![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heeft hij gun point diplomacy gebruikt en brutaal geweld toegelaten op gevangenen ? JA Heeft hij onterecht de eerste verkiezingen naar zich toe weten te trekken ? JA etc etc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() eigen volk eerst é bruut geweld, dus wat u zegt telt niet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U noemt mij steeds een leugenaar zonder enige verdere uitleg waarom ik zou liegen hierover. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb echter nog niet van u kunnen horen waar en wanner deze oorlog is goedgekeurd door de VN. Mijn bronnen zijn onze media en deze hebben altijd verteld dat de oorlog is afgekeurd door de VN. Graag uw bronnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Feiten zijn feiten en uw psycho analytische capaciteiten zijn al even ontoereikend als uw stellingen Fijne dag verder ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 30 december 2006 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
|
![]() Maar als de terroristen zich verschuilen in een ziekenhuis met 100 kinderen moeten we hen gerust laten? Dat was toch duidelijk de imlplicatie van één van uw eerdere postings.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Deze bleven wel in de jaren tussen oorlog 1 en oorlog 2 regelmatig bombarderen met vele doden tot gevolg. Voor een nieuwe oorlog was een nieuwe resolutie nodig. En zover ik weet is deze er nooit gekomen. Tenzij al onze politici leugenaars zijn en de media ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en als sommigen hier saddam "een goed president noemden voor irak" dan schaam ik mij diep |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan u verzekeren dat er nooit zo'n resolutie werd goedgekeurd. Er werd daarentegen in 1990 wel een resolutie goedgekeurd op basis waarvan de VS en haar bondgenoten de goedkeuring van de VN hadden om militaire handelngen te beginnen tegen Irak. Op basis van deze resolutie werden daarna verdere resoluties goedgekeurd die de zegen van de VN gaven aan de wapenstilstandsovereenkomst die de VS en haar bondgenoten sloten met rak en de daaraan verbonden voorwaarden. Tenslotte werden herhaaldelijk resoluties goedgekeurd die Irak eraan herinnerden dat zij deze voorwaarden niet naleefde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
sorry, maar het is nu eenmaal zo. Of mogen die onschuldige kinderen daar voor sterven? Er zijn andere manieren. En die andere manieren kunnen ook onschuldige levens kosten. Maar gewoon plat bombarderen, nee dat is laf. De terroristen zullen dan wel omkomen, maar ook die 100 onschuldige kinderen. Stel u eens voor dat het uw kind is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Staatssecretaris
|
![]() fifke spreekt over dingen waar ie niets over weet, dan kan je beter zwijgen ipv te denken dat je het gelijk aan je kant hebt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Er is geen resolutie die de 2de oorlog goedkeurde. En ik ga er vanuit dat geen goedkeuring een afkeuring is. Daarbij komende dat in interviews verschillende leiders de oorlog afkeurden. Onder meer Frankrijk, Belgie, Duitsland (als ik me niet vergis) |
|
![]() |
![]() |