Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 januari 2007, 15:50   #21
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Ik zal niet ontkennen dat in België in de meeste gemiddelde restaurants(sterrenzaken gaan mn budget als student te boven) het over het algemeen beter is dan in Nederland. Maar over het algemeen vind ik het in Nederland niet slecht en in Zeeuws-Vlaanderen al helemaal niet. Al snap ik niet dat die Belgen hier in Terneuzen op zondag en masse in dat paviljoen op de Scheldedijk komen vreten, terwijl je hier in de buurt zoveel betere zaken hebt.
Oud 14 januari 2007, 18:04   #22
cor
Minister

Standaard

Laatst gewijzigd door cor : 14 januari 2007 om 18:04.
cor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2007, 19:31   #23
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Nederland heeft nagenoeg géén middenklasse-restaurantjes: je hebt héle goeie sterrenrestaurants waar zelfs de meest chauvinistische fransoos z'n hartje kan ophalen, maar aan het eind van de maaltijd kreunt Madame VISA hartstochtelijk. Als je het betaalbaar wil, dan is het weer huilen met de pet op... Om van het goedkope spul nog maar te zwijgen! De walgelijkste frieten heb ik ooit genuttigd als student in Rotterdam; was er de rest van de dag niet goed van. We hadden daar trouwens een soort Belgen-Spanjolen-Italianen -kolonie waar we elk om beurten voor elkaar kookten. Wie kwamen er gretig mee aanschuiven? Juist, de nederlanders! Qua culinaire cultuur ligt Nederland dicht bij Duitsland (bah!) en soms zelfs bij Groot-Brittannië (Bweikes !!!).

België ligt culinair heel dicht bij Frankrijk en Italië; héle goeie dure restaurants, maar ook in de bescheiden taveernes of eethuisjes krijg je veelal ook (h)eerlijke kost voorgeschoteld. Misschien omdat wij echt wel passioneel met ons eten willen bezig zijn. Sluit een belg op met een italiaan en het gesprek zal al heel gauw over eten gaan. Heb ik in de praktijk heel vaak ondervonden.
in de bak gezeten?

styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2007, 19:33   #24
Desiderius
Minister-President

Desiderius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
in de bak gezeten?

Nee... nooit.

Wel iets teveel sjatéeee gegeten met een saus die lijkt op wat de kat uitbraakt als ze de pindanootjes heeft opgevreten.

Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2007, 11:33   #25
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee... nooit.

Wel iets teveel sjatéeee gegeten met een saus die lijkt op wat de kat uitbraakt als ze de pindanootjes heeft opgevreten.
smakelijk, maar volgens mij heb jij weldegelijk in de bak gezeten, samen met een italiaan...
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2007, 13:00   #26
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Ik gebruik de trein niet.

Wat betreft dat vlaanderen culinair superieur is tov de rest van de wereld is mijn overtuiging. Nergens smaakt het eten zo goed als hier in Vlaanderen.
jaja... ge zijt waarschijnlijk even fanatiek overtuigd dat :

-uw lul de grootste is...
-uw vrouw de knapste...
-uw lijf het meest gespierd...
-uw auto toch het meest 'cool' is...
-...

...en zeker ook dat uw schoenen het meest blinken en het hardst klinken als je ze met de hielen tegen elkaar slaat....

Toch raar dat het liefst eet wat je gewoon bent... en onlogisch....
Zyp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2007, 13:02   #27
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyp Bekijk bericht
jaja... ge zijt waarschijnlijk even fanatiek overtuigd dat :

-uw vrouw de knapste...
-...

...en zeker ook dat uw schoenen het meest blinken en het hardst klinken als je ze met de hielen tegen elkaar slaat....

Iemand heeft lange tenen.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2007, 13:05   #28
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Ik heb al ondervonden dat die discussies over dat vignet het slechte in de mens naar boven halen, ik spreek uit ervaring...
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2007, 13:37   #29
Anna List
Banneling

Standaard

veel bull gelezen en een hoop vooroordelen

mijn bedenking is dan 'kennen jullie Nederland wel ?'

ik ga er geregeld heel lekker op restaurant

(zelfde geldt bovendien voor Duitsland, Desiderius, ook daar vind je weldegelijk een geraffineerde keuken)

je moet je overal wel degelijk informeren he, als je zo maar op 'de wilden boef' in de eerste de beste winkelwandelstraat iets zoekt ...zal je, net als bij ons, bedrogen uitkomen
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2007, 14:00   #30
Desiderius
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
veel bull gelezen en een hoop vooroordelen

mijn bedenking is dan 'kennen jullie Nederland wel ?'

ik ga er geregeld heel lekker op restaurant

(zelfde geldt bovendien voor Duitsland, Desiderius, ook daar vind je weldegelijk een geraffineerde keuken)

je moet je overal wel degelijk informeren he, als je zo maar op 'de wilden boef' in de eerste de beste winkelwandelstraat iets zoekt ...zal je, net als bij ons, bedrogen uitkomen
Ik heb één jaar geresideerd in Rotterdam. (was wel twintig jaar geleden, maar ik kom er nog heel regelmatig) Het klopt dat je er héél goede restaurantjes vindt (in Amsterdam heb ik trouwens m'n favorieten voor Oosterse keuken). Maar 't is altijd kassakassa ! Nu is dat voor mij geen probleem meer, maar destijds als student was het een ramp. De 'middenklasse' restaurants zijn nog altijd véél dunner gezaaid dan in België!

Duitsland is m.i. nog een stukje erger... de goede restaurants zijn er nog een stuk duurder en de 'middenklasse' (nouja) nog een stuk zieliger.

Ik volg je wat dat 'goed informeren' betreft, maar daar heb je niet altijd de tijd voor. In frankrijk (of gewoon hier in Vlaanderen) kan je redelijk vertrouwen op je ogen (ik stap NOOIT binnen in een restaurant met die internationale vlaggetjes rond de menukaart in 45 talen 'english spoken' etc...). D�*t ligt in Nederland en Duitsland wel ietsjes anders.

Italië is mijn culinaire mekka in Europa. Je kan daar in de eerste de beste negorij fan-tas-tisch eten voor een héél zacht prijsje. Ook daar de toeristententen vermijden uiteraard.

Ik begrijp niet waarom de hollanders zich hierdoor zo op hun pik getrapt voelen; we hebben gewoon een andere mentaliteit. M'n Rotterdamse vrienden vinden het heerlijk om zo'n kroket uit de muur te halen. Fijn voor hen. Maar ik vind niks aan die gepaneerde brok whiskas. En sjatéé met pindasaus; d�*t heb ik sinds de 'grote voedselvergiftiging van 1987' niet meer door m'n strot gewrongen.

Oud 15 januari 2007, 14:40   #31
job
Minister-President

job's schermafbeelding

Standaard

Ach, buiten Vlaanderen is het altijd moeilijk om deftig te eten....

In Nederland heb ik al wel ooit zéér goed gegeten. Onlangs nog in Kerkrade, Limburg, maar da's toch ook NL en ook kan je er zeer goed drinken (je moet alleen weten wat !) bvb de trappistbieren van La Trappe zijn niet te versmaden (!) en een aantal seizoensgebonden Bokbieren zijn zéér lekker !

Duitsland en Oostenrijk kunnen mij culinair zeer bekoren ! Je moet alleen weten wat en waar !

Italië is en blijft een topper. Niet echt duur en altijd smakelijk...

Zelfs het eten in Schotland en Ierland is voortreffelijk, alleen zijn de combinaties er soms zeer raar.

Wat mij ontgoocheld is het zo alom geprezen Frankrijk.
Veel te duur, veel te weinig,...
Tja wat verwacht je van een volk dat slakken een culinair hoogstandje vindt ....
Of ingewanden(vlees) hoog in het vaandel voert...
Neen, Fr heeft mij, op een aantal zeldzame keren na, steeds ontgoocheld...

