![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Burgemeester
|
![]() Tja wil men wereldwijd tot een oplossing komen en een eerlijke herverdeling van de middelen zal men inderdaad tot een (r)evolutie moeten komen.
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De waarheid?!? Maar ventje toch... Jij zou nog geen waarheid herkennen als ze je langs achter besloop en in je kont beet. Wat ga jij hier nu komen vertellen over "waarheid"?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#166 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien gaat het hiet om een puur persoonlijke interpretatie van de rechter. Want ken jij soms iemand die daadwerkelijk racist geworden is door het lezen van de stukken die als bewijsmateriaal werden aangebracht? Neen natuurlijk! En weet je waarom niet? Omdat het dan pas écht bewezen zou zijn dat het werkelijk tot racisme aanzet. Citaat:
Ik kies voor een juiste weergave van de feiten, die perfect te funderen zijn. Jij bent het die ervoor kiest om te figureren zonder enig argument die de feiten zouden tegenspreken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil ik nog eens een linkje posten waar jij antwoordt op de vraag of pedofilie een normale seksualiteitsbeleving is?
Ik zal het met een kwinkslag en wat humor weten te brengen. ![]() Maar hou je liefkoosnaampjes voor jezelf. Ik wil op geen eneke wijze geassocieerd worden met je. Zeker omdat je nooit op je uitspraak bent teruggekomen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 februari 2007 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
Alle discriminatie voortaan "racisme" willen noemen vind ik ongeveer zo zot als willen doordrijven dat alle fruit voortaan banaan moet heten.
![]() |
![]() |
#171 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan net zo goed beweren dat jij aanzet tot racisme. Er zal wellicht ook niemand racist worden door één van uw uitspraken, maar volgens jou doet dat blijkbaar niet ter zake. Citaat:
Wat gaan we nog allemaal krijgen zeg?! Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ozymandias zegt dat het niet is omdat het aanzetten tot rassenhaat weinig of geen effect heeft dat het daarom geen aanzetten tot rassenhaat is. De intentie meet je niet af aan het effect. Of om het met een huis-tuin-en-keuken vergelijking duidelijk te maken : Als ik een brood wil bakken en ik gebruik per ongeluk sneldrogend cement ipv meel, waardoor ik dus mijn doel mis, dan wil dat nog niet zeggen dat het niet mijn bedoeling was om een brood te bakken. Snap je de logica hiervan? Het is komiek hoe je de kritiek van Ozymandias op je homofobie nog eens dubbelop bevestigd door nog eens duidelijk te stellen : "Dus iemand die te kennen geeft dat hij liever niet wordt aangesproken met 'liefje' door een homosekueel is een homofoob volgens u?" Als een vrouwelijke forumdeelnemer je dus zou aanspreken met "liefje" dan zou je daar naar alle waarschijnlijkheid dus minder problemen mee hebben. Je bewijst hiermee je eigen homofobie. Paulus schattebout, de manier waarop je argeloos van de ene verspreking in de andere kukelt is steeds weer een forumbezoekje waard! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe komt men erbij dat het Vlaams Belang de intentie zou hebben om aan te zetten tot rassenhaat? Waaruit leidt men dat af? Door uitlatingen die dat juist niet doen? Als men beweert dat het Vlaams Belang zou aanzetten tot rassenhaat, dan is de vraag, wie er nu rassen is beginnen haten, heel terecht. En als er niemand gevonden wordt, dan is de bewering van het aanzetten tot rassenhaat totaal uit de lucht gegrepen. Snap jij de logica hiervan? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Straks gaan we het nog aangenaam moeten vinden ook zeker? Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#176 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor wat dat laatste betreft kan ik er voor Paulus nog hetvolgende aan toe voegen : Een niet-homofoob zou zich net evenveel gekrenkt of geflatteerd voelen door de aanroep "liefje" afkomstig van een man of van een vrouw. Een homofoob zal er alleen een probleem in zien als het van iemand van zijn/haar eigen geslacht komt, omdat een homofoob elke benadering door een homo als een bedreiging ziet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gekrenkt? Heb ik dat woord gebruikt of is het dat wat jij er van maakt? Bedreiging? Denk je dat ik mij bedreigd voel? Het is mij wel duidelijk waar het jou om te doen is. En het is niet iets om fier over te zijn. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
Waar haal je vandaan dat ik "iemand woorden in de mond zou willen leggen"? Mocht Raf, die toch niet op zijn mondje gevallen is, zelf mij in deze trant aanspreken dan zal ik naarstig gaan kijken welke onhandigheid ik in mijn zinsbouw kan hebben begaan. Wel denk ik inderdaad dat Raf denkt dat het in onze nog tamelijk knusse vaderlanden zo'n vaart niet zal lopen. Noem mij gerust 1 door moslims gedomineerd land waar het leven voor andersdenkenden leefbaar is, met liefst de vermelding erbij hoeveel andersdenkenden daar (nog) in leven zijn. Over Libanon is plenty info op Net en in encyclopedieën voorhanden. De verhouding 40 moslims tegen 60 (anders)Denkenden is daar in betrekkelijk weinig tijd omgekeerd, nu 60% moslims. Maar dat had je heel snel dus zelf kunnen uitvinden voordat je maar wat in het wilde weg ging roepen.
![]() |