![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees voor jou dat zolang het cordon sanitaire bestaat de interne twisten aldaar niet de gevolgen zullen hebben die ze in partijen zonder CS wél hebben.
Wat dat ongemakkelijk voelen betreft denk ik dat je je eigen gevoelens van ongemak op het VB projecteert.
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#243 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() tegenover wie is dat dan wel ![]() ik heb het niet over het performant zijn maar over hoeveel geld er naartoe gaat... jullie maken er altijd van wat jullie willen zo verdraai je dat direct naar de pensioenen waar ik zelf niet over ben begonnen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() dit is trouwens een knaller van jewelste jbh maakt de ooh zo vb-aanhangende knuppel uit voor 'dromer' hoe komt hij erbij ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
|
![]() Citaat:
![]() transfers en vlaamse belastingsbetalers gaan voor mij hand in hand voor u duidelijk niet meer... U heeft soms wel rare oogpunten hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik ook weten waar je het vandaan haalde dat transfers en de belatingbetalende Vlaming niet langer hand in hand gaan voor mij?
Dat jij iets 'opgaf' om mij niet wild te maken is me echter compleet ontgaan. Ik zou dolgraag willen weten wat JIJ vindt dat MIJ wild zou maken als JIJ het zou zeggen, want d�*t weet ik eerlijk gezegd niet. Kom dus maar op met datgene dat mij wild maakt.
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ooh zo VB-aanhangende Knuppel is eigenlijk niet meer of minder dan een kritische Vlaams-nationalist die gehoor geeft aan de democratische opkomstdwang en daarmee op het best mogelijke resultaat mikt, zijnde de Belgicistische partijen samen in onwerkbare coalities dwingen zodat zij Belgique moeten splitsen.
![]() |
![]() |
#248 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De plannen om het VB zijn rechtmatige dotaties te te ontnemen zijn al een hele tijd in alle stilte bezig. En het zal doorgedreven worden ook. De mediastilte moet helpen om de politieke analfabeten, toch de grootste groep onder het kiesvee, niet wakker te maken voor hun stemmen door de 'juiste' partijen zijn binnengerijfd.
Voor wie wél in politiek geïnteresseerd is bestaat er echter gelukkig nog het internet. Zolang de Belgische politiek nog geen middel heeft ontwikkeld om ook daar zijn censuur-en muilkorfwetten op te leggen vindt de waarheid haar weg wel.
![]() |
#250 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die wetten werden immers al zonder het VB ingevoerd. Maar omdat mijn woorden toch geen vat op jou hebben zal ik deze van een wijs man die ons intussen allang verlaten heeft eens quoten zie. Citaat:
![]() |
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarmee ik gelijk krijg dat er 'racisten' in alle partijen zaten en zitten.
Zolang ze echter op andere partij stemmen dan het VB kraait daar geen haar naar. Owee echter de dag dat er van hen bekend wordt dat ze VB-sympathieën hebben. Dan vliegen ze zelfs uit de rooie vakbond.
![]() |
#255 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ach, en jij maar lullen over BROV (Bindend Referendumrecht Op Volksinitiatief...) ![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 7 januari 2007 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
=> *** Citaat:
(hiertussen probeerde u even van onderwerp te veranderne vond ik niet nodig dus ![]() Citaat:
=> Citaat:
U reageerde hier zo op: Wat niet meer wil zeggen dat de link hier:*** u niet duidelijk is... |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
of wil je echt je standpunten doordrukken, dan kan je niet anders dan groeien en verbreden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben geen voorstander van een ultra-liberale staat. Ik wil best solidair zijn met vlamingen die écht pech hebben in het leven. Ik denk alleen dat momenteel er veel te veel mensen profiteren van de inspanningen van anderen en dat de huidige belastingdruk geenszins 'solidair' meer kan worden genoemd. De échte sukkelaars blijven daarenboven veelal in de kou staan. Met het buitenland (waartoe ik wallonië psychologisch reken) wens ik enkel solidair te zijn in uitzonderlijke omstandigheden (grote natuurrampen bvb) en zeker niet op structurele basis. Verder neemt mijn solidariteitsgevoel af naarmate ik me minder verwant voel met dat buitenland. Met de Nederlandse broers en zussen zou ik dus aanmerkelijk meer solidair willen zijn dan met bvb wallonië. Bovendien (en in die zin voel ik me ergens tussen het VB en Dedecker zitten) vind ik wel dat mensen in de eerste plaats voor zichzelf moeten zorgen en dat solidariteit nooit tot hangmat fenomen mag leiden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Tja als u denkt dat iets 'goed' is omdat er heel veel geld in gepompt wordt maar weigert te kijken of dat geld goed en efficiënt besteed wordt dan vraag ik me af of 1. u dit serieus kunt menen? of 2. rationele discussie met u überhaupt mogelijk is. Ik neem echter gewoon aan dat u eigenlijk niet de moeite wil doen om mogelijk uw standpunt te herbekijken uit een misplaatste vorm van trots/arrogantie. 3. Zijn de pensioenen soms geen onderdeel van de SZ? |
|
![]() |
![]() |