En waar in Europa kan je buiten Vlaanderen, een taverne binnenstappen om 14.30 u en een uitgebreide maaltijd eten ???
Altijd maar wachten tot 18.00 (Duitsland) of 19.00 (Frankrijk)... Je honger zou voor minder overgaan !
Oud 15 januari 2007, 21:24   #32
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyp Bekijk bericht
jaja... ge zijt waarschijnlijk even fanatiek overtuigd dat
Citaat:
Nope, geen 2 meter

Citaat:
-uw vrouw de knapste...
Ik ben vrijgezel

Citaat:
Nope, geen mister universe

Citaat:
Ik bezit geen auto

Citaat:
-...

Ik kuis men werkschoenen niet.

Citaat:
Als gij graag kittekat eet, is dat mijn probleem niet. Alleen ik eet het niet.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2007, 23:18   #33
Keats
Gouverneur

Keats's schermafbeelding

Standaard

Hillfegger, Get a life o_O
Oud 16 januari 2007, 08:35   #34
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik heb zelfs in de UK heerlijk en betaalbaar gegeten (nu moet ik wel zeggen dat ik een pervert ben die een engels ontbijt hemels vind). Het is gewoon goed kiezen qua eetplek en openstaan voor nieuwe dingen.

Nederland
In Nederland kan dit ook. Zaterdag een lekker broodje Zalm Terrayaki gegeten in het wegrestaurant La Place bij Delft. Zondag langs dezelfde snelweg- de A4- heerlijk gedineerd in de extreem drukke "Gouden Wok" nabij Schiphol.
Om het duidelijk te maken, duur? €19 in het weekend voor een lopend buffet zonder limiet. Voorgerecht is niet buffet, maar de rest, soep, hoofdgerecht dessert, all in en zoveel je wil. Tuurlijk maakt die zaak winst op de drank. Maar aangezien ik toch moest rijden werden het 3 flessen Spa rood.

Het ziekst ben ik geweest van de McDo aan Hendrik Ido Ambacht. 1 King fish, en ik liet een spoor na van daar tot thuis.

Frankrijk
Ik moet Job gelijk geven. In Frankrijk heb ik nog nooit goed gegeten. Zelfs niet in Normandië, waar we specifiek gezocht hebben naar een restaurant aan een visserhaven om de meest verse Normandische tongetjes te smullen.

Het uiteindelijke resultaat wat we kregen waren platgekookte tongetjes in een witte brij, waar je per ongeluk tussen de prei-smurie een verlepte garnaal kon vinden. Volgens mij lagen die arme visjes al 3 dagen aan het sudderen in de witte saus.

Tjechië
is een land van tegenstellingen. Praag was een culinaire teleurstelling. En ook het "gerenomeerde Grand hotel" in Sumperk was gruwelijk. Volgens ons was dat een KGB martel centrale. De bedden waren gemetst-letterlijk baksteen- met een flinterdunne matras erover (dit een dekbed noemen zou vriendelijk zijn), duik daar maar eens op.
De douche was ook een belevenis. Of stoom die je vel van je vlees kookte, of ijskoud water. Niks tussenin.
Het ontbijt. Brood, als je dat zachte halfgebakken witte deeg met een verkoolde korst brood kon noemen. Met confituur (lokale "hera" uit een 1 portie potje) of een soort leverworst (chappie in een velletje).
Het gebakken ei lag waarschijnlijk al 2 dagen uit te drogen in een hete pan, en de worstjes konden beter dienen als gummieknuppel of indien men pervers genoeg is, "ter vervanging van het mannelijke lid" dan als voedsel. Het "vel" dat errond zat had meer weg van een kevlar Tshirt dan van een stukje vlees.

Na een poging tot lunch zijn we op zoek gegaan naar eten. Ik ga een poging doen tot beschrijven.
Voorgerecht: Toast met champignons. De toast was hetzelfde brood als het ontbijt, en de champignons waren de voedingsbodem voor een andere soort zwammen.
Soep. Tomatengelei met toegevoegd water, warm zijn is een optie.
Hoofdgerecht. Een uitgedroogde soort stoofvlees met drooggekookte aardappelen.
Het nagerecht hebben we niet geprobeerd. Maar het leek op vla met krenten. Maar met de geur van ranzige melk en met krenten die nog bewogen.

De bioskoop die erbij hoorde was van hetzelfde caliber. Een "White screen" dat even groot was als een deftige televisie, geluid uit een paar aamhechtige luidsprekers- en dan met vol ornaat de THX reclame voeren- maar hetgeen het meest frappant was, de stoelen. Wie ze ooit ontworpen of gemaakt heeft, die krijgt van mijn de prijs " geslaagde marteling". Te smal, te kort, te veel ruimte tussen de spijlen, te smalle spijlen, geen kussen en geen voetenruimte. Je zou beter kunnen zitten op een spijkerbed.

Maar dankzij een jongedame daar hebben we een piepklein kelder restaurantje gevonden. Voor €3 een volle maaltijd. Niks speciaals eigenlijk. Savooikool met runderlapjes en aardappel overgoten met een sausje. Maar heerlijk dat het was. Simpel, eerlijk, en veel plezier.
Maar hetgeen ik nooit zal vergeten daar is het nagerecht. Vanille ijs met fruit en de specialiteit van de chef. Huisgemaakte slivovitch. na 3 van die nagerechten was ikzelf zo vrolijk dat ik deze avond nog met plezier herinner, na 10 jaar.

Maar voor de iets beter bemiddelde Tjechië reiziger kan ik het hotel/restaurant U Jelena in Krivoklat aanbevelen. Zelfs 10 jaar na ons eerste bezoek daar proberen we er jaarlijks te geraken om oudjaar te vieren. Hun jachtschotels zijn onvergelijkbaar.
Oud 16 januari 2007, 09:24   #35
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Nu is de vraag "wat is de belgische (hier lees ik veel "vlaamse" maar daar heb ik wel m'n bedenkingen bij...) keuken?"
Ik zou het een ramassi durven noemen van vele keukens...
Maar hoe komt het dat onze noorderburen deze cultuur niet hebben gekweekt? Onze prioriteiten liggen duidelijk anders...
Zou het kunnen dat de gemiddelde belg meer een levensgenieter is dan een nederlander?
Let op zoals al meerdere malen gezegt kan je in nederland met een goed budget echt goed eten hoor...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2007, 10:16   #36
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Whiskas is wat minder maar een vlootje Sheba met zalm....Als je daar aan ruikt zou je het toch op je boterham smeren.

Laatst gewijzigd door lantjes : 16 januari 2007 om 10:16.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2007, 10:29   #37
Desiderius
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Nu is de vraag "wat is de belgische (hier lees ik veel "vlaamse" maar daar heb ik wel m'n bedenkingen bij...) keuken?"
Ik zou het een ramassi durven noemen van vele keukens...
Maar hoe komt het dat onze noorderburen deze cultuur niet hebben gekweekt? Onze prioriteiten liggen duidelijk anders...
Zou het kunnen dat de gemiddelde belg meer een levensgenieter is dan een nederlander?
Let op zoals al meerdere malen gezegt kan je in nederland met een goed budget echt goed eten hoor...
Met een goed budget kan je zelfs het allerbeste eten in die landen die een eeuwenlange reputatie van flutkeuken hebben opgebouwd. De britten zijn al jaren aan het overcompenseren: op zaterdag is het een halve dag kookprogramma's op de beeb; veruit de meeste kookboeken worden in de UK gepubliceerd en een bezoek aan de betere superstore is een revelatie voor de gemiddelde belg. Briljante restaurants vind je daar. Maar aan absoluut belachelijke prijzen. Ik ben zelf een adept van het full english breakfast in al z'n varianten (incluis met kippers of black pudding), so shoot me... Maar het zooi dat je in de meeste pubs geserveerd krijgt, is het label 'voedsel' nauwelijks waard. Tenzij je in de fameuze ketens gaat eten, maar dan komt het weer uit pottekes, da's niet echt eerlijk vind ik.

Frankrijk biedt een enorm gevarieerd aanbod gaande van overroepen minderwaardige brouwsels tot échte hoogstandjes in het middensegment. Vooral in de Provence of vlak bij mij thuis in de streek van de Loire Atlantique kan je zonder achterdocht de meeste restaurantjes binnenstappen. Zeer goeie prijs/kwaliteit. Parijs is een regelrechte ramp, net als de meeste toeristenholen.

In de keuken merk je pas eerst hoe groot de mentaliteitsverschillen zijn tussen Belgen (Vlamingen) en Nederlanders. Ik blijf erbij dat Nederland hierin dichter bij Duitsland aanleunt (hoewel elke rechtgeaarde Dutchie dat als een belediging zal ervaren). België is historisch gezien "de hoer van Europa" geweest; zowat iedereen heeft er al eens ingezeten. (excuse my french) Maar die dame van lichte zeden heeft wel het beste van alle werelden overgenomen en er haar profijt mee gedaan. Typisch belgisch is het meesterschap in het bereiden van simpele, ongecompliceerde maaltijden met ingrediënten van eigen bodem. Stoofvlees is oneindig veel lekkerder dan de klassieke 'steak & kidney pie' van de britten. Appelmoes van stoofappeltjes; nog zoiets dat echt typisch is. (grappig genoeg deed een britse chef dit weekend lyrisch over z'n recept voor apple sauce; bleek gewoon appelmoes te zijn die mijn bomma al maakte) De 1001 varianten op de waterzooi; een heel oude receptuur die je buiten Vlaanderen nauwelijks aantreft. (maar wel al in franse kookboeken uit de 16de eeuw werd gedocumenteerd) Het is wél authentiek, dus de stelling dat het om een soort 'multiculturele' fusion-kitchen zou gaan, klopt absoluut niet.

Ik zou eindeloos kunnen doorgaan... Het gaat vooral om de liefde voor het eten zelf; die typische bourgondische levensfilosofie. Hedonistisch en niet te beroerd om gekke toeren uit te halen om nog net dat ietsepietsie meer zinnelijk genot te halen uit een voor het overige banaal ingrediënt. Misschien dat de reformatie daar ook voor iets tussenzit: protestanten hebben altijd al iets gehad tegen de zinnestrelingen die de katholieken zich lieten welgevallen. (de opgesmukte kerken, het bladgoud, de feestmalen bij de feestdagen, etc...) Tsja, wij katholieken zondigen erop los in de wetenschap dat we ons zo nu en dan eens kunnen exonereren in de biechtstoel, waarna alles weer van vooraf aan kan beginnen.

Santé.

Laatst gewijzigd door Desiderius : 16 januari 2007 om 10:35.
Oud 16 januari 2007, 10:29   #38
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Frankrijk
Ik moet Job gelijk geven. In Frankrijk heb ik nog nooit goed gegeten. Zelfs niet in Normandië, waar we specifiek gezocht hebben naar een restaurant aan een visserhaven om de meest verse Normandische tongetjes te smullen.

Het uiteindelijke resultaat wat we kregen waren platgekookte tongetjes in een witte brij, waar je per ongeluk tussen de prei-smurie een verlepte garnaal kon vinden. Volgens mij lagen die arme visjes al 3 dagen aan het sudderen in de witte saus.
Dat klinkt als dieremishandeling.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2007, 11:09   #39
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb één jaar geresideerd in Rotterdam. (was wel twintig jaar geleden, maar ik kom er nog heel regelmatig) Het klopt dat je er héél goede restaurantjes vindt (in Amsterdam heb ik trouwens m'n favorieten voor Oosterse keuken). Maar 't is altijd kassakassa ! Nu is dat voor mij geen probleem meer, maar destijds als student was het een ramp. De 'middenklasse' restaurants zijn nog altijd véél dunner gezaaid dan in België!

