![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Politie van Mechelen dood een Marokkaanse jongen van 17
De AEL organiseert samen met de familie van de jongeman een persconferentie om het ware verhaal van het gebeuren toe te lichten. De AEL keurt elke vorm van diefstal af en veroordeelt daarom sterk de overval die werd gepleegd in de McDonalds in Mechelen. Doch stellen we ons serieuze vragen over waarom men de jonge man van 17 die betrokken was met de overval heeft dood geschoten. Het is namelijk een feit dat de jongen van 17 geen wapen droeg en daarom geen bedreiging kon vormen voor de politie. De familie van de jonge man ziet daarom in dat de doodslag zonder enige reden werd uitgevoerd. Dieven horen in de gevangenis, de politie heeft bij deze geen enkel recht om rechter te spelen en dieven ter plaatse te executeren. De AEL en de familie van de jonge man nodigen jullie uit voor de persconferentie waar de familie haar versie zal toelichten over wat juist is gebeurd aan de McDonalds in Mechelen. De persconferentie vindt plaats op woensdag 19 november ’03 om 11u in de Provinciestraat 77 te Antwerpen. De Vader van de Vermoorde jongen zal de pers toespreken. Informatiebron: http://www.ael.nl/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het valt me op dat het AEL vooral criminelen wenst te verdedigen.
Als in Rotterdam iemand die met een 20cm lang mes op een politieagent vliegt en bijgevolg wordt neergeschoten is de AEL er als de kippen bij.... als in Belgie tijdens de hete zomer zwembaden overspoeld worden door Marokkaanse crimineeltjes die anderen lastigvallen en bedreigen, is de AEL er als de kippen bij.... als in Boom drugsdealerkes door de politie worden ingerekend, is de AEL er als de kippen bij.... Zijn de ARABIEREN nu écht allemaal criminelen? of is dat maar mijn GEVOEL?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dan onder het masker een anders getinte zit is het racisme. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En niemand stelt zich weeral de vraag waarom ze hun zonen niet kunnen opvoeden zoals hun dochters.
Is hier onwil mee gemoeid? Ah, het is toch zo gemakkelijk om die westerse bleekscheten op te zadelen met een schuldgevoel.
![]() |
#5 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dat de ouders van die jongen kwaad en bedroefd zijn kan ik me voorstellen. Hun zoon was niet gewapend (zijn kompaan wel, maar daar zwijgt het AEL over) en je neemt het altijd op voor je kinderen. Dat de AEL hier misbruik van maakt gaat er voor mij niet in. OK, die agent heeft een fout gemaakt (ik realiseer mij nu dat deze uitspraak fout is. Het onderzoek zal dit moeten uitwijzen). En OK, die jongen heeft ook een fout gemaakt. Een fout die hij niet met zijn leven moest bekopen maar waarvoor hij naar de gevangenis zou moeten. Helaas liep er nu iets fout. Leg u daar bij neer, AEL! Als dit met de regelmaat van de klok zou gebeuren dán mag je van mij op straat komen en protesteren. Waarschijnlijk komen er na de persconferentie ook nog wat straatactie's. Ik hoop van ganser harte dat die zonder rellen verlopen want anders wrijft slechts één partij in zijn handen: juist ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() goed gsproken steenuil!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dus dit is uit WETTIGE ZELFVERDEDIGING en een beetje per toeval. EN SO WHAT? Dat is 1 plaats meer in de gevangenis en 1 loon minder dat de OCMW of den dop moet uitbetalen. Plus, de mensen gaan van die persoon geen last meer hebben. Erg voor die jongen, maar hij moest maar geen McDonalds overvallen. Ge weet wat de eventuele gevolgen kunnen zijn, en JA, DE DOOD hoort daar ook bij!
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Dit toont toch aan dat de AEL 100% uit is op provocatie. De "jongen" droeg geen wapen? Hoe dat? Waren ze de McDonalds misschien met waterpistooltjes aan het beroven?
Als je je crimineel gedraagt, hoort dit nu éénmaal bij de risico's van het vak. Doet er niet toe of je Belg, Marokkaan of Chinees bent. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() wat men niet verteld is het feit dat er binnen het politiekorps, t.t.z toen de Rijkswacht nog zelfstandig werkte, er een richtlijn was, dat zodra men oogcontact had met een overvaller, en er duidelijke tekens waren van een overval, zijn dienstwapen MOEST gebruiken en niet wachten tot men zelf neergeschoten werd. Ik neem aan dat die nota nog gemakkelijk terug te vinden is. In het forum lees ik hier reeds dat de politieagent in kwestie een fout begaan heeft, meestal komt dit van mensen van de linkerzijde die waarschijnlijk zelf in een crimineel milieu zijn opgevoed en het maar normaal vinden dat een politieagent ALTIJD in fout is, een heel rare mentaliteit noem ik dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
U zit er wel compleet naast als u denkt dat ik in een crimineel milieu ben opgegroeid. Maar daar zal ik u niet van kunnen overtuigen vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Schepen
|
![]() Hoe dan ook is het hemelteregnd (sic) dat de AEL altijd gebruik maakt van dergelijke twijfelachtige situatie som haar gelijk proberen te krijgen... Daarmee laat de AEL duidelijk zien dat ze net als het Blok een "Eigen Volk eerst" mentaliteit op na houdt, vol contradicties.. Criminaliteit wordt in hun visieteksten veroordeeld, maar als in de praktijk bepaalde allochtonen in de criminaliteit verzeild raken, dan zijn het plots 'slachtoffers'.. het plegen van een gewapende roofoverval (het doet er dan niet echt toe of er één persoon gewapend is of meer ) is wel iets anders dan snoep stelen in een supermlarkt, muren bekladden of andere kwajongensstreken. Een roofoverval (vooral met wapens) vereist een voorbereiding (hoe minimaal ook) en een zekere organisatie èn voorbedachte raden. bovendien, wie met wapens of gewapende kompanen een overval pleegt, stelt zich bloot aan de gewapende ordehandhaving, zo zijn nu eenmaal de wetten hier... Wanneer er daarbij dan een ongeluk gebeurt, is dat inderdaad een gevolg van dat risico...
