Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 december 2006, 02:15   #3461
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Waarom?

PS Voor de vierde keer nu al heb ik geen pleidooi voor of tegen de evolutietheorie gehouden.

Paulus
Omdat meneer hier hele andere punten had dan die waar u op doelde.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 02:16   #3462
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
geef me dan eens de oorzaken die aan de basis liggen van alle verschillende soorten en de oorzaak van evolutie ( verandering ) ?

die moeten er toch zijn aldus jou ?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.

Jij stelde dat ik peilers van de evolutietheorie verwierp, dan moet jij dat ook hard maken, ander ben je niet eerlijk bezing.

Ik heb opzetteloijk geen, standpunt ingenomen over de evolutieleer precies om een discussie schepping of evolutie te vermijden. Ik ga ze nu niet toch voeren om jou te plezieren hoor. Wat nog allemaal. Feit is wel dat jij valse verklaring aflegt omtrend mijn zeggen.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 28 december 2006 om 02:24.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 02:17   #3463
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
oei ... nu gaat het weerom over 'normaal' ed

Paulus,
het wordt dringend tijd dat je voor ons een lijstje zou opstellen met de gehanteerde begrippen en hun strikte afbakening om het spel verder eerlijk te blijven spelen
Ik stel een vraag en daarop werd geantwoord.

Ik ben voor dat antwoord niet verantwoordelijk.

http://forum.politics.be/showpost.php?p=2250360&postcount=1924

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 28 december 2006 om 02:26.
Oud 28 december 2006, 02:19   #3464
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Nog altijd geen onderscheid leren maken tussen wat "normaal" en wat "wenselijk" is?

Op één punt heb je gelijk: een "normale" discussie is met jou onmogelijk.
Ik stelde een vraag en je hebt geantwoord. Dat antwoord is voor jou rekening, niet voor de mijne.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 28 december 2006 om 02:26.
Oud 28 december 2006, 02:20   #3465
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Omdat meneer hier hele andere punten had dan die waar u op doelde.
En ik vond ze treffend.

Paulus.
Oud 28 december 2006, 02:24   #3466
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En ik vond ze treffend.

Paulus.
Ik vond u altijd redelijk goed tot discussie te brengen. Laten we het alstublief niet op een Kaffer-niveau brengen.
Oud 28 december 2006, 02:24   #3467
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Homo's weten best dat ze anders zijn, daar moet u niet zo moeilijk over doen.
Zou al erg moesten ze het niet weten dat ze anders zijn. Ik doe er niet moeilijk over.

Citaat:
De reden dat u homoseksualiteit een afwijking vindt is omdat u een intolerant vlaemSSch-nationalistisch Filip deWintertje bent. Dat kan ik weten onder andere aan uw naam, en aan deelname in andere discussies.
intolerant: op sommige gebieden wel, is nu eenmaal menselijk.

Vlaams: inderdaad, dus geen hollander

nationalist: tvv Vlaanderen, ja.

Filip Dewinter: nee, ik heb men eigen persoonlijkheid

Hellfigger: gewoon een nicknaam zonder betekenis

Tja, heterosexualiteit is voor mij de norm en de rest is voor mij een afwijking of hoe je het ook noemt.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 02:26   #3468
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik stelde een vraag en je hebt geantwoord. Dat antwoord is voor jou rekening, niet voor de mijne.
Wil je nu werkelijk met alle geweld laten uitschijnen dat ik pedofilie goedkeur? Dat je zo diep gezonken bent, is voor mij de laatste druppel. Je bent een achterbakse leugenaar, Paulus en ik denk dat dat ondertussen wel voor iedereen duidelijk is. Iemand die dergelijke lage praktijken hanteert, is het niet waard om nog een seconde langer aandacht te krijgen. Sudder maar lekker verder in je zelfgecreëerde grote gelijk. Wat mij betreft zijn jij en al je stompzinnige praatjes vanaf dit ogenblik quantité négligeable.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 02:31   #3469
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
voor de goede verstaander, Paulus : je bent niet verder geraakt dan negentiende-eeuwse wetenschap waarin de originele evolutietheorie en het causaal determinisme zowat het wereldbeeld vormden

Laatst gewijzigd door praha : 28 december 2006 om 02:57.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 02:32   #3470
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Zou al erg moesten ze het niet weten dat ze anders zijn. Ik doe er niet moeilijk over.
U doet alsof homo's overal maar verkondigen dat ze niet anders zijn. Iedereen is anders, iedereen heeft zijn voorkeuren, iedereen heeft zijn eigenschappen. Laten we juist op d�*e gebieden niet moeilijk doen.

Citaat:
intolerant: op sommige gebieden wel, is nu eenmaal menselijk.
Er bestaat een verschil tussen intolerant en geen-verstand. Sommige intoleranties zijn echt heel ongegrond.
Citaat:
Vlaams: inderdaad, dus geen hollander
Ik ben ook geen Hollander, maar Veluwnaar.
Citaat:
nationalist: tvv Vlaanderen, ja.
Dat ken ik ja, het forum krioelt ervan.
Citaat:
Filip Dewinter: nee, ik heb men eigen persoonlijkheid
Hopelijk iets progressiever?
Citaat:
Hellfigger: gewoon een nicknaam zonder betekenis
En uw avatar?
Citaat:
Tja, heterosexualiteit is voor mij de norm en de rest is voor mij een afwijking of hoe je het ook noemt.
Dus bomen zijn ook een afwijking? Als u een onderdeel van de natuur een afwijking noemt dan is de mens ook een afwijking. Immers, we zijn een vertakking van een oer-soort, zoals de homoseksueel een vertakking van het menselijke systeem is. Het maakt er deel van uit.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 28 december 2006 om 02:33.
Oud 28 december 2006, 02:45   #3471
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen dat heb je niet!.... blahblah
zoals ik in m'n vorige post al zei ga ik deze lijn van inquisitorisch gerotzooi niet meer aan met je Paulus
dus sorry van al de moeite die je getroost zou hebben in het opstellen van je reply

summier :
jij hebt een stelling ... een stelling zondermeer waar je niet van af te brengen bent... ik vroeg je al menigmale naar de nodige bronnen ed om het wat te bekrachtigen... dat deed je niet ... dat was niet nodig daar wij die stelling maar moesten weerleggen aldus jou
tot daaraan toe
dat deden we tot in den treure toe door :
- realiteit komt niet overeen met je stelling dus hup stelling naar prullenbak
- de gehele wetenschappelijke wereld ( lees maar concensus ) deelt je mening niet dus hup naar de prullenmand
- ach ja de concensus was niet algeheel want niet iedere wetenschapper zou dat delen

ik lanceer daarop eveneens een stelling ( zéér ridicuul voorbeeldje waarom niet dacht ik ) maar blijkt dat ik
- bronnen behoef

van met gelijke wapens gestreden gesproken

verder raad ik je aan de nodige literatuur te lezen
blijkt nu dat je ook al niet veel afweet van de meer recente ontwikkelingen op vlak van natuurwetenschappen en filosofie als je je blijft vansthouden aan een strootje gelijk causaal deterministisch denken

Citaat:
Paulus.
Praha

Laatst gewijzigd door praha : 28 december 2006 om 02:58.
Oud 28 december 2006, 02:52   #3472
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Wil je nu werkelijk met alle geweld laten uitschijnen dat ik pedofilie goedkeur? Dat je zo diep gezonken bent, is voor mij de laatste druppel. Je bent een achterbakse leugenaar, Paulus en ik denk dat dat ondertussen wel voor iedereen duidelijk is. Iemand die dergelijke lage praktijken hanteert, is het niet waard om nog een seconde langer aandacht te krijgen. Sudder maar lekker verder in je zelfgecreëerde grote gelijk. Wat mij betreft zijn jij en al je stompzinnige praatjes vanaf dit ogenblik quantité négligeable.
Aja? Alleen jij mag mij beschuldigen zonder enige bronvermelding.

Ik citeer alleen maar wat gezegd is geweest.

