![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3561 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3562 |
Minister-President
|
![]() Paulusje is waarschijnlijkjes op zijn teentjes getraptjes omdat ik zeg dat het een homohater is hé terwijl hij wel mag zeggen dat wij abnormaal en afwijkend zijn.
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 28 december 2006 om 16:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3563 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom zouden we geen kritiek op homo's mogen hebben ? zijn jullie boven alle kritiek verheven soms ? zo'n soort ubermenschen ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3564 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het verschil is dat hij zijn beweringen beargumenteert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3565 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kri·tiek (de ~ (v.), ~en)
1 uiting van afkeuring => commentaar 2 deskundige beoordeling van voortbrengselen van wetenschap of kunst 3 kring van recensenten, critici En nu niet denken dat u op nummertje 2 uw gelijk kunt halen want mensen zijn geen product van wetenschap of kunst. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 28 december 2006 om 16:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3566 |
Minister-President
|
![]() Ok maar als wij dan zeggen dat ze homofoob zijn oh wee oh wee oh wee/.
![]() |
#3567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3568 |
Minister-President
|
![]() Mocht je eens naar het begin kijken zou je zien dat ik dat ook gedaan heb, maar je moet daar uiteraard wel de moeite voor doen hé eer je commentaar op mij levert of ja je ook al beginnen ja met me af te breken?
![]() |
#3569 |
Banneling
|
![]() Fout.
Laatst gewijzigd door Vorenus : 28 december 2006 om 16:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3570 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig mag er geen kritiek zijn op homo's, want dan ben je een homohater.( vooral u bent er sterk in.) Wel, ik ben liever homohater met mijn principes dan geen homohater en die zijn principes verloochent. nee ik vind homo zijn niet een norm. Dat is een afwijking voor mij. Ik wil een poes rammen en niet in een darm. Hetero zijn is voor mij de norm. 95 procent van de wereld is hetero, alleen daarom is hetero zijn een norm en de rest een afwijking. Is een homo daarmee minderwaardig? Nee maar zijn sexuele voorkeur is geen norm. Net zoals ik vind dat trouwen alleen maar kan tussen vrouw en man. Als homo's elkaar een belofte willen afleggen dat ze hun eigen ritueel bedenken. Mogen homo's adopteren, ik vind van niet. Het recht van een kind gaat boven de rechten van homo's. Een kind heeft recht op een vader en moeder. Jullie hebben gekozen voor een levensstijl waarin je geen kinderen kan maken, da, moet je ook niet klagen dat je geen kinderen kan krijgen. Daarbij moeten homo's is stoppen met hun profileringsdrang. Jullie doen precies alsof jullie belangerijker zijn dan de rest. Stopt daarmee. Door deze daden zetten jullie jezelf buiten de maatschappij. Jullie hebben bv. evenveel rechten om met de olympische spelen mee te doen. Maar nee hoor, jullie zijn zo stom om een eigen OS te organiseren. Wees dan ook niet verbaast dat de mensen jullie dan apart bekijken. Wees normaal, bende kinderen. Laatst gewijzigd door Vorenus : 28 december 2006 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je komt er ook wel, later als je groot bent.
![]() |
#3572 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Anyway, sommige homo-militanten vinden blijkbaar dat homosexualiteit boven kritiek (in welke betekenis dan ook) moet verheven zijn. En dat kunnen we natuurlijk niet honoreren. Laatst gewijzigd door baarle : 28 december 2006 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3573 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is zo'n nazi-kepi dan ook een afwijking ?
![]() |
#3575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3576 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb gezegd dat jij je bewering dat Paulus een "superhomohater" zou zijn, niet beargumenteert. C'est tout. Verder niet te veel conclusies uit trekken, Bartje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3577 |
Vreemdeling
|
![]() @Bartje de homohatende taal komt allemaal van mensen die voor deze welbepaalde partij stemmen die zogezegd niets maar ook niets tegen homo's heeft... Je weet wel welke partij zeker?
nee zeg ééns de welke??????????????? lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#3578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals het er nu uitziet is dat alleen maar om toe te laten dat hij mij nog meer kwetst met zijn uitspraken tegen mijn persoon ipv de inhoud. Is het niet? Wel ik hoef dat niet te nemen en ik neem het ook niet langer. Zeker omdat hij dat weldegelijk willens nillens doet. Eigen schuld dikke bult zeggen ze hier. Het zat er trouwens aan te komen, na eerst een weekje genegeerd te worden. Een verwittigd man is er twee waard. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3580 |
Minister-President
|
![]() Als hij hier de ganse tijd zegt dat homo's abnormaal zijn en afwijkend zijn dan vind ik hem een homohater ja, maar hetero's op latere leeftijd, hetero's die geen kinderen wensen krijgen, kunnen krijgen zijn die dan ook abormaal en afwijkend?