Ik vind ook dat politie de laatste jaren veel vlugger begint te schieten, maar als je ziet dat de oevrvallers zelf driester worden, kan je dat wel verklaren en begrijpen (goedkeuren is iets anders). Wanneer nu een bepaalde racistische parij (de AEL) gebruik maakt van dit feit om de politie als racistisch te bestempelen, vind ik dat ze zichzelf ontmaskert en zou moeten owrden aangeklaagd voor laster en eerroof. Want wat met de slachtoffers van overvallen (ongeacht of er allochtonen of autochtone daders in het spel zijn); gaat de AEL ook voor hen opkomen ??? of enkel als het allochtonen zijn ? AEL = EIGEN VOLK EERST = VLAAMS BLOK=VERWERPELIJK Opdoeken dat zootje !
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein) "I gained nothing at all from Supreme Enlightenment, and for that very reason it is called Supreme Enlightenment." (Boedha) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is volgens de AEL de politie nu ook al racistisch als de overvallers een ZWARTE bivakmuts ophebben? of misschien een BRUINE?
Misschien is het een verschil moest de overvaller een WITTEbivakmuts opgehad hebben? Hoe kunnen ze nu racistisch zijn als ze begot die overvallers hunne smoel geeneens gezien hebben?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() wanneer een cordon sanitaire rond de AEL?
![]()
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een keer dat de politie tijdig ter plaatse is en ’t is weer niet goed.
![]() Wanneer men opgeroepen wordt voor een gewapende overval lijkt het mij logisch dat men op alles voorbereid is. De politieagent in kwestie kan te paniekerig gereageerd hebben maar dat is de taak van het gerecht om dat uit te maken. De hulp van het AEL is daar zeker niet bij gewenst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Schepen
|
![]() Ja, en waar is de AEL wanneer gewapende overvallers Polen blijken te zijn, of Russen, Albanezen, Kosovaren, Nederlanders, Duitsers, Fransen ???? Of Belgen ????
Juist ! Nergens!!!!
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein) "I gained nothing at all from Supreme Enlightenment, and for that very reason it is called Supreme Enlightenment." (Boedha) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() wij zullen het nooit leren, ik bedoel Belgie algemeen, maar zeker wij als Vlamingen. Als de US van het princiepe is van "eigen volk eerst" en daar zijn zeker alle aanwijzingen voor, waarom mag Vlaanderen als verdedigingsmiddel deze slogan niet gebruiken ?
Of men dat nu wil of niet maar in het dagelijks leven van iederen, nationaliteit of afkomst is van geen belang, komt de slogan "eigen volk eerst" op de voorgrond. Ik kan honderden voorbeelden aanhalen waar dit gezegde van toepassing is, maar niemand stoort zich daar aan, alleen als een bepaalde politieke partij dit doet om de vinger op de open wonde te leggen, dan is het kot te klein. Om als volk te overleven, en daar gaat het om, moet men het gezegde: "eigen volk eerst toepassen" hoe hard dit ook mag klinken, er is geen andere keuze, tenzij tenonder gaan zoals bepaalde diersoorten en zeker zoals bepaalde volksstammen die er nu niet meer zijn omdat ze teveel aan "anderen" gedacht hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En Peter, hoe kunt ge zo uw Vlaamse landgenoten verraden door mee te heulen met het AEL... dat ruikt naar "collaboratie" ![]() Waarom laat ge uw naam niet veranderen zoals Cassius Clay deed ? ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moest mijne zoon meedoen aan ne gewapende overval en daarbij per ongeluk worden doodgeschoten dan zou ik ver weg in een hoekje kruipen en mij diep schamen en mezelf verantwoordelijk stellen voor het feit dat ik er niet in zou geslaagd zijn om mijn zoon goed op te voeden en op het rechte pad te houden.
'k zou dus geen persconferenties organiseren. Ik zou proberen op een stille en waardige manier mijn dubbel verdriet te verwerken. En dubbel verdiet om ten eerste het verlies van een zoon en ten tweede wegens het niet gelukt zijn in mijn taak als ouder.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Wie roofovervallen pleegt, moet de risico's van het vak er maar bijnemen.
De ouders moeten nu niet komen jammeren en racisme in de schoenen van de politie schuiven : ze hadden hun zoon maar moeten opvoeden. Dat het uitschot van het AEL deze zaak aangrijpt om weeral keet te schoppen zal niemand verbazen. Uiteindelijk hebben ze niets liever dat dit gebeurt. Gratis media aandacht ! |
![]() |
![]() |