Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 december 2006, 16:20   #3561
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik beoordeel geen mensen. Ik beoordeel een bepaalde vorm van seksualiteit dat zich wil profileren als zijnde normaal. Ik heb daar ook alle recht toe gezien de threadstarter homoseksueel is en ieder daatoe uitnodigd. Bovendien heb ik herhaaldelijk aangegeven dat het niet in mijn bedoeling ligt om mensen te kwetsen.
Maar dat was niet mijn bedoeling om te zeggen, hé. Het ging hier om het feit dat homo's zich te snel gekwetst zouden voelen en de reacties daarop. Ik weet best dat het niet uw bedoeling is te kwetsen. Maar beoordelen (zoals velen hier doen) is toch iets anders dan betogen.
Citaat:
Als ik moet rekening houden met de gevoelens van sommigen, dan wordt het onbespreekbaar.
U kunt het best zakelijk houden, dan kwetst u niemand. Voor zover ik weet, hebt u dat wel redelijk goed gedaan.
Citaat:
Het feit dat ik voortdurend voor homohater en homofoob en meer van dat fraais wordt uitgescholden, is blijkbaar toegestaan. En dat is dan weldegelijk en wélbewust gezegd om mij te kwetsen.
Ik heb altijd tegen u gezegd dat ik u geen homohater vind.
Citaat:
Je volgt de thread al een tijdje, dan weetje dat het over tientallen keren gaat. Ik heb eigenlijk meer redens om gekwetst te zijn omwille van deze bewuste opzet.
Nou, bewuste opzet?
Citaat:
Een groot verschil in houding tussen niet bedoeld en welbewust. Dat mag ook eens gezegd worden.

Paulus.
Ja.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 16:20   #3562
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Duldt.

Ik heb gezocht naar je negatieve kritiek, maar niets gevonden. Waar staat die dan?
Paulusje is waarschijnlijkjes op zijn teentjes getraptjes omdat ik zeg dat het een homohater is hé terwijl hij wel mag zeggen dat wij abnormaal en afwijkend zijn.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren

Laatst gewijzigd door bartje : 28 december 2006 om 16:29.
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 16:21   #3563
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Hmmmm jij vindt het dus normaal dat m'n hier constant homo's mag afbreken etc. maar als wij dan iets tegen hen zeggen maar oh wee hoor...
tuurlijk.
Waarom zouden we geen kritiek op homo's mogen hebben ?
zijn jullie boven alle kritiek verheven soms ?
zo'n soort ubermenschen ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 16:22   #3564
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Paulusje is waarschijnlijkjes op zijn teentjes getraptjes omdat ik zeg dat het een homohater is hé terwijl hij wel mag zeggen dat wij abnormaal en afwijkend zijn.
Het verschil is dat hij zijn beweringen beargumenteert.
Oud 28 december 2006, 16:22   #3565
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, kritiek staat voor kritisch onderzoeken.
kri·tiek (de ~ (v.), ~en)
1 uiting van afkeuring => commentaar
2 deskundige beoordeling van voortbrengselen van wetenschap of kunst
3 kring van recensenten, critici

En nu niet denken dat u op nummertje 2 uw gelijk kunt halen want mensen zijn geen product van wetenschap of kunst.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 28 december 2006 om 16:22.
Oud 28 december 2006, 16:22   #3566
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
tuurlijk.
Waarom zouden we geen kritiek op homo's mogen hebben ?
zijn jullie boven alle kritiek verheven soms ?
zo'n soort ubermenschen ?
Ok maar als wij dan zeggen dat ze homofoob zijn oh wee oh wee oh wee/.

Oud 28 december 2006, 16:22   #3567
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Kwantiteit is niet hetzelfde als kwaliteit.
Alleen gevonden Pietje? Flink hoor!

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 16:23   #3568
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het verschil is dat hij zijn beweringen beargumenteert.
Mocht je eens naar het begin kijken zou je zien dat ik dat ook gedaan heb, maar je moet daar uiteraard wel de moeite voor doen hé eer je commentaar op mij levert of ja je ook al beginnen ja met me af te breken?

Oud 28 december 2006, 16:23   #3569
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Fout.

Laatst gewijzigd door Vorenus : 28 december 2006 om 16:28.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 16:23   #3570
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zouden die in het roos MOETEN gekleed zijn, ik zie niet in waarom?

