Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 januari 2007, 21:17   #321
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe Bekijk bericht
ik denk dat dit eerder op u van toepassing is unionist, daar moet je behoorlijk van de pot afgerukt voor zijn.
Ik ben geen unionist. Zoek maar eens op wat unionisme betekent.

En als u uw tegenstanders gaat uitmaken op basis van hun politieke overtuiging, is het ver gekomen.

Rudy is gewoon de dorpsgek, iedereen die Sint-Niklaas een beetje kent (of er wat over leest in de pers) kent hem wel. Steeds hoog van de toren blazen, maar meer dan mensen uitmaken en bedreigen kan hij niet. Of denkt u dat een geestelijk normale mens spandoeken hangt waarop Willockx of de Koning gelijkgesteld wordt aan Adolf Hitler?
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 21:29   #322
Totoff
Vreemdeling

Standaard Actief Ouder worden

Ja, die man met de grote bril is natuurlijk niet meer van de jongsten, vermits er door de partijtop met het oog op de komende verkiezingshows aan verjonging wordt gedaan kan dit natuurlijk gebeuren.
TIP: Meneer de burgemeester laat u niet kisten kijk maar liever op http://www.actief-ouder-worden.eu/
Totoff is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 21:32   #323
Gargamel
Banneling

Standaard

Ik ga klacht neerleggen zenne,me hond slaapt niet meer sinds hij dien vent zag
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 21:41   #324
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Ach, ons Freddy wilt eens wat interessant doen, morst z'n suiker over z'n briefpapier, en heeft toen een idee gekregen
Oud 3 januari 2007, 22:27   #325
FRoNT-international
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Ik ben geen unionist. Zoek maar eens op wat unionisme betekent.

En als u uw tegenstanders gaat uitmaken op basis van hun politieke overtuiging, is het ver gekomen.

Rudy is gewoon de dorpsgek, iedereen die Sint-Niklaas een beetje kent (of er wat over leest in de pers) kent hem wel. Steeds hoog van de toren blazen, maar meer dan mensen uitmaken en bedreigen kan hij niet. Of denkt u dat een geestelijk normale mens spandoeken hangt waarop Willockx of de Koning gelijkgesteld wordt aan Adolf Hitler?
Al wat ge in de pers over Sint-Niklaas leest, is dan hij vele zwarte pieten heeft zoals al de bub-ers en consoorten. Dus u moet mij echt niet de tactieken van u & mijn andere politieke tegenstanders meedelen. Trouwens als u dan toch zo beleefd wil zijn spreek mij dan maar aan met mijn correcte voornaam.

-Ooit ben ik kampioen van Belgie geweest, en nu kan ik mij daar enkel maar over schamen.
-De een hangt kerstlampjes voor zijn venster, de ander zoals ik politieke slogans omdat hij of zij politiek vluchteling is in eigen land.

N.b.: BUB heeft genoeg betekende info over FRoNT-international waar ze geen letter durft van bekend maken. Enz...
FRoNT-international is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 22:34   #326
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FRoNT-international Bekijk bericht
Al wat ge in de pers over Sint-Niklaas leest, is dan hij vele zwarte pieten heeft zoals al de bub-ers en consoorten. Dus u moet mij echt niet de tactieken van u & mijn andere politieke tegenstanders meedelen. Trouwens als u dan toch zo beleefd wil zijn spreek mij dan maar aan met mijn correcte voornaam.

-Ooit ben ik kampioen van Belgie geweest, en nu kan ik mij daar enkel maar over schamen.
-De een hangt kerstlampjes voor zijn venster, de ander zoals ik politieke slogans omdat hij of zij politiek vluchteling is in eigen land.

N.b.: BUB heeft genoeg betekende info over FRoNT-international waar ze geen letter durft van bekend maken. Enz...