Ik vroeg of pedofilie met tooestemming van het kind een normale sexualiteitsbeleving is volgen u en uw antwoord was duidelijk ja

Ik heb je nadien nog aangeraden om dat terug te trekken en dat heb je niet gedaan.

Ik heb je ook gevraagd of er per definitie eigenlijk wel abnormale seksbelevingen bestonden, waarop je duidelijk antwoord: nee dus.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1924

Tja?! Ik kan maar lezen wat er staat hé Raf?!

Maar dat jij mij beschuldigt van homofobie, haat tegen homo's, leugens, idiotie, stompzinnigheid, achterbaksheid enz... en dat zonder bronnen of bewijs....

Dat zou ik maar normaal moeten vinden zeker? Ik geef tenminste nog bronnen en referenties, voor jouw uitspraken.

Als er iets is Raf, wat hier voor iedereen duidelijk is...en niet alleen hier maar ook in ander threads is dat jou 'geloofwaardigheid' op minder dan 0 staat. Jij zult nooit een fout toegeven, liever oneerlijk discuteren met valse beschuldigingen in de richting van je tegenstrever.

Ik heb hier zowat alles gehad.

Ik ben vals beschuldigd geweest, er werden dingen in mijn mond gelegd die ik nooit gezegd heb, vragen, werden honderden postings na mekaar genegeerd, ik ben uitgescholden gewees, belachelijk gemaakt uit getreiterd geweest door jou en dat alleen maar omdat je geen redeleijk tegenargument kon vinden.

Anders had je dat redelijk tegenargument met veel plezier gebruikt.

Maar je had ze niet. Daarom speelde je liever op de man dan op de bal. Ik las in andere threads dat je een tijdje weg bent geweest van het forum?

Ik ken de historie niet, maar ik heb wel een heel sterk vermoeden waarom dat dan wel geweest zou zijn. Je projecteerd je eigen tekortkomingen op iemand anders. Ook in deze posting doe je dat. Zoek maar eens uit wat dat betekent en wat dat zegt over jou persoonlijkheid. Tenminste als je nog iets wil leren. Misschien is er dan nog hoop voor jou.

Paulus.
Oud 28 december 2006, 02:54   #3473
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

heb ik het nu bij het rechte eind dat je die post onderwijl al aangepast heb ? niettemin
Citaat:

Jij stelde dat ik peilers van de evolutietheorie verwierp, dan moet jij dat ook hard maken, ander ben je niet eerlijk bezing.
nogmaals dat doe je wel ... en niet een enkele keer
één van de pijlers is bv dat evolutionair gezien homoseksualiteit wel degelijk een belang moet hebben daar het nog niet uitgefilterd is en bij afwezigheid van de kennis dat het om een systematisch steeds weerkerende 'fout' zou gaan

een tweede is dat de opeenvolgende stappen en het tussenresultaat evolutieleer helemaal niet zo causaal is... ook dat verwierp je daar volgens jou alles een oorzaak moest hebben

Citaat:
Ik heb opzetteloijk geen, standpunt ingenomen over de evolutieleer precies om een discussie schepping of evolutie te vermijden.
neeje dat doe je meetsal niet tot het in je kraampje past en dan citeer je uitsluitend selectief
maar wat deed je dan wel om zulke stelling te lanceren is maar zeer de vraag

Citaat:
Ik ga ze nu niet toch voeren om jou te plezieren hoor. Wat nog allemaal.
je doet wat je niet laten kan
Citaat:
Feit is wel dat jij valse verklaring aflegt omtrend mijn zeggen.
waar ook alweer ? dat moet ik gemist hebben

Citaat:
Paulus.
Praha.
Oud 28 december 2006, 02:54   #3474
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U doet alsof homo's overal maar verkondigen dat ze niet anders zijn. Iedereen is anders, iedereen heeft zijn voorkeuren, iedereen heeft zijn eigenschappen. Laten we juist op d�*e gebieden niet moeilijk doen.
Ik zal het anders zeggen. homosexualitiet is voor mij een afwijking, niet de mens zelf.