Nu ik zal het nog maar eens zeggen zeker, sommigen vinden het blijkbaar normaal constant en constant door te doen dat homo's abnormaal zijn, dat ze geen liefde kennen etc... en dan verwonderd zijn dat ze als homohater bestempeld worden.
En ook door de topic heen is er toch wel één constante vind ik: de homohatende taal komt allemaal van mensen die voor deze welbepaalde partij stemmen die zogezegd niets maar ook niets tegen homo's heeft... Je weet wel welke partij zeker?
Om het duidelijker te maken welke richting wij uitgaan ivm kritiek op homosexualiteit.

Tegenwoordig mag er geen kritiek zijn op homo's, want dan ben je een homohater.( vooral u bent er sterk in.)

Wel, ik ben liever homohater met mijn principes dan geen homohater en die zijn principes verloochent.

nee ik vind homo zijn niet een norm. Dat is een afwijking voor mij. Ik wil een poes rammen en niet in een darm. Hetero zijn is voor mij de norm. 95 procent van de wereld is hetero, alleen daarom is hetero zijn een norm en de rest een afwijking. Is een homo daarmee minderwaardig? Nee maar zijn sexuele voorkeur is geen norm.

Net zoals ik vind dat trouwen alleen maar kan tussen vrouw en man. Als homo's elkaar een belofte willen afleggen dat ze hun eigen ritueel bedenken.

Mogen homo's adopteren, ik vind van niet. Het recht van een kind gaat boven de rechten van homo's. Een kind heeft recht op een vader en moeder. Jullie hebben gekozen voor een levensstijl waarin je geen kinderen kan maken, da, moet je ook niet klagen dat je geen kinderen kan krijgen.

Daarbij moeten homo's is stoppen met hun profileringsdrang. Jullie doen precies alsof jullie belangerijker zijn dan de rest. Stopt daarmee. Door deze daden zetten jullie jezelf buiten de maatschappij. Jullie hebben bv. evenveel rechten om met de olympische spelen mee te doen. Maar nee hoor, jullie zijn zo stom om een eigen OS te organiseren. Wees dan ook niet verbaast dat de mensen jullie dan apart bekijken.

Wees normaal, bende kinderen.

Laatst gewijzigd door Vorenus : 28 december 2006 om 16:26.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 16:24   #3571
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Alleen gevonden Pietje? Flink hoor!
Paulus.
Je komt er ook wel, later als je groot bent.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 16:25   #3572
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
kri·tiek (de ~ (v.), ~en)
1 uiting van afkeuring => commentaar
2 deskundige beoordeling van voortbrengselen van wetenschap of kunst
3 kring van recensenten, critici

En nu niet denken dat u op nummertje 2 uw gelijk kunt halen want mensen zijn geen product van wetenschap of kunst.
In Paulus' stelling stond kritiek voor kritisch onderzoek, niet voor uiting van afkeuring. Dat heeft u zelf vastgesteld en ergens hierboven ook min of meer geschreven.

Anyway, sommige homo-militanten vinden blijkbaar dat homosexualiteit boven kritiek (in welke betekenis dan ook) moet verheven zijn.

En dat kunnen we natuurlijk niet honoreren.

Laatst gewijzigd door baarle : 28 december 2006 om 16:25.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 16:26   #3573
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Om het duidelijker te maken welke richting wij uitgaan ivm kritiek op homosexualiteit.

Tegenwoordig mag er geen kritiek zijn op homo's, want dan ben je een homohater.( vooral u bent er sterk in.)

Wel, ik ben liever homohater met mijn principes dan geen homohater en die zijn principes verloochent.

nee ik vind homo zijn niet een norm. Dat is een afwijking voor mij. Ik wil een poes rammen en niet in een darm. Hetero zijn is voor mij de norm. 95 procent van de wereld is hetero, alleen daarom is hetero zijn een norm en de rest een afwijking. Is een homo daarmee minderwaardig? Nee maar zijn sexuele voorkeur is geen norm.

Net zoals ik vind dat trouwen alleen maar kan tussen vrouw en man. Als homo's elkaar een belofte willen afleggen dat ze hun eigen ritueel bedenken.

Mogen homo's adopteren, ik vind van niet. Het recht van een kind gaat boven de rechten van homo's. Een kind heeft recht op een vader en moeder. Jullie hebben gekozen voor een levensstijl waarin je geen kinderen kan maken, da, moet je ook niet klagen dat je geen kinderen kan krijgen.

