![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is de homofobieprijs van Bodifee terecht? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
17 | 32,69% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
15 | 28,85% |
Pfff kan me niet schelen. |
![]() ![]() ![]() |
20 | 38,46% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
op je teentjes getrapt ? dát.. het onderwerp dus ligt me niet meer of minder aan het hart als elke andere onzin die men zou uitkramen zogezegd gestoeld op wetenschappelijke waarheden... of had je dat nog niet door ? dus hou het bij : wetenschap ligt inderdaad nauw bij m'n hart en elk 'misbruik' ervan ligt me daarom en ook net omwille van de speciale status ervan dubbel zo hard overigens... was jij het niet dat prat ging op het feit dat men discussies niet moet proberen uit te weg te gaan door over totaal wat anders te beginnen ? maar kom ... wat ben ik toch meegaand.. het moest er blijkbaar toch weer van komen allee vertel me eens waar en wanneer Vermeersch dan zoal onzin heeft verkocht opdat we een zicht op zijn onzinrepertoire krijgen en dit natuurlijk in het licht van een mogelijks zelfde soort 'misbruik' dat ie die onzin verpakt zou hebben als pure conclusies uit de wijsbegeerte ik dank u bij voorbaat, Praha. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En wat ik zeg is nu eenmaal ook zo. Het is niet omdat u enkele positieve gevallen kent dat die algemene regel worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik, en daarom noemde ik eerder ook al positieve aspecten ervan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 28 december 2006 om 23:45. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of wat Bodifee verkocht wetenschappelijk onzin is valt nog te bezien. Volgens mij is de wetenschap er nog niet uit. Dus nog wat vroeg om van misbruik te spreken. Vermeersch beweerde ooit wetenschappelijk (zal u aanspreken) te kunnen bewijzen dat het VB fascistisch was. Dan heb ik het nog niet over zijn geëmmer over de overbevolking. Ai, toch wel . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
want dan zou eenieder zich eveneens het recht kunnen toeeigenen de kinderen uit elk heterogezin te sleuren wegens nog niet bewezen of bestaat die bewijslast reeds ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 29 december 2006 om 00:27. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
de wetenschap is er inderdaad allemaal nog niet uit maar dat is geen reden, althans voor een wetenschapper, om dan maar bij ontbreken van bepaalde details zoamaar wat te gaan vertellen ach wie weet ... misschien krijgt hij wel gelijk hoor... mits laaang wachten er is zoiets als een wetenschappelijke tijdssfeer ... die tijdssfeer is een product van wat men al verworven heeft aan kennis en helaas doordrongen door allerhande visies voortvloeiend uit het gemeengoed dus je kan volledig fout zijn ... dat is in het verleden ook al gebleken ( achteraf beschouwt ) maar als je wat lanceert dat volledig indruist tegen de algemene visie zal je toch met puur bewijslast moeten afkomen daar is hier geen sprake van Citaat:
wel... - ik wacht nog steeds op de eerste die dat betoog deftig zal kunnen weerleggen - waar claimt ie dat ie het bewijs gevonden had ? - wat is nu de link met zijn vakgebied ? tiens ... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet heeft Vermeersch het bewijs nooit geleverd, enkel gezegd dat hij het kon. |
|
![]() |
![]() |