Citaat:
Er bestaat een verschil tussen intolerant en geen-verstand. Sommige intoleranties zijn echt heel ongegrond.
Intolerant zijn is een mening en geen norm.

Citaat:
Ik ben ook geen Hollander, maar Veluwnaar.
Men excuses maar ik ken de situatie niet in Nederland.

Citaat:
Dat ken ik ja, het forum krioelt ervan.
En is er iets mis mee?

Citaat:
Hopelijk iets progressiever?
Op bepaalde gebieden conservatiefer en op andere gebieden ruimdenkender.

Citaat:
En uw avatar?
Albert Speer, ik lees graag over de 2de wereldoorlog en vooral over de Duitse kant ervan. Hij is de enige persoon die mij intrigeert. Hij was geen typische Nazi was maar eerder een eenzaat. Je kan hem absoluut niet vergelijken met de andere Nazi-bonzen.

PS: ook om sommige hier te shockeren.

Citaat:
Dus bomen zijn ook een afwijking? Als u een onderdeel van de natuur een afwijking noemt dan is de mens ook een afwijking. Immers, we zijn een vertakking van een oer-soort, zoals de homoseksueel een vertakking van het menselijke systeem is. Het maakt er deel van uit.
Voor een katholiek zijn protestanen en orthodoxen ook afwijkingen.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 02:56   #3475
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik stel een vraag en daarop werd geantwoord.

Ik ben voor dat antwoord niet verantwoordelijk.

Paulus.
zeg ik ook niet...
maar ik krijg sterk de indruk dat het antwoord je niet zint
klopt datte ?
zo ja... kan je me dan eens uitleggen waarom pedofilie 'abnormaal' zou zijn en dit in niet statistische of morele zin uiteraard
Oud 28 december 2006, 03:00   #3476
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aja? Alleen ....

Ik heb je nadien nog aangeraden om dat terug te trekken en dat heb je niet gedaan.
....
Paulus.
kan je ook even kort uitleggen waarom je Raf die goede raad gaf ?
Oud 28 december 2006, 03:03   #3477
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
zoals ik in m'n vorige post al zei ga ik deze lijn van inquisitorisch gerotzooi niet meer aan met je Paulus
dus sorry van al de moeite die je getroost zou hebben in het opstellen van je reply
Tja?!

Citaat:
summier :
jij hebt een stelling ... een stelling zondermeer waar je niet van af te brengen bent... ik vroeg je al menigmale naar de nodige bronnen ed om het wat te bekrachtigen... dat deed je niet ... dat was niet nodig daar wij die stelling maar moesten weerleggen aldus jou
Neen dat was niet nodig. Iedereen was er mee akkoord dat homoseksualiteit, seksualiteit is tussen mensen van hetzelfde geslacht en dat seksualiteit tussen mensen van hetzelfde geslacht nooit tot nakomelingschap kan leiden. Dat kan u nagaan vanaf pagina 162 denk ik.

Als jij me vraagt om dat wetenschappelijk te bewijzen ben je onredelijk bezig. Dit weten kinderen al die nog op de lagere school lopen.

Citaat:
tot daaraan toe
dat deden we tot in den treure toe door :
- realiteit komt niet overeen met je stelling dus hup stelling naar prullenbak
- de gehele wetenschappelijke wereld ( lees maar concensus ) deelt je mening niet dus hup naar de prullenmand
- ach ja de concensus was niet algeheel want niet iedere wetenschapper zou dat delen
Je vergist je schromelijk.
De realiteit komt zekerlijk overeen met mijn stelling. Homoseksualiteit kan nooit leiden tot procreatie.

Noem mij één wetenschapper die mijn stelling weerlegt met feiten, en ik geef me gewonnen. Als dat geen goede reden is om die ene wetenschapper te vinden dan weet ik het ook niet meer.

Maar als je ze niet vind, wees dan ook zo consequent om wat je zegt terug te trekken en mij tegmoet te komen in mijn bewering.

