![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6001 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies. Nu komt het er dus nog op aan te bepalen of iets "norm" is of niet. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat heteroseksualiteit "de norm" is, net zoals er geen enkele reden is om aan te nemen dat blauwe ogen niet de norm zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6002 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heteroseksualiteit is helemaal niet de regel binnen de natuur. Een combinatie van heteroseksualiteit, homoseksualiteit en biseksualiteit, dat is de regel binnen de natuur. Dus eigenlijk zou je zelfs zover kunnen gaan dat als er géén homo's waren, de mens onnatuurlijk zou zijn, en abnormaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6003 |
Partijlid
|
![]() Ik herhaal mezelf.
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6004 |
Partijlid
|
![]()
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6005 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat ontken ik niet. Ik ontken evenmin dat mensen met blauwe ogen het minst voorkomen in de natuur. Toch leid ik daar niet uit af dat mensen met blauwe ogen "abnormaal" zijn. De kleur van hun ogen is een variant; één van de verschillende mogelijkheden. Homoseksualiteit is een variant van de menselijke seksualiteit, net zoals heteroseksualiteit dat is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6006 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je je tevreden wil stellen met het uit het verband rukken van citaten, dan zijn we inderdaad uitgepraat.
![]() |
![]() |
![]() |
#6007 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien homoseksualiteit minder functioneel is, is het minder van waarde. Of ken jij misschien twee dezelffde dingen waarvan de één meer functies heeft dan de ander en toch als gelijkwaardig beschouwd wordt? Als eens een GSM gekocht of een TV toestel of wat dan ook? Hoe meer opties hoe hoger de prijs. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6008 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ge zijt straf hoor : prins Filip is niet homofoob hoewel hij tot Opus Dei behoort ... maar ik geef een waardeoordeel hoewel ik het tegendeel beweer ... allez dan, speciaal voor u, onze vriend 'van Dale' : abnormaal : 1 tegen de regel, afwijkend van de gewoonte, syn. ongewoon. niks pejoratief dus hé (ter info, bij gewoon staat in van Dale: gewend, vertrouwd) wat maakt dat normaal is dat wat voor de meeste mensen 'gewend,vertrouwd' is maw heterosexualiteit (ja, echt, ik ben speciaal voor u beneden de woordenboeken gaan halen en heb zitten opzoeken, toch niet normaal hé (dat was de derde betekenis) Laatst gewijzigd door Anna List : 9 februari 2007 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6009 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6010 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6011 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zult wel zien. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6012 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6013 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6014 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nergens staat in de van dale "de meeste mensen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6015 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5953 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 februari 2007 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6016 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6017 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Jij kan hoe dan ook geen enkel zinnig argument over die morele waarde aandragen omdat je zelf niet in de huid van een homo zit, en dus ook niet kunt beseffen wat het homo-zijn betekent voor iemand met die geaardheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6018 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6019 | |