Als ik me niet vergis heeft u eens een paar vodjes papier aan enkele BUBleden gegeven, ja. Wat warrig gekrabbel, verder niks, wat zouden we daarvan moeten bekend maken
Oud 3 januari 2007, 22:58   #327
FRoNT-international
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Als ik me niet vergis heeft u eens een paar vodjes papier aan enkele BUBleden gegeven, ja. Wat warrig gekrabbel, verder niks, wat zouden we daarvan moeten bekend maken
Liegen kunt u dus ook al als de beste! Gegeven of betekend is wel nog een groot verschil hoor! Trouwens een antwoord daarop heb ik ook nooit gekregen. Of was de reden soms omdat ik ook de beb, unie, en zoveel anderen ken.
Oud 3 januari 2007, 23:01   #328
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik weet niet meer waar uw papiertjes over gingen, maar het zal alleszins niet belangrijk geweest zijn, anders had ik dat nog wel geweten...
Oud 3 januari 2007, 23:08   #329
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Je bent niet meer dan een dorpsgek, Rudy...
Hoe ben jij zo goed op de hoogte van Sint-Niklaas? Ik dacht dat jij net als ik een fiere Kempenzoon was?

Bon, uit de postings van Front Intermarginaal kan je wel opmaken dat er een paar vijzen opnieuw moeten vastgedraaid worden, maar jij weet duidelijk meer. Vertel zou ik zeggen!
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 23:09   #330
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Liegen kunt u dus ook al als de beste! Gegeven of betekend is wel nog een groot verschil hoor! Trouwens een antwoord daarop heb ik ook nooit gekregen. Of was de reden soms omdat ik ook de beb, unie, en zoveel anderen ken.
Geachte heer,

Na vele van uw topics te hebben gelezen, is eindelijk mijn "frank" gevallen en weet ik weer wie u bent.

U heeft jaren geleden contact opgenomen met de BUB, toen ik nog voorzitster voor BUB Antwerpen was. Ik heb u toen ontmoet, samen met Patriot, in Antwerpen.

U heeft mij toen 30 blz. overhandigd die ik stuk voor stuk voor ontvangst moest tekenen. Een antwoord kon ik daar niet op geven, het was een soort bijeenraapsel van persoonlijke nota's over uw stunt met uw hakenkruisposter.

Rinkelt er terug een belletje?
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 23:12   #331
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Hoe ben jij zo goed op de hoogte van Sint-Niklaas? Ik dacht dat jij net als ik een fiere Kempenzoon was?

Bon, uit de postings van Front Intermarginaal kan je wel opmaken dat er een paar vijzen opnieuw moeten vastgedraaid worden, maar jij weet duidelijk meer. Vertel zou ik zeggen!
Ben inderdaad van de Kempen, maar Rudy (of is het Rudi?) hier heeft eens urenlang tegen Kim en mij liggen zagen over zijn connecties (het is dankzij hem dat Mitterand verkozen was bv) in elites over de hele wereld, waarna Kim 30 pagina's moest ondertekenen voor ontvangst. Daarna heeft hij weken gedreigd met een proces, waarom weet ik niet meer.

Enkele maanden later stond toen in de krant dat hij een boete had gekregen voor zijn krankzinnige acties tegen Willockx.
Oud 3 januari 2007, 23:13   #332
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Aja, en hij heeft ook de namen van CD&V, Vivant en Solide verzonnen.
Oud 3 januari 2007, 23:13   #333
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Ben inderdaad van de Kempen, maar Rudy (of is het Rudi?) hier heeft eens urenlang tegen Kim en mij liggen zagen over zijn connecties (het is dankzij hem dat Mitterand verkozen was bv) in elites over de hele wereld, waarna Kim 30 pagina's moest ondertekenen voor ontvangst. Daarna heeft hij weken gedreigd met een proces, waarom weet ik niet meer.

Enkele maanden later stond toen in de krant dat hij een boete had gekregen voor zijn krankzinnige acties tegen Willockx.
Op een gegeven moment dreigde hij zelfs klacht tegen mij neer te leggen, al weet ik tot op de dag van vandaag nog altijd niet op welke grond.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 23:21   #334
zorroaster
Europees Commissaris

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Aja, en hij heeft ook de namen van CD&V, Vivant en Solide verzonnen.
Je hebt toch van de gelegenheid gebruik gemaakt om te vragen of hij ook de schat van de Tempeliers wist liggen en de werkelijke moordenaars van Kennedy met hun voornaam mocht aanspreken?