Duitsland is m.i. nog een stukje erger... de goede restaurants zijn er nog een stuk duurder en de 'middenklasse' (nouja) nog een stuk zieliger.

Ik volg je wat dat 'goed informeren' betreft, maar daar heb je niet altijd de tijd voor. In frankrijk (of gewoon hier in Vlaanderen) kan je redelijk vertrouwen op je ogen (ik stap NOOIT binnen in een restaurant met die internationale vlaggetjes rond de menukaart in 45 talen 'english spoken' etc...). D�*t ligt in Nederland en Duitsland wel ietsjes anders.

Italië is mijn culinaire mekka in Europa. Je kan daar in de eerste de beste negorij fan-tas-tisch eten voor een héél zacht prijsje. Ook daar de toeristententen vermijden uiteraard.

Ik begrijp niet waarom de hollanders zich hierdoor zo op hun pik getrapt voelen; we hebben gewoon een andere mentaliteit. M'n Rotterdamse vrienden vinden het heerlijk om zo'n kroket uit de muur te halen. Fijn voor hen. Maar ik vind niks aan die gepaneerde brok whiskas. En sjatéé met pindasaus; d�*t heb ik sinds de 'grote voedselvergiftiging van 1987' niet meer door m'n strot gewrongen.

ik reis NOOIT zonder een recente restaurantgids van de streek waar ik heentrek, ben dat beginnen doen rond mijn 20ste ... en heb daar nog nooit spijt van gehad

Italiaanse keuken voor langere perioden zeker ook mijn favoriet !
Oud 16 januari 2007, 11:11   #40
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door job Bekijk bericht
Ach, buiten Vlaanderen is het altijd moeilijk om deftig te eten....

In Nederland heb ik al wel ooit zéér goed gegeten. Onlangs nog in Kerkrade, Limburg, maar da's toch ook NL en ook kan je er zeer goed drinken (je moet alleen weten wat !) bvb de trappistbieren van La Trappe zijn niet te versmaden (!) en een aantal seizoensgebonden Bokbieren zijn zéér lekker !

Duitsland en Oostenrijk kunnen mij culinair zeer bekoren ! Je moet alleen weten wat en waar !

Italië is en blijft een topper. Niet echt duur en altijd smakelijk...

Zelfs het eten in Schotland en Ierland is voortreffelijk, alleen zijn de combinaties er soms zeer raar.

Wat mij ontgoocheld is het zo alom geprezen Frankrijk.
Veel te duur, veel te weinig,...
Tja wat verwacht je van een volk dat slakken een culinair hoogstandje vindt ....
Of ingewanden(vlees) hoog in het vaandel voert...
Neen, Fr heeft mij, op een aantal zeldzame keren na, steeds ontgoocheld...

En waar in Europa kan je buiten Vlaanderen, een taverne binnenstappen om 14.30 u en een uitgebreide maaltijd eten ???
Altijd maar wachten tot 18.00 (Duitsland) of 19.00 (Frankrijk)... Je honger zou voor minder overgaan !
mm slakken !
en ingewanden !!! spijtig nog slechts weinig op de kaart, maar als ik er tegenkom ... niet getwijfeld

alleen in Spanje ooit al wel eens een tegenvaller mee gehad ... in de bergen rond Madrid, stierenkloten gaan eten, in een weerzinwekkende bereiding, dat potteke stonk echt als de stal, zum kotzen is ook niet binnen geraakt ... (nog wel geproefd hoor, brrr) , terwijl ik ze in de wereldstad zelf al eens zo fijn bereid had gekregen ...

Laatst gewijzigd door Anna List : 16 januari 2007 om 11:13.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be