![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3461 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij stelde dat ik peilers van de evolutietheorie verwierp, dan moet jij dat ook hard maken, ander ben je niet eerlijk bezing. Ik heb opzetteloijk geen, standpunt ingenomen over de evolutieleer precies om een discussie schepping of evolutie te vermijden. Ik ga ze nu niet toch voeren om jou te plezieren hoor. Wat nog allemaal. Feit is wel dat jij valse verklaring aflegt omtrend mijn zeggen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 december 2006 om 02:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben voor dat antwoord niet verantwoordelijk. http://forum.politics.be/showpost.php?p=2250360&postcount=1924 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 december 2006 om 02:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.php?p=2250360&postcount=1924 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 december 2006 om 02:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3465 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3467 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vlaams: inderdaad, dus geen hollander nationalist: tvv Vlaanderen, ja. Filip Dewinter: nee, ik heb men eigen persoonlijkheid Hellfigger: gewoon een nicknaam zonder betekenis Tja, heterosexualiteit is voor mij de norm en de rest is voor mij een afwijking of hoe je het ook noemt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je nu werkelijk met alle geweld laten uitschijnen dat ik pedofilie goedkeur? Dat je zo diep gezonken bent, is voor mij de laatste druppel. Je bent een achterbakse leugenaar, Paulus en ik denk dat dat ondertussen wel voor iedereen duidelijk is. Iemand die dergelijke lage praktijken hanteert, is het niet waard om nog een seconde langer aandacht te krijgen. Sudder maar lekker verder in je zelfgecreëerde grote gelijk. Wat mij betreft zijn jij en al je stompzinnige praatjes vanaf dit ogenblik quantité négligeable.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voor de goede verstaander, Paulus : je bent niet verder geraakt dan negentiende-eeuwse wetenschap waarin de originele evolutietheorie en het causaal determinisme zowat het wereldbeeld vormden
Laatst gewijzigd door praha : 28 december 2006 om 02:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3470 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 28 december 2006 om 02:33. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zoals ik in m'n vorige post al zei ga ik deze lijn van inquisitorisch gerotzooi niet meer aan met je Paulus
dus sorry van al de moeite die je getroost zou hebben in het opstellen van je reply summier : jij hebt een stelling ... een stelling zondermeer waar je niet van af te brengen bent... ik vroeg je al menigmale naar de nodige bronnen ed om het wat te bekrachtigen... dat deed je niet ... dat was niet nodig daar wij die stelling maar moesten weerleggen aldus jou tot daaraan toe dat deden we tot in den treure toe door : - realiteit komt niet overeen met je stelling dus hup stelling naar prullenbak - de gehele wetenschappelijke wereld ( lees maar concensus ) deelt je mening niet dus hup naar de prullenmand - ach ja de concensus was niet algeheel want niet iedere wetenschapper zou dat delen ik lanceer daarop eveneens een stelling ( zéér ridicuul voorbeeldje waarom niet dacht ik ) maar blijkt dat ik - bronnen behoef van met gelijke wapens gestreden gesproken verder raad ik je aan de nodige literatuur te lezen blijkt nu dat je ook al niet veel afweet van de meer recente ontwikkelingen op vlak van natuurwetenschappen en filosofie als je je blijft vansthouden aan een strootje gelijk causaal deterministisch denken Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 28 december 2006 om 02:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer alleen maar wat gezegd is geweest. Ik vroeg of pedofilie met tooestemming van het kind een normale sexualiteitsbeleving is volgen u en uw antwoord was duidelijk ja Ik heb je nadien nog aangeraden om dat terug te trekken en dat heb je niet gedaan. Ik heb je ook gevraagd of er per definitie eigenlijk wel abnormale seksbelevingen bestonden, waarop je duidelijk antwoord: nee dus. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1924 Tja?! Ik kan maar lezen wat er staat hé Raf?! Maar dat jij mij beschuldigt van homofobie, haat tegen homo's, leugens, idiotie, stompzinnigheid, achterbaksheid enz... en dat zonder bronnen of bewijs.... Dat zou ik maar normaal moeten vinden zeker? Ik geef tenminste nog bronnen en referenties, voor jouw uitspraken. Als er iets is Raf, wat hier voor iedereen duidelijk is...en niet alleen hier maar ook in ander threads is dat jou 'geloofwaardigheid' op minder dan 0 staat. Jij zult nooit een fout toegeven, liever oneerlijk discuteren met valse beschuldigingen in de richting van je tegenstrever. Ik heb hier zowat alles gehad. Ik ben vals beschuldigd geweest, er werden dingen in mijn mond gelegd die ik nooit gezegd heb, vragen, werden honderden postings na mekaar genegeerd, ik ben uitgescholden gewees, belachelijk gemaakt uit getreiterd geweest door jou en dat alleen maar omdat je geen redeleijk tegenargument kon vinden. Anders had je dat redelijk tegenargument met veel plezier gebruikt. Maar je had ze niet. Daarom speelde je liever op de man dan op de bal. Ik las in andere threads dat je een tijdje weg bent geweest van het forum? Ik ken de historie niet, maar ik heb wel een heel sterk vermoeden waarom dat dan wel geweest zou zijn. Je projecteerd je eigen tekortkomingen op iemand anders. Ook in deze posting doe je dat. Zoek maar eens uit wat dat betekent en wat dat zegt over jou persoonlijkheid. Tenminste als je nog iets wil leren. Misschien is er dan nog hoop voor jou. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3473 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heb ik het nu bij het rechte eind dat je die post onderwijl al aangepast heb ? niettemin
Citaat:
één van de pijlers is bv dat evolutionair gezien homoseksualiteit wel degelijk een belang moet hebben daar het nog niet uitgefilterd is en bij afwezigheid van de kennis dat het om een systematisch steeds weerkerende 'fout' zou gaan een tweede is dat de opeenvolgende stappen en het tussenresultaat evolutieleer helemaal niet zo causaal is... ook dat verwierp je daar volgens jou alles een oorzaak moest hebben Citaat:
![]() maar wat deed je dan wel om zulke stelling te lanceren is maar zeer de vraag Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3474 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
PS: ook om sommige hier te shockeren. Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ik krijg sterk de indruk dat het antwoord je niet zint ![]() klopt datte ? zo ja... kan je me dan eens uitleggen waarom pedofilie 'abnormaal' zou zijn en dit in niet statistische of morele zin uiteraard |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3476 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3477 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als jij me vraagt om dat wetenschappelijk te bewijzen ben je onredelijk bezig. Dit weten kinderen al die nog op de lagere school lopen. Citaat:
De realiteit komt zekerlijk overeen met mijn stelling. Homoseksualiteit kan nooit leiden tot procreatie. Noem mij één wetenschapper die mijn stelling weerlegt met feiten, en ik geef me gewonnen. Als dat geen goede reden is om die ene wetenschapper te vinden dan weet ik het ook niet meer. Maar als je ze niet vind, wees dan ook zo consequent om wat je zegt terug te trekken en mij tegmoet te komen in mijn bewering. Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 december 2006 om 03:04. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|