![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Zijn boegbeeld, Anciaux, eist vandaag nog dat er in de Brusselse ziekenhuizen meer Vlaams wordt gesproken... Die spiritist heeft precies toch meer respect voor de monoculturele Vlaming... Of is dat enkel omdat de verkiezingen in het zicht zijn? Laatst gewijzigd door Chipie : 16 februari 2007 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is er inderdaad over. Waarom? Deze discussie heeft in de verste verte niets met homoseksualiteit te maken. Je (kleinerende) verwijzing naar mijn geaardheid is hier dus zeer ongepast en eens te meer een duidelijke persoonlijke aanval, bedoeld om mijn integriteit op dit forum in diskrediet te brengen. (genre: jij bent maar een flikker, wat weet jij daar nou van?)
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#227 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, multicullers als u en Feremans hebben blijkbaar geen problemen met pedofilie, dus vraag ik me af waarom u er zich aan moet storen. In ieder geval: jij bent niets meer dan een moddergooier, net als Feremans en zovele anderen. En nu mijn standpunt in de zaak: laat er van pedofilie in deze zaak geen sprake zijn, dan gaat het in ieder geval om een schijnhuwelijk en dat betekend bedrog om in het land te verblijven. Iemand die bedrog pleegt, zou meteen zijn Belgische papieren mogen afgeven en vertrekken. Als je niet op een legale manier hier kan verblijven, hoeft het niet. Uitschot hebben we al genoeg in eigen, Vlaamse rangen. Laten we niet dat van een ander er nog bijnemen en onze maatschappij in vrije val gooien. En om terug te komen op de multicultuur: nee, ik heb niets tegen Chinese (meeneem)restaurants en pita bars. Ik heb niets tegen uitwisseling van goederen. In de grond ook niets tegen het uitwisselen van mensen, zolang de lokale cultuur er niet onder gaat leiden en nieuwkomers zich aan de waarden, normen en vooral wetten van het land waarnaar ze trekken, kunnen houden. Trouwens, ik heb ook kennis van vele verschillende culturen, maar beschouw het eerder als boeiend op een ander. Hier moeten we geen verminkingen en naar onze normen misdaden, die op een ander normaal zijn, gaan tolereren. Als het bv volgens de sharia normaal is om mensen en vooral vrouwen verdacht van overspel dood te steningen, so be it. Maar ze moeten deze regels hier niet komen invoeren. Ze mogen hun pita's, kebabs, olie, tapijten en ga zo verder naar hier verschepen, zoveel ze willen, maar ze moeten de rest thuis laten. En mensen die in een fundi regime niet kunnen keren of draaien en zich beter voelen hier in het vrije Westen, geen probleem, maar dan moeten ze hier de fundi niet komen uithangen en het Westen komen veranderen in hetgene waar ze van gaan lopen zijn. Begrepen? Hier was pedofilie eeuwen geleden inderdaad ook gebruikelijk. bedenkt wel dat ik dan over een tijd spreek, waar een mens gemiddeld de 40 nog niet haalde en een vrouw gemiddeld 5 tot 6 kinderen moest hebben om er 2 in leven te houden. In die tijd was een tienerhuwelijk nog min of meer acceptabel en rendabel. Maar de tijden zijn veranderd en sex tussen kinderen en volwassenen is hier niet acceptabel en onze wetten bestraffen het. Verwijzen naar culturen die het niet bestraffen, maar die honderden jaren op ons achter staan, is dus appelen met citroenen vergelijken. Iemand die naar hier komt moet de regels kennen en zich daar aan houden, punt andere lijn. Als je weet dat een meisje dertien is, duik je daar, zeker als volwassen man, niet de koffer mee in. Doe je dat wel, moet je er maar de gevolgen van dragen, volgens onze normen. Verder beschouw ik die multicul dus weer als een schaamlapje om misdaden goed te praten. Het bestaat en wordt niet gestraft in andere culturen, dus moeten we het maar accepteren en geven we meteen perverse geesten een alibi. Straks vraagt men zich nog af wat Dutroux in de gevangenis doet. Blijkbaar vinden sommige zijn misdaden minder erg dan wat Hans Van Themsche deed. Een kind doodfolteren en misbruiken is blijkbaar meer te tolereren, dan er 1 dodelijk raken met een verdwaalde kogel, die voor zwarte nanny bestemd was, omdat haar kleurtje verkeerd zou zijn. Wel, dat soort verwarring en zulke verwarde jongeren krijgen we, als we onze waarden en normen verder gaan laten afzakken op multicul niveau. En waarom moeten we Hans Van Themsche veroordelen? Er zijn volkeren (geweest) die het vermoorden van buitenstaanders van hun cultuur tolereren. We moeten toch solidair zijn met onze multicul, nietwaar? Laatst gewijzigd door Boadicea : 16 februari 2007 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat me vooral tegen de borst stoot is de lakse manier waarop onze politiekers op al dat reeds jarenlang durende geknoei reageren! Dat is nog de grootste schande... Ben benieuwd hoe het verder afloopt... Laatst gewijzigd door andev : 16 februari 2007 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door andev : 16 februari 2007 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men zo zelfs bij huwelijk aan een mininum van vereisten moeten voldoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea ![]() Ik krijg uw ziekte over. Het is besmettelijk om modder te gooien, maar in ieder geval: nergens staat dat dat meisje zijn vriendin was. Trouwens, multicullers als u en Feremans hebben blijkbaar geen problemen met pedofilie, dus vraag ik me af waarom u er zich aan moet storen. modder gooien, moddergooien, boadicea!! Waar haal je vandaan dat ik geen last zou hebben met pedofilie? Nergens: Modder dus weeral!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() tss,tss, politiewerk dus... superflik Demol ?
Laatst gewijzigd door filosoof : 17 februari 2007 om 01:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Misbruik is altijd traumatisch, al ben je nu 14 of 41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) jij volgt het topic niet 13 jaar !!!! 2) iemand van 15 jaar is een kind,dus ja,pedo !!!!
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, kind zijn is niet tot 18 jaar en pedofilie heeft betrekking op kinderen die de puberteit nog niet bereikt hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |