![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Volledig isoleren en als het stout wordt;militair castreren.De VS hebben er verkeerd aangedaan zich weer te laten chanteren.Noord-Korea is niet te vertrouwen.Het communisme moet er weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn daar al miljoenen mensen gestorven van de honger en als de kapitalistische wereld (of Chavez ![]() Voor de rest worden de mensen daar, net als in de paradijzen, als kwallen beschouwd... Maar ja, uw eigen bevolking uitmoorden of uithongeren, dat is bij onbeschoft links doodnormaal ![]() ![]() Hetgeen CO² vermeldt, is hetzelfde als ik onder post #2... Maar mijn post was ironisch... die van onze vriend doodernstig... Laatst gewijzigd door Chipie : 18 maart 2007 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() U denkt wss dat daar een volksdemocratie heerst ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Doen ze nog alle dagen aan de lopende band. Niet bombarderen misschien, maar wel laten wegrotten in concentratiekampen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrijwel alle hard-cash opbrengende economische aktiviteiten van Noord-Korea gebeuren in onderaanneming voor Zuid-Koreaanse bedrijven,dat moet PIJN doen bij de "verheven leiding" in PjongYang,het degradeert hen tot een natie van onder-onderaannemertjes... ![]() Hun export van raketten en zo is vrijwel onmogelijk,iedereen die die dingen van Noord-Korea koopt wordt "gehounded" door de Internationale gemeenschap tot ze beseffen welk slecht idee dat wel was..(in Yemen weten ze daar nog van) We kennen het regime ondertussen,onderhandelingen zijn voor hen gewoon een methode om zichzelf te blijven bestendigen.....iedere keer als ze schijnbaar iets "getekend" hebben,en een beetje (voedsel)hulp gaan krijgen komen ze met een nieuwe eis af... Maar,het moet gezegd,de toekomst van Noord-Korea moet bepaald worden in Beeing,Tokio en Seoul! En deze hoofdsteden houden een stevige hand op wat binnen- en buiten gaat! Er zijn berichten dat Pjongyang er niet meer op moet rekenen dat Beeing ieder en elk oprispingetje van "de Verheven leider" tolereert...de grenzen van China en het "bevriende" Noord-Korea zijn trouwens nooit "open" geweest! Bemerk ook de steeds grotere irritatie(vermoedlijk is het zelfs woede) in Japan.het enige dat de zaak daar nog een beetje tegenhoudt is het feit dat Japan en Zuid-Korea,de twee meest geavanceerde economieen in het Verre Oosten,niet bereid zijn een echt (militair en economisch)bondgenootschap te vormen wegens de gebeurtenissen 60 jaar geleden... ![]() ....een gemiste kans Laatst gewijzigd door kelt : 18 maart 2007 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleszins veel beter dan Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...02&postcount=4 ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 18 maart 2007 om 11:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Chipie : 18 maart 2007 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Bombarderen kan iedereen, maar de grond innemen is nog iets anders.
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() neen, dat weet ik wel.
Het is een ondemocratisch systeem en een ondemocratische leider, ze zijn nooit verkozen. Maar dat kan NOOIT een excuus zijn om dat land aan te vallen. Ik vind de "democratie" in de VS ook een achterlijk systeem, dat de noden van de armen niet beantwoordt. moet ik het daarom "aanvallen". Trouwens, als we alle dictaturen in de wereld moeten aanvallen gaat ge héel lang bezig zijn. Of is het jullie enkel te doen om de "kommunisten"? Dat zou ik pas zielig vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de laatste 50 jaar zijn miljoenen mensen daar gestorven als gevolg van hongersnood, politieke repressie en ontberingen. Dat vind ik heel wat belangrijker dan hoogdravende principes tegen imperialisme. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(gij, metafoor voor het volk van Noord-Korea, de levensbedreigende gangster is uiteraard Kim Jong-Il en ik ben het Westen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Zouden wij ook moeten intervenieren toen Pinochet aan de macht was? Waar ligt de grens? Waarom die fixatie op N-korea als er elders in de wereld OOK gruwelijke genocides gewoon "gebeuren" terwijl daar niemand oog voor heeft. Ik vind het nogal raar om zo selectief te zijn. Ik vind dat de internationale "dwang" om te moeten intervenieren in soevereine staten teveel een vrijbrief geeft aