ) abnormaal is . In 1991 werd homoseksualiteit als geestesziekte afgevoerd door de Verenigde Naties . Thans willen Amerika , China , Rusland en Saudi-Arabie ( dat meer dan de helft van de olievoorraad heeft , ook een grootmacht dus ) dat homoseksualiteit opnieuw wordt erkend als geestesziekte door de V.N. En geef ze eens ongelijk . |
![]() |
![]() |
![]() |
#1480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |