![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Geven jullie soms geld aan bedelaars? | |||
Altijd |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,17% |
Soms |
![]() ![]() ![]() |
38 | 46,91% |
Nooit |
![]() ![]() ![]() |
23 | 28,40% |
Ze moesten bedelen verbieden |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,17% |
Alleen als het eigen volk is |
![]() ![]() ![]() |
7 | 8,64% |
Alleen als ze niet opdringerig zijn |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,70% |
Aantal stemmers: 81. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Staatssecretaris
|
![]() dat heb ik toch ook gezegd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
![]() Tov bedelaars zouden mensen die allemaal mee het bestuur van dit land kiezen zich eerder moeten verontschuldigen dan ze nog wat na te trappen. Wie bedelaars natrapt is echt wel de allerlaagste van de allerlaagste Je kan alleen nog lager vallen door mankende mensen pootje lap te gaan zetten, rolstoelpatienten van de berg te gaan duwen of omaatjes tot 74 orgasmes per dag te proberen dwingen armoede is een ziekte - een ziekte die de maatschappij veroorzaakt - een ziekte waarvan bedelaars ( op enkele uitzonderingen na ) het slachoffer zijn !!! Moslims geven aalmoezen aan bedelaars overeenkomstig hun geloof. Vb er kes kunnen daar nog iets van leren. Hun fascistische cultuur is niet verzoenbaar met onze westerse democratische waarden. Men zou ze dringend moeten onderwerpen aan een verplichtte inburgeringscursus !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 januari 2007 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() durf je dat tegen je baas ook zeggen terwijl jij staat te werken voor zijn vierde mercedes ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 januari 2007 om 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 januari 2007 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() voor sommige mensen is de fles altijd half leeg en voor anderen half vol
sommige kunnen alleen maar op minder hopen, anderen dan weer alleen op meer ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() er worden allemaal mensen geschorst van de dop
aangezien deze mensen totaal geen andere keuze hebben zijn ze verplicht om eender welk werk aan eender welke prijs aan te nemen Laten we ervan uitgaan dat deryz nu werkt aan 12 euro netto per uur. Een geschorste dopper die gaat zijn werk aan 4 euro per uur willen ( moeten ) doen gevolg - deryz kan niet meer gaan doppen ( want heeft op partijen gestemt die de dop afschaften ) en moet dus tengevolge van dit alles ook akkoord gaan met een uurloon van 4 euro per uur. De baas van deryz die de campagne om de domme werkezels op te zetten tegen de werklozen ( en dus tegen hun eigen belangen ) mee heeft gefinancierd wrijft zich intussen in zijn pollekes en schaft zich zijn vijfde mercedes aan ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 januari 2007 om 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez,waarom vindt het duveltje382 bedelen fout,er zijn een aantal reden voor te bedenken.
Ik ga eerst een voorbeeld geven over duiven op het Sintjansplein in Antwerpen.de Stad Antwerpen geeft hoge boetens voor mensen die duiven voeden,dit is heel terecht want op die manier neemt de natuurlijke groei van die beestjes af. Wel nu dit voorbeeld kan je ook gebruiken met mensen die bedelen,als wij maar blijven geven dan komen er steeds bedelaars bij want dan voeden wij de bedelaars met geven. Eigenlijk moeten onze overheden ervoor zorgen dat er geen mensen hoeven te bedelen.Dit moet gebeuren met een goed sociaal vangnet die dit soort pechvogels opvangt Dus zonder dat wij het willen en weten geven wij onze overheden gelijk met bedelaars iets te geven zodat de overheden geen verantwoordelijkheden meer dienen te dragen over mensen met pech in het leven Das dus het duveltje382 zijn bezwaar met geven aan een bedelaar,nee ze moeten werk geven vind ik aan pechvogels
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar het zal beteren met mensen als U op de Spirit lijst... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb die namelijk het eerst beleefd als lageloonwerker. Oa door overbelasting kwam ik ![]() Als werkloze kwam ik daarna maar 4OOObf tekort. Ik leefde en leef daarbij als een asceet. Ik vraag me af wat mensen doen die grotere behoeften en grotere consumptiepartronen hebben Minimumlonen en minimumvergoedingen moeten beiden naar boven, want een werkloosheidsverzekeringsstelsel en ook een leefloon kan de mensen niet legaal beneden de armoedegrens houden. Dat is niet de juiste invulling van het recht op een humaan bestaan voor iedereen in een systeem waar elke actieve zware bijdragen voor betaalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik dacht me te herinneren dat het slechts 11 jaar was... Laatst gewijzigd door Chipie : 24 januari 2007 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() De partij van de Armoedemakers?
Laatst gewijzigd door eno2 : 24 januari 2007 om 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() moslims geven nog geen rotte euro aan andere moslims (tsunami vergeten??) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wist je trouwens al dat zelfs de zwerver die zich in Antwerpen ontfermde over de kinderen van het drugverslaafde koppel ondanks de mooie praatjes in de pers nog altijd geen enkele steun ontvangt? Hij werd een invaliditeitsuitkering beloofd, maar mag er ondertussen steeds naar fluiten (ik heb hem gisteren nog gesproken). Maar volgens jou is het verkeerd om hem iets te geven ![]() |
||||
![]() |
![]() |