![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als moslims geen pedofilie prediken, waarom dan de wetten expliciet zo aanpassen dat het wel mag, Visjnu ? Als ik Indonesie, een democratische staat, waar dus meer dan 50% van de bevolking achter die wetten die expliciet pedofilie toelaten : meer dan 150 miljoen moslims die expliciet eisen dat ze pedofilie mogen plegen. Verklaar me dat eens, Visjnu ? Want jij zegt toch dat niet kan ? Je bent fout natuurlijk, dat weet ik ook, de vraag is alleen of je de moed hebt om dat toe te geven ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De islam, dat is nu, vandaag, hier en elders.Ik weet niet hoe dat zit met u, maar ik leef niet in het verleden, ik leef nu.En het is niet omdat onze voorouders eventuel misdrijven begaan hebben dat we die van andere mensen die vandaag misdrijven begaan, moeten goedkeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat mij onmiddellijk opvalt is dat alle referenties komen uit de laatste 20 jaar. Dit trekt hard op nonsens, sorry dat ik het zeg. Sorry 30 jaar. Alle gebeurtenissen waar ze naar refereren zijn ouder dan de straat, en toch hebben ze geen enkele justificatie van bronnen uit die tijd. En dan bedoel ik niet eens boeken, maar opgravingen enz. De wreedheden van de moslims 200 jaar geleden staan gedocumenteerd in de boeken van ondermeer Thomas Jefferson, iemand die 100 keer toleranter is dan "Visjnu" tegenover andere godsdiensten, maar wel heeft besloten van verschillende moslimdorpen vanop 10 kilometer afstand aan stukken te schieten zonder zich achteraf te excuseren. Winston Churchill, nog zo iemand die heilig gelooft in vrije interpretatie van alle godsdiensten, heeft niet nagelaten van het bevel te geven, ondermeer in Sudan, om verschillende moslimdorpen tot het laatste kind uit te moorden. Dat is dus wat bedoel met heel sterke steun uit de geschiedenis. Zeker is dat die mensen volledig tolerant waren tegen het Jodendom, en tegen het Boeddhisme. Maar moslims maakten ze tot de laatste man af. Dat waren geen wrede mensen, die hebben dat gedaan omdat ze absoluut geen andere keuze hadden. Nog recenter : Gandi, icoon van de vrede overal ter wereld, twijfelde om legers op moslims af te sturen, maar zelfs hij vond het een absolute noodzaak. Maar ook binnen de moslimwereld zelf vind je overweldigende steun, tot zelfs 1000 jaar terug (in Perzie bijvoorbeeld), voor de ongeloofwaardige wreedheid inherent aan het moslimgeloof. Laatst gewijzigd door tomcpp : 11 februari 2007 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
Well d'uh, dat is ook wat ik bedoel! Religie doet er niet toe
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
Ik zeg enkel dat ge u nie moet blindstaren op het geloof aspect, maar eerder op het culturele, en traditionele van een volk. En persoonlijk vind ik religie op zichzelf een aspect van menselijkheid dat men al eeuwen achter ons had moeten laten.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De 1 maand gevangenis en 2000 roepies boete was in 1929, ondertussen is dit waarschijnlijk reeds veranderd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zelfde wet in de grondwet Saudi Arabia, Pakistan, Iran, Irak , Indonesie, ... Weet je hoe je bullshit herkend ? De wetenschappelijke methode. Iemand met een juiste theorie is moeilijk tegen te spreken, en kan voorbeelden tonen uit de praktijk. Noteer dat al jouw "tegenargumenten" meteen compleet uit elkaar vallen als je van iets dichterbij kijkt, en jouw enige tegenargument is meer en meer "ik geloof je niet". Ok, maar geef dan ook gewoon toe dat jouw idee over het vreedzaam zijn van de islam, het niet-pedofiel zijn van de islam, over het racisme inherent aan de islam, dat dat gewoon jouw geloof is, en dus exclusief gebaseerd is op jouw eigen niet-islamitische opvoeding. http://www.islam.tc/ask-imam/view.php?q=6737 Niet enkel spreken de feiten je tegen, ook de moslims zelf spreken je tegen. islam = pedofilie, islam = massamoord, islam = verdrukking. Moslims ontkennen enkel de woorden : geen enkele moslim ontkent dat hun profeet 9 jarige meisjes neukte "maar hij was geen pedofiel" geen enkele moslim ontkent dat hun profeet duizenden mensen vermoordde op basis van hun religie en etnische zuiveringen doorvoerde "maar hij was geen massamoordenaar" ... "maar was geen dief" ... "maar was geen slavenhandelaar" ... geen enkele moslim ontkent dat zij hun pedofiele profeet, ook hierin, volgen. En hoe denk jij ? Pedofilie bijvoorbeeld "bestaat niet in de islam". Absoluut waar. En nu kan je heel simpel de fout in gaan. Waarom bestaat het niet in de islam ? Niet omdat moslims allemaal braaf zijn, maar omdat dat gewoon en normaal is. Massamoorden, zoals nu in Irak, lokken geen grote reactie uit in de moslimwereld. Nochtans is er geen enkele moslim die serieus beweerd dat amerika die aanslagen pleegt. Het zijn moslims die moslims afmaken omdat "de anderen kuffars zijn". Waarom lokken die geen reactie uit ? Dat is heel normaal in de islam, massamoord op kuffars, helemaal niet vreemd. Massamoorden tussen families, tussen bevolkingsgroepen, dat is deel van de islam. Moordenaar zijn is geen schande in de islam, integendeel : http://youtube.com/watch?v=QbfistbubjY Massamoord "herstelt de eer van islam", dit zijn niet mijn woorden, maar woorden die iedereen in antwerpen aan een moskee te horen krijgt. Onthoofd alle moslims en hak hun vingers af ! - Koran 8:12 En ik blijf erbij : overtuig mij van het tegendeel, ik heb niet liever. Echt niet. Maar maak mij geen blaasjes wijs, ook niet als je er zelf in gelooft. Laatst gewijzigd door tomcpp : 12 februari 2007 om 01:40. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
Periodes van vrede, zijn in door moslim overheerste gebieden dan ook ver te zoeken, ook zonder westerse inmeniging in hun 'binnenlandse aangelegenheden'. Een uitreksel: http://uitkijk.net/islam.php?do=kr Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 12 februari 2007 om 02:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Paus Urbanus?!
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Je kan ook zo nog een opsommingkje geven van een overzicht van alle oorlogjes en veroveringetjes en slachtpartijtjes die christenen hebben aangericht; ervoor en erna.
Waar haalt men trouwens de pretentie vandaan om te verklaren dat Spanje christelijk was? Welgetelt een 200 jaar was de bevolking daar bekeerd tot het christendom; waarna het voor een periode 700 jaar (3,5 keer langer) islamitisch werd. De term 'moslim-kruisvaarder' is een dikke contradictio in terminis by the way. Hoe kan een moslim nu KRUIS-vaarder zijn? Akkoord, je kan een zekere consistentie en eenheid zien in die eerste paar honderd jaar van de islam; maar dat kwam doordat ze op economisch, cultureel en militair vlak op de chinezen na het machtigst waren in die periode. Wanneer Europa die rol overneemt rond 1450 zullen het de Europeanen zijn die hun invloed verspreiden. Rond 1920 hadden de Europeanen de meeste moslimlanden veroverd en gekoloniseerd; wat moeten moslims daar niet van zeggen? De aanname dat die eenheid en consistentie die in de beginperiode bestond van de islam, zich nu nog altijd doorzet, is ronduit belachelijk en doet sterk denken aan de protocollen van Zion begin 20ste eeuw, waar men door middel van gefantaseerde teksten probeerde aan te tonen dat de joden de wereld wilden overheersen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Ow zijn we daar weer "ja zij zijn massamoordenaars maar jij ook". Alsof dat een excuus is. Dat is zo'n "oog om oog, tand om tand" reactie. Welke building in Ryadh denk je dat we het best neerhalen, onder het schreeuwen van "allah not at all akbar" ? Alle als moslims zouden het recht hebben om aan te vallen uit wraak, dan lijkt het mij hoog tijd om 9/11 na te spelen in de moslimwereld, denk je niet ?
Moord excuseert geen andere moord. In de islam wel natuurlijk, maarja verschil in waarden enzo is nog steeds niet duidelijk aan zonlicht. Of is wat je zegt dat het voor het meest welvarende volk toegestaan is om andere volkeren uit te moorden ? Dat lijkt me een perfecte manier van aanpakken. Dus jij zou het begrijpen als Amerika, of wij in marokko gaan mensen uitmoorden bij bosjes, zoals de moslims gedaan hebben ? Want voor hun was dat excuseerbaar, dus dat is moreel gedrag enzo. En nadat zonlicht ook weer zijn belachelijke bijdrage geleverd heeft, stellen we vast dat Visjnu nog steeds geen antwoord heeft. Laatst gewijzigd door tomcpp : 12 februari 2007 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Dus ik ben een moslim=ik ben dus een massamoordenaar ? Of als we de theorie van erik toepassen is uw "wens" dat een moslim een "massamoordenaar" wordt ? Helaas zal ik u weer teleurstellen zoals erik dat zei, ik zal dat niet worden !
![]() |
#39 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het uithuwelijken van kleuters is in de Islamitische wereld heel normaal, ze nemen hiermee een voorbeeld aan de gerespecteerde leider Mohammed. Die de 6-jarige Aisya trouwde en het huwelijk (zie de Koran) dezelfde avond consumeerde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://feeds.feedburner.com/BahaiFaithInEgypt Of neem de letterlijke definitie : moslims zijn mensen die de regels in de koran volgen, ook 8:12. Dat doe jij duidelijk niet, beweer je, dus ben jij, doodsimpel, geen moslim. Moslims die geen jihad (het gewelddadige soort just in case je verward bent), massamoord dus plegen, zijn geen moslims. Duidelijk niet ? Moslims dienen hun onmiddellijk uit te moorden. En wat hebben Baha'is hiermee te maken ? Dat zijn moslims die expliciet het geweld van de pedofiele profeet afzweerden, en jihaat niet erkennen als deel van de islam. Net zoals jij. Moslims die geen jihaat plegen dienen afgemaakt te worden. Ook geeft de uitspraak een niet mis te verstane definitie van jihaat weer. |
|
![]() |
![]() |