Manmanman, waarom trekt de politiek toch zoveel psychiatrische gevallen aan? Peter de Ryck, Hendrik Boonen, Rudi de hakenkruisman...
Oud 4 januari 2007, 00:19   #335
FRoNT-international
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Ik weet niet meer waar uw papiertjes over gingen, maar het zal alleszins niet belangrijk geweest zijn, anders had ik dat nog wel geweten...
Geweten wat is dat ook al weer?
Oud 4 januari 2007, 00:29   #336
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo'n zes jaar geleden vlak na de plaatselijke gemeenteverkiezingen die politiek-crimineel Freddy Willockx de kans gaf om terug burgemeester te worden via een zetelmeerderheid zonder kiezersmeerderheid heb ik voor mijn venster de affiche"Willockx = Hitler" gehangen. Reden mijn nieuwe ID-kaart zou nu zeker niet mijn rechtmatig adres mogen bevatten.
Hij heeft mij hiervoor bij verstek correctioneel tot 4-maanden effectief laten veroordelen alhoewel ik het hoogstens een politiek misdrijf vond dat voor assisen (met volksjury) behandeld moet worden. Gevolg was dat ik da affiche aangepast heb naar "Albert II = Hitler" gezien de koning Willockx benoemd had tot burgemeester!
De anders zo belgisch gezinde Willockx zweeg nu in alle talen alhoewel toen al geweten was dat Albert II & Paula Sint-Niklaas gingen bezoeken. 8 maanden geleden dus lang na het bezoek van het koningspaar heb ik de oorspronkelijke affiche teruggehangen daar ik nu ook zelf niet kan meedoen aan gemeenteraadsverkiezingen.
Gevolg de laatste 2 maanden voor de verkiezingen had ik en mijn familie bijna dagelijks last van zijn politie. U raad het al de affiche is blijven hangen en het VB heeft nu 11 zetels in plaats van vroeger 8 & meteen ook agendarecht op de gemeenteraad.
Zodat normalerwijze het politiek probleem van mijn adressering, de gevolgen, enz... in het openbaar op de gemeenteraad voor 1 april 2007 kan behandeld worden. De echte terroristen zullen, in het vooruitzicht van de federale verkiezingen, dan hoe dan ook voorgoed gekend zijn!
daar ik nu ook zelf niet kan meedoen aan gemeenteraadsverkiezingen. Op de VB-lijst, was de bedoeling?

Sint Niklaas, is dat niet de gemeente waar vorig jaar tijdens de rellen in Frankrijk) twee blokkers werden gefilmd door de bewakingscameras van een tankstation op het moment dat ze nachtelijk een jerrycan gingen vullen om dan in een gemengde wijk een auto in brand te gaan steken? Tot hoeveel werden die veroordeeld?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 00:29   #337
FRoNT-international
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht

U zit dus aaneen met marginale n-va vijzen. Hopelijk beseft de cd&v nooit wat er zich allemaal in haar kartel-partner schuil houd.
Oud 4 januari 2007, 00:37   #338
FRoNT-international
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Geachte heer,

Na vele van uw topics te hebben gelezen, is eindelijk mijn "frank" gevallen en weet ik weer wie u bent.

U heeft jaren geleden contact opgenomen met de BUB, toen ik nog voorzitster voor BUB Antwerpen was. Ik heb u toen ontmoet, samen met Patriot, in Antwerpen.

U heeft mij toen 30 blz. overhandigd die ik stuk voor stuk voor ontvangst moest tekenen. Een antwoord kon ik daar niet op geven, het was een soort bijeenraapsel van persoonlijke nota's over uw stunt met uw hakenkruisposter.

Rinkelt er terug een belletje?
U moest uiteindelijk niets ondertekenen. Maar gezien ze anders per post betekend werden aan jullie voorzitter heeft u dit uit beleefdheid toch gedaan.
De reden was omdat FRoNT-international enkel met bewijzen wenst te werken.
Oud 4 januari 2007, 00:38   #339
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
U zit dus aaneen met marginale n-va vijzen. Hopelijk beseft de cd&v nooit wat er zich allemaal in haar kartel-partner schuil houd.
Jij hebt de naam "CD&V" bedacht, waarom vertel je ze het zelf niet?
Oud 4 januari 2007, 00:46   #340
FRoNT-international
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:

Mitterrand is aan de macht gekomen omdat hij met de kommunisten de nu in belgie wijd verspreide kartel-vorm tactiek had toegepast.
Die actie tegen Willockx is trouwens nog steeds lopende omdat nog altijd niets voor assisen is uitgesproken.
Mijn naam is trouwens niet Rudi noch Rudy
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be