![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#202 |
|
![]() Een laarslikkersfeest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als er in Antwerpen 2000 allochtonen verzamelen op de groenplaats ZONDER alles kapot te smijten, dan zal ik helemaal geen moord en brand schreeuwen. Het probleem is dat ze gewoonlijk een probleem hebben met bestaande auto's of vitrines van autochtone winkeliers!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
|
![]() In een film uit de jaren 60 misschien, maar geloof me nu als ik zeg dat hedendaagse Hells Angels geen hakenkruisen dragen. Heb ik uit goede bron, geloof me vrij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je een hoop kaalgeschoren ventjes met nazi-kruizen hun rechterarm in de lucht ziet houden weet je toch al hoe laat het is. Overigens is het niet aan mij omdat te bewijzen dan wel aan het parket.
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bullshit. Je weet duidelijk niets van de punkbeweging af.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#209 |
|
![]() Nu kan men wel mekkeren over het gevaar van deze skinheads, 2 skinhead babes hebben alvast hun curryworst in de k-- gekregen door nieuwe belgen.
Als de flikken het niet doen ![]()
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Vreemdeling
|
![]() De Sex Pistols en hun kornuiten liepen destijds wel degelijk enkele keren door het beeld met hakenkruizen op hun kledij. Puur om te provoceren (=het enige waar ze goed in waren) en zonder enige ideologisch gefundeerde reden weliswaar.
In de punkbeweging van vandaag (en er zijn er die zeggen dat de Sex Pistols nooit tot de "echte" punkbeweging behoord hebben omdat ze slechts een uit de hand gelopen reclamestunt waren, maar dat is een ander verhaal) is het rondlopen met een hakenkruis ongeveer even gezond als in Boy-George-outfit naar een barbecue van de Ku Klux Klan gaan. Dus er hebben inderdaad ooit wel eens "punkers met hakenkruizen" rondgelopen, maar u hebt gelijk: hen daarom in dezelfde categorie steken als de Frohliche Sänger Knaben van B&H is appelen met citroenen vergelijken. Laatst gewijzigd door His Majesty King Mob : 11 maart 2007 om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Europees Commissaris
|
![]() En ze weten niet wie begonnen is omdat de skinhead wichtjes geen verklaring wilden afleggen of klacht indien, tja...
![]() |
#214 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
had blockbuster en ander link(s) gespuis niet uitgedaagd dan was er van rechterzijde niks gebeurd , dit geld voor antwerpen , gent en leuven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
Ik bedoel maar, niet iedereen durft tegen de politie zeggen: rot maar op, ik heb niets te zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Om nog eens een veelzeggende tekst van een Nederlands groepje te citeren : Citaat:
Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 11 maart 2007 om 21:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
|
![]() Citaat:
En idd, klacht zal hij/zij niet indienen, want dat betekent dat hij/zij moet uitkomen voor zijn/haar identiteit, en allicht heeft hij/zij wel wat meer op zijn/haar kerfstok dan wat verstoring van publieke orde ![]()
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() ik zei natuurlijk nergens dat punks er fascistische sympatieën op nahielden, dat was wel eerder het tegenovergestelde, evenmin dat ze beste vriendjes waren (zijn) met gasten zoals het B&H, maar er waren er WEL die , uit provokatie, met hakenkruizen rondliepen.Ik ken er zelfs éne die in volledig duits Wehrmacht uniform, met helm en al,en gewapend met een speelgoedgeweer, door de Nieuwstraat in Brussel gestapt is.In 1978.Om je ziek te lachen...Van janetten hoef ik over punks niks te leren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() [quote=kay-gell;2511709]Er werd gezegd dat ze niet noodzakelijk de hitler-groet brachten omdat ze hun arm in de lucht staken, ik zei dat de hakenkruizen een hint konden zijn.
Als je een hoop kaalgeschoren ventjes met nazi-kruizen hun rechterarm in de lucht ziet houden weet je toch al hoe laat het is. Overigens is het niet aan mij omdat te bewijzen dan wel aan het parket.[/quote]en wat valt er dan te bewijzen in feite? Dat ze de nazi-ideologie waarderen? Is dat dan strafbaar? |
![]() |
![]() |