![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Welke allochtone politicus/politica heeft volgens de meeste kwaliteiten? | |||
Meryem Kaçar (Groen!) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,12% |
Fauzuya Talhoui (Spirit) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,12% |
Anissa Temsamani (sp.a) |
![]() ![]() ![]() |
6 | 12,24% |
Ergun Top(CD&V) |
![]() ![]() ![]() |
4 | 8,16% |
Nahima Langri(CD&V) |
![]() ![]() ![]() |
4 | 8,16% |
Zohra Othman (PVDA) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,04% |
Seçil Tarhan (BUB) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,04% |
Pieter van Boxel (VB) |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,29% |
Aisha van Zele (VB) |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,20% |
Linda Mbungu(N-VA) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,08% |
Sami Sougir(VLD) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Andere niet in peiling staande |
![]() ![]() ![]() |
13 | 26,53% |
Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Burger
|
![]() Citaat:
eng (bn.)1 nauw 2 beperkt 3 [inf.] griezelig -> lijkt me hier drie maal toepasselijk ![]() Laatst gewijzigd door globalisator : 26 december 2006 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Een persoon die gewoon dit medium misbruikt om het VB in een slecht daglicht te brengen... Maar laten we eens kijken wat FDW zelfs zegt... http://www.eo.nl/portals/programs/ep...pisode=5910844 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Burger
|
![]() De man in de straat heeft een andere perceptie van het begrip allochtoon dan wat de politieke elite ervan maakt. Door het begrip allochtoon zodanig te definiëren dat het gaat over alle recente inwijkelingen, kunnen ze vlot bewijzen dat ze heel verdraagzaam zijn. Voor de meeste mensen is het begrip allochtoon synoniem voor islamieten en zware criminelen. Indien we deze definitie als norm gebruiken om een nieuwe poll te maken dan krijg je een ander beeld. Dan krijg je een beeld van welke partijen welke gemeenschappen naar voor schuift en ze daardoor ook macht geeft om plaatselijk de lakens te mogen uitdelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mimount Bousakla staat er niet bij. Ik herinner me nog dat zij zich op 8 oktober naast Ergun Top vastreed op de VRT door tegenstrijdige dingen over het cordon te zeggen. Ook zei ze dit :
[FONT=MyriadLS-Regular][SIZE=2] Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of Van Boxel uit opportunistische redenen naar het Vlaams Belang stapte weet ik niet. Ik merk dat het nogal tot verhitte discussies kan komen tussen hardliners en gematigden want het probleem is natuurlijk (we moeten eerlijk zijn hé) dat Dewinter iets zei over een blank Europa een hele tijd terug en dat "Belg kan je worden, Vlaming word je geboren" Dat was natuurlijk een hele tijd terug dus ik neem dan ook aan dat het Vlaams Belang inderdaad veranderd is anders ga je niet die kerel electoraal uitspelen en er op foto mee gaan staan. Hoe dan ook; hoe meer voorstanders voor het Vlaams Belang (al zijn het honden of indianen) hoe beter. Ook al omarmt het Vlaams Belang (VB) niet al zijn voorstanders, feit is dat een voorstander al geen tegenstander meer kan zijn. Zolang Van Boxel het Vlaams Belang programma uitvoert en ernaar handelt kunnen er alleen maar winnaars en gelukkigen zijn. Laatst gewijzigd door Internaut : 27 december 2006 om 05:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het staat in ieder geval vast dat de allochtone politici zich absoluut niet bekommeren om Vlaanderen. Hen interesseert enkel het statuut van de vreemdelingen.
Hoe zou het ook anders, ze zijn niet van hier en hebben ook geen historische gevoelens met Vlaanderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
ik ben geen VB'er dus ik kan op afstand objectief oordelen over jullie discussie: elkaar verwijten dat ge er niet bij hoort is wel het slechtste dat ge kunt doen voor uw partij. Leg u anders eens neer bij de verschillende strekkingen binnen een partij. ![]() ![]() of sticht uw eigen clubje ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Parlementslid
|
![]() Het kan mij persoonlijk niet veel schelen of een allochtoon politicus al dan niet een exotische achternaam heeft. Inhoud primeert nog steeds boven de verpakking, en het is wat de inhoud betreft dat ik me meer zorgen maak: sommigen van die allochtone politici hebben banden met Turks extreem rechts, maar zij komen wel op voor 'democratische' partijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
(idd Turk extreemrechts, meer zelfs: Turks staatsnationalistisch imperialisme, support voor onderdrukking van het koerische volk, etc) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ik weet niet of u de laatste maanden/jaren aanwezig was, maar de VB kopstukken hebben het al meerdermaal zeer duidelijk gemaakt, dat er voor zulke personen geen plaats is in het VB. Zo simpel is het.... Citaat:
Het VB is de laatste jaren juist groot geworden door zulke personen niet meer het woord te laten voeren.... |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nog iets, de hele discusie is juist begonnen, omdat meneer vind dat personen met een andere huidskleur niet in het VB zouden mogen aanwezig zijn...
Met andere woorden valt hij zijn andere partij leden aan, want er zijn nu eenmaal anders gekleurden in het VB, en dit op een publiek forum. Citaat:
Laatst gewijzigd door DenDane : 28 december 2006 om 03:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net als het partijstandpunt ben ik totaal tegen migratie;ik misschien nog een ietsje scherper.Ik durf ook nog spreken over het terugdraaien van de erfenis van het verleden zij het niet meer door gedwongen terugkeer.De partij zegt daar zoveel niet meer over maar ongetwijfeld is dat in de geesten van oude getrouwen nog steeds sterk aanwezig.U mag zoals onze tegenstanders doen op mij het etiket racist opplakken;daarmee stelt ge u duidelijk in het politiek correcte kamp.De radikale nationalisten zijn lange tijd de meerderheid geweest van de aktieve kern van de partij;de laatste jaren zijn ze door de verloedering van het ledenbestand naar verhouding minder sterk aanwezig maar in de aktieve kern blijven ze sterk.Ik probeer effectief andere radikalen die weggegaan zijn te overtuigen terug te komen.We mogen de partij niet overlaten aan mensen zoals u.Ik neem wat kopstukken in het openbaar zeggen met een korrel zout. De partij is vooral groot geworden door een scherp vreemdelingenstandpunt waarvoor een meerderheid bestaat in de bevolking en waarvoor het VB een totale exclusiviteit heeft.Een partij moet zich kunnen differentiëren van de andere.Sommigen zoals u willen het werk van karel dillen ongedaan maken en van het VB een copie van de NVA maken.Net als anderen zal ik mij daar tegen verzetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |