![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Burger
|
![]() Ik ben het eens met de Marokkaanse vader op VTM! Zijn zoon IS namelijk "correct" op dit eigenste moment, hij is immers dood! De enige manier om dat gespuis "correct" te krijgen....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ps.Rudy,ik lees mijn naam in drukletters,en dan ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |||||
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Want als we jou moeten geloven... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Goede raad, laat het naar een postbus sturen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Peter: doe eens iets nuttig en typt ne keer de inhoud van die brief op het forum? En neem de exacte bewoordingen over... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() De aangetekende zending kan u bij mij persoonlijk komen inkijken.
LIBERAAL APPEL Antwerpen 16september2003 Verstandig Rechts De heer Peter De Ryck Ter Heydelaan 446 2100 Deurne Geachte heer De Ryck Ik ontving enkele scherpe reacties op grond van ontluisterende verklaringen die u via uw chatsessies verspreidt en die van aard zijn de belangen van het Liberaal(Appel was die slimme secretares vergeten)te schaden. Op basis hiervan zie ik mij verplicht,in afwachting dat u zal opgeroepen worden voor het tuchtorgaan,te schorsen als lid van het Liberaal Appel. Met achtingsvolle groeten Ward Beysen Voorzitter Ik heb binnen het Liberaal Appel nooit gesproken uit naam van de Voorzitter. Bepaalde raadsleden van het Liberaal Appel en het Vlaamsblok hebben mij laten weten dat er een klacht werd verstuurt vanuit het secretariaat van het Vlaams Blok naar het secretariaat van het Liberaal Appel. Ik was evenals de andere dissidenten van het Liberaal Appel die onder fysische bedreiging uit de partij werden gezet door Ward Beysen tegen een kartel met het Vlaams Blok,waar men inmiddels duidelijke akkoorden over heeft ondanks het feit dat de meerderheid van de achterban van het Liberaal Appel niet achter dit kartel staat. De tuchtcommissie was doorgestoken kaart. Inmiddels werd ook Marleen Denecker uitgenodigt door Ward Beysen voor een onderhoud,vanwege haar verzet. Iedereen die tegen een kartelvorming was met het Vlaams Blok,werd uit de partij gezet door dictator Ward Beysen. Het Liberaal Appel neemt niet deel aan de komende verkiezingen wat nogmaals werd bevestigd door Hendrik Boonen(financieel niet haalbaar). Ward Beysen staat bij de komende verkiezingen op de lijst van het Vlaams Blok,en krijgt de tweede plaats aangeboden binnen het Europees parlement. Antoin Denert krijgt een mandaat binnen de Vlaamse raad. De kiezers en de leden van het Liberaal Appel werden bedrogen en verkocht aan het Vlaams Blok. Ik heb mij steeds voor 300% voor deze partij ingezet,en ik heb het Liberaal Appel nooit geschaad,integendeel. Ik werd bedankt met een uitnoding voor de tuchtcommissie op vraag van het Vlaams Blok(de reden kent u). Wetende dat deze tuchtcommissie doorgestoken kaart was,ben ik niet op de uitnodiging ingegaan en heb ik persoonlijk mijn ontslag gegeven. Ik had daarvoor reeds een aangetekende zending ontvangen van de Voorzitter die mij liet weten,dat ik geschorst werd,tot ik voor deze tuchtcommissie verscheen. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat men deze zaak grondig wil onderzoeken. Ik voel mij gebruikt en misbruikt(vandaar mijn houding |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Gouverneur
|
![]() Elke beginnende rechter, aankomende politieman, en elke student rechten, sociologie, criminologie ... leert in zijn eerste jaar reeds dat ge NOOIT domweg de 'straffe versie' van één van de partijen in zo'n tragische situatie moet geloven.
Blijkbaar is zelfs de meest elementaire zin voor voorzichtigheid en zin voor nuance u vreemd. Het AEL is nochtans niet aan zijn proefstuk inzake keiharde verdraaiingen en vereenvoudigingen van de waarheid. U was dus gewaarschuwd. Hopelijk loopt u nooit dogmatici of gewelddadigers, of extremisten tegen het lijf die exact dezelfde zwart-witkijk op de wereld aanhangen. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de AEL heeft mooie teksten geschreven... echt doorgestoken kaart, het droop er zo vanaf.
Deze brave mensen, zowel de ouders als de zus konden amper Nederlands praten... hoe zouden ze het geschreven hebben ? Maar langs deze weg wens ik toch mijn medeleven te betonen, bij het verlies van hun zoon en broer. Allah zal vanaf nu voor hem zorgen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Vreemdeling
|
![]() Heeft er al iemand stilgestaan bij het feit hoe die politieman hem voelt. Iemand doodschieten is niet gemakkelijk te verwerken hoor, dat draag je uw hele leven mee. Moest hij toevallig de titel van deze topic zien, "Politie van Mechelen vermoordt Marokkaanse jongen van 17" ik denk dat hij het daar niet gemakkelijk zal mee hebben. Politiemannen hebben ook computers en zijn ook misschien geinterreseerd in Politiek. Foei .. voor de opsteller van deze titel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een politieman schorsen omdat hij zijn plicht deed en zware risico's nam ? dan moet gij hier van het forum wegens insubordinatie, aanzetten tot opstand en geweld, verspreiden van onzin en laster tegenover de rechterlijke macht en andere mensen enz enz... Om van het liberaal appel zo laag te vallen in een extreem linkse politieke "overtuiging"... dat moet een hele lange diepe val geweest zijn ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() De ouders van deze Marokkaanse jongen hebben officieel klacht neergelegt tegen de politieagent.
De aanklacht luid''het plegen van een racistische daad'' Men onderzoekt of er sprake kan zijn van wettige zelfverdediging Informatiebron;nieuwsuitzending 22.00u-radio2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() Geachte forumleden,wanneer ik een fout maak,geef ik dit toe.
Mijn excuses voor de ongepaste titel van deze topic. Ik heb de titel aangepast,uit medeleven met deze politieman. Ik was echter niet de auteur van deze titel,noch van de inhoud van de tekst( http://www.ael.nl/ ). Deze titel bewijst dat de A.E.L.geen hart heeft ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit is de eerste maal dat gij iets goed doet op dit forum! Als het goed is mag het ook gezegd worden! |
|
![]() |
![]() |