![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als u uw tegenstanders gaat uitmaken op basis van hun politieke overtuiging, is het ver gekomen. Rudy is gewoon de dorpsgek, iedereen die Sint-Niklaas een beetje kent (of er wat over leest in de pers) kent hem wel. Steeds hoog van de toren blazen, maar meer dan mensen uitmaken en bedreigen kan hij niet. Of denkt u dat een geestelijk normale mens spandoeken hangt waarop Willockx of de Koning gelijkgesteld wordt aan Adolf Hitler? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Vreemdeling
|
![]() Ja, die man met de grote bril is natuurlijk niet meer van de jongsten, vermits er door de partijtop met het oog op de komende verkiezingshows aan verjonging wordt gedaan kan dit
![]() TIP: Meneer de burgemeester laat u niet kisten kijk maar liever op http://www.actief-ouder-worden.eu/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Banneling
|
![]() Ik ga klacht neerleggen zenne,me hond slaapt niet meer sinds hij dien vent zag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach, ons Freddy wilt eens wat interessant doen, morst z'n suiker over z'n briefpapier, en heeft toen een idee gekregen
![]() |
#325 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
-Ooit ben ik kampioen van Belgie geweest, en nu kan ik mij daar enkel maar over schamen. -De een hangt kerstlampjes voor zijn venster, de ander zoals ik politieke slogans omdat hij of zij politiek vluchteling is in eigen land. N.b.: BUB heeft genoeg betekende info over FRoNT-international waar ze geen letter durft van bekend maken. Enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik me niet vergis heeft u eens een paar vodjes papier aan enkele BUBleden gegeven, ja. Wat warrig gekrabbel, verder niks, wat zouden we daarvan moeten bekend maken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Liegen kunt u dus ook al als de beste! Gegeven of betekend is wel nog een groot verschil hoor! Trouwens een antwoord daarop heb ik ook nooit gekregen. Of was de reden soms omdat ik ook de beb, unie, en zoveel anderen ken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet meer waar uw papiertjes over gingen, maar het zal alleszins niet belangrijk geweest zijn, anders had ik dat nog wel geweten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Hoe ben jij zo goed op de hoogte van Sint-Niklaas? Ik dacht dat jij net als ik een fiere Kempenzoon was?
Bon, uit de postings van Front Intermarginaal kan je wel opmaken dat er een paar vijzen opnieuw moeten vastgedraaid worden, maar jij weet duidelijk meer. Vertel zou ik zeggen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na vele van uw topics te hebben gelezen, is eindelijk mijn "frank" gevallen en weet ik weer wie u bent. U heeft jaren geleden contact opgenomen met de BUB, toen ik nog voorzitster voor BUB Antwerpen was. Ik heb u toen ontmoet, samen met Patriot, in Antwerpen. U heeft mij toen 30 blz. overhandigd die ik stuk voor stuk voor ontvangst moest tekenen. Een antwoord kon ik daar niet op geven, het was een soort bijeenraapsel van persoonlijke nota's over uw stunt met uw hakenkruisposter. Rinkelt er terug een belletje?
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Enkele maanden later stond toen in de krant dat hij een boete had gekregen voor zijn krankzinnige acties tegen Willockx. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aja, en hij heeft ook de namen van CD&V, Vivant en Solide verzonnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#334 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Manmanman, waarom trekt de politiek toch zoveel psychiatrische gevallen aan? Peter de Ryck, Hendrik Boonen, Rudi de hakenkruisman... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sint Niklaas, is dat niet de gemeente waar vorig jaar tijdens de rellen in Frankrijk) twee blokkers werden gefilmd door de bewakingscameras van een tankstation op het moment dat ze nachtelijk een jerrycan gingen vullen om dan in een gemengde wijk een auto in brand te gaan steken? Tot hoeveel werden die veroordeeld? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De reden was omdat FRoNT-international enkel met bewijzen wenst te werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Die actie tegen Willockx is trouwens nog steeds lopende omdat nog altijd niets voor assisen is uitgesproken. Mijn naam is trouwens niet Rudi noch Rudy |
|
![]() |
![]() |