Daarbij moeten homo's is stoppen met hun profileringsdrang. Jullie doen precies alsof jullie belangerijker zijn dan de rest. Stopt daarmee. Door deze daden zetten
Wie zegt dat homo's een afwijking hebben en abnormaal zijn, is een homohater in mijn ogen ja, wie tegen het huwelijk is geef ik nog het voordeel van de twijfel evenals de adoptie.

Oud 28 december 2006, 16:26   #3574
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
nee ik vind homo zijn niet een norm. Dat is een afwijking voor mij.
Is zo'n nazi-kepi dan ook een afwijking ?
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 16:27   #3575
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jullie doen precies alsof jullie belangerijker zijn dan de rest. Stopt daarmee. Door deze daden zetten
`
Hoe komt u daar nu weer bij? Ik krijg juist een het gevoel dat homo's een minderwaardigheidscomplex hebben.
Oud 28 december 2006, 16:27   #3576
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Mocht je eens naar het begin kijken zou je zien dat ik dat ook gedaan heb, maar je moet daar uiteraard wel de moeite voor doen hé eer je commentaar op mij levert of ja je ook al beginnen ja met me af te breken?
Jij vat alles nogal gauw op als "kritiek" of "afbreken".

Ik heb gezegd dat jij je bewering dat Paulus een "superhomohater" zou zijn, niet beargumenteert.

C'est tout. Verder niet te veel conclusies uit trekken, Bartje.
Oud 28 december 2006, 16:27   #3577
kitch3para17
Vreemdeling

kitch3para17's schermafbeelding

Standaard

@Bartje de homohatende taal komt allemaal van mensen die voor deze welbepaalde partij stemmen die zogezegd niets maar ook niets tegen homo's heeft... Je weet wel welke partij zeker?

nee zeg ééns de welke??????????????? lol
kitch3para17 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 16:28   #3578
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Maar dat was niet mijn bedoeling om te zeggen, hé. Het ging hier om het feit dat homo's zich te snel gekwetst zouden voelen en de reacties daarop. Ik weet best dat het niet uw bedoeling is te kwetsen. Maar beoordelen (zoals velen hier doen) is toch iets anders dan betogen.

U kunt het best zakelijk houden, dan kwetst u niemand. Voor zover ik weet, hebt u dat wel redelijk goed gedaan.

Ik heb altijd tegen u gezegd dat ik u geen homohater vind.

Nou, bewuste opzet?

Ja.
Geef mij één reden om bartje van mijn negeerlijstje te halen. Eéntje maar. Deze discussie gaat niet over mijn persoon.

Zoals het er nu uitziet is dat alleen maar om toe te laten dat hij mij nog meer kwetst met zijn uitspraken tegen mijn persoon ipv de inhoud.
Is het niet?

Wel ik hoef dat niet te nemen en ik neem het ook niet langer. Zeker omdat hij dat weldegelijk willens nillens doet. Eigen schuld dikke bult zeggen ze hier. Het zat er trouwens aan te komen, na eerst een weekje genegeerd te worden. Een verwittigd man is er twee waard.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 16:28   #3579
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In Paulus' stelling stond kritiek voor kritisch onderzoek, niet voor uiting van afkeuring. Dat heeft u zelf vastgesteld en ergens hierboven ook min of meer geschreven.

Anyway, sommige homo-militanten vinden blijkbaar dat homosexualiteit boven kritiek (in welke betekenis dan ook) moet verheven zijn.

En dat kunnen we natuurlijk niet honoreren.
Opbouwende kritiek mag je altijd hebben, maar discrimineren of op een andere manier homoseksuelen minderwaardig laten voelen is tegen de wet.
Oud 28 december 2006, 16:29   #3580
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Jij vat alles nogal gauw op als "kritiek" of "afbreken".

Ik heb gezegd dat jij je bewering dat Paulus een "superhomohater" zou zijn, niet beargumenteert.

C'est tout. Verder niet te veel conclusies uit trekken, Bartje.
Als hij hier de ganse tijd zegt dat homo's abnormaal zijn en afwijkend zijn dan vind ik hem een homohater ja, maar hetero's op latere leeftijd, hetero's die geen kinderen wensen krijgen, kunnen krijgen zijn die dan ook abormaal en afwijkend?

Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be