Citaat:
ik lanceer daarop eveneens een stelling ( zéér ridicuul voorbeeldje waarom niet dacht ik ) maar blijkt dat ik
- bronnen behoef

van met gelijke wapens gestreden gesproken
U lanceerde geen stelling. U deed een bewering. U beweerde dat de famillie van homoseksuelen een grotere penis had. Wat dat zou moeten bewijzen is mij nog steeds een raadsel, maar blijkbaar bent u de enige die dat beweert. Het is dan ook niet meer dan normaal dat ik daar een bron voor vraag.

Citaat:
verder raad ik je aan de nodige literatuur te lezen
blijkt nu dat je ook al niet veel afweet van de meer recente ontwikkelingen op vlak van natuurwetenschappen en filosofie als je je blijft vansthouden aan een strootje gelijk causaal deterministisch denken
Je zal het misschien niet geloven maar filosofie is mijn geliefkoosd onderwerp.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 28 december 2006 om 03:04.
Oud 28 december 2006, 03:11   #3478
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
voor de goede verstaander, Paulus : je bent niet verder geraakt dan negentiende-eeuwse wetenschap waarin de originele evolutietheorie en het causaal determinisme zowat het wereldbeeld vormden
Allee dat nog eens erbovenop tewijl ik geen enkel oordeel over de evolutietheorie heb uitgeproken. U over mij daarentegen???

Paulus.
Oud 28 december 2006, 03:20   #3479
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
heb ik het nu bij het rechte eind dat je die post onderwijl al aangepast heb ? niettemin

nogmaals dat doe je wel ... en niet een enkele keer
één van de pijlers is bv dat evolutionair gezien homoseksualiteit wel degelijk een belang moet hebben daar het nog niet uitgefilterd is en bij afwezigheid van de kennis dat het om een systematisch steeds weerkerende 'fout' zou gaan
Ik doe dat niet. Is het één van de peilers misschien dat fouten worden uitgefilterd? Hoe verklaar je dan dat er nog steeds mensen met een afwijking geboren worden?

Citaat:
een tweede is dat de opeenvolgende stappen en het tussenresultaat evolutieleer helemaal niet zo causaal is... ook dat verwierp je daar volgens jou alles een oorzaak moest hebben
Dat alles een oorzaak heeft werd al vastgelegd in 1234 door Thomas van Aquino. Deze filosoof wordt nog altijd onderwezen en is zeker niet tegengesproken op dat vlak. Hij is een mijlpaal in de geschiedenis van het denken. Zeker in de evolutietheorie hangt alles aan elkaar door oorzaak en gevolg van de Big Bang tot op heden.

Citaat:
neeje dat doe je meetsal niet tot het in je kraampje past en dan citeer je uitsluitend selectief
maar wat deed je dan wel om zulke stelling te lanceren is maar zeer de vraag
Ik herhaal: Ik heb opzetteloijk geen, standpunt ingenomen over de evolutieleer precies om een discussie schepping of evolutie te vermijden. Dat is geen kwestie van kraampje, dat is een kwestie van bij het onderwerp van de thread te blijven. Iets wat jij heel moeilijk kan blijkbaar. Je bent meer bezig met mijn persoon dat met het onderwerp van de thread.

Citaat:
je doet wat je niet laten kan
Je moet maar niet doen waar je geen zin in hebt zou je beter zeggen.

Citaat:
waar ook alweer ? dat moet ik gemist hebben
Je zei dat ik belangrijke peilers van de evolutietheorie verwierp.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 28 december 2006 om 03:24.
Oud 28 december 2006, 03:27   #3480
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
zeg ik ook niet...
maar ik krijg sterk de indruk dat het antwoord je niet zint
klopt datte ?
zo ja... kan je me dan eens uitleggen waarom pedofilie 'abnormaal' zou zijn en dit in niet statistische of morele zin uiteraard
Moet ik hieruit concluderen dat je pedofilie normaal vindt, of vraag je dat alleen maar om mij een beetje extra werk te geven. Want als je het niet normaal vindt weet je zelf toch ook wel waarom en hoef je me dat niet te vragen.

Paulus.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be