![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[FONT=arial][SIZE=5] H E T C A F É[/SIZE][/FONT] [FONT=arial][SIZE=7]Muziekcafé DE STRANDPAAL[/SIZE][/FONT] [FONT=arial][SIZE=4] Diederikplein 4, 9960 ASSENEDE, 09 344 83 04 [/SIZE][/FONT] [FONT=arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT][FONT=arial][SIZE=2] De uitvalsbasis van het muzikale en culturele leven in Assenede... [/SIZE][/FONT] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Wat de politie wel mag volgens mij is personen kontroleren die zich verdacht gedragen .
Een chauffeur die over de baan zigzaggen mogen ze kontroleren . Iemand die s'nachts over straat loopt met een hamer en beitel mogen ze kontroleren . Mensen die hun boodschappen doen moeten ze gerustlaten . En waarom vragen ze vanwaar ge komt ? Gaat het die gasten aan of ge s'nachts van u lief of u werk komt ? Wettelijk gezien gaat het hier over schending van de privacy . Is zo'n gedrag nog normaal te noemen ? Wat is me dat ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Vraag is : Wie kiest nu voor zo'n job ?
Amper 10% slaagt in het eksamen politieinspecteur . Diegenen die het willen doen zijn dus bijzonder gemotiveerd in wat ze permanent doen , de mensen stalken . En ze hebben niet eens door dat de mensen hun permanent geblaat beu zijn . Wie doet nu zoiets ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze moeten hem vragen of hij van de hoertjes kwam. Kaffertje moet grondig gefouilleerd worden, zelfs tussen zijn benen ![]() Voor zo'n ruige kerel is dit normaal te noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Hoeveel mag ik drinken? Test het hier
De feestdagen staan voor de deur en www.gva.be loodst u natuurlijk graag veilig doorheen de volgende weken. Hoeveel mag u nu drinken als u nog moet rijden? U kan het testen door HIER te klikken. U vult het aantal glazen in, het alcoholpercentage, uw gewicht en het programma berekent automatisch of u nog mag rijden. Als u teveel heeft gedronken, berekent het programma ook welke boete u mag verwachten. Houd het veilig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ik stel mij de vraag wie nu fier is op een uniform , dat is toch de oude tijd ?
Volgens mij laten ze de mensen stoppen om naar hun uniform te kijken . Ze stellen de mensen enkele vragen zodat je verplicht bent naar hun uniform te kijken . En dan zeggen ze : Goede reis verder , mevrouw , meneer . Wat is dat ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door dereien : 22 december 2006 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Wat mij betreft mag de politie den boom in met hun sleuterhangers .
Een mens ambeteren die met een kalkoen in zijn auto van de markt in Zelzate naar huis rijdt . Die jongens hebben nu eenmaal de aandacht nodig van de mensen die ze niet gekregen hebben van hun moeder . Sukkelaars . Laatst gewijzigd door Kaffer : 22 december 2006 om 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Nu alle gekheid op een stokje, geen probleem met alcoholcontroles. Als ze er een paar met hun zatte botten vanachter het stuur kunnen houden is er wie weet weer een onschuldig slachtoffer minder (vb Moorsel 2 weken geleden...) De shit is dat het meestal niet de drankorgels zijn die in een ongeval blijven, waar ik minder problemen mee heb, maar meestal de aangeredenen.
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ben dan wel met de trein naar huis gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veilig thuis , mijn gedacht . Tracht maar eens een kerstkalkoen veilig thuis te brengen Mag ik eens kijken meneer ? Inderdaad , het was een kerstkalkoen . Prettige reis verder meneer . En voor de rest mankeerd dat geen vijs . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En kaffertje,....... ik laat mijne kalkoen overvliegen, die zullen ze verdomme niet afpakken die ( ...............) flikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Noem de flik geen kalkoen!!!!!!
,,Kieken is gebruikelijke bijnaam voor agent'' Een agent mag je zowel kieken als flik noemen, zonder risico op proces wegens smaad. Althans, dat beweert de Gentse strafpleiter Walter Van Steenbrugge. Hij vroeg gisteren voor de correctionele rechtbank in Oudenaarde de vrijspraak voor zijn cliënte, een politieagente van de zone Zottegem, die haar overste Gij zijt een kieken in het gezicht had geslingerd. Volgens Van Steenbrugge heeft de politiecommissaris geen reden om zich beledigd te voelen: ,,Sinds in de negentiende eeuw de Parijse prefectuur naar de gebouwen van de kippenmarkt verhuisde, is het in Frankrijk gangbaar dat een agent een poulet genoemd wordt.'' Advocaat Frank Van Oudenhove, die de commissaris verdedigde, knipperde met de ogen: ,,In plaats van de televisieserie Flikken mogen wij ons dan straks aan Kiekens verwachten.'' Voor u zelf een agent kieken noemt, is het wellicht aangeraden om het oordeel van de Oudenaardse rechter (19 januari) af te wachten. (pd) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan beter al de rechte lijnen op het wegdek vervangen door zig-zag. |
|
![]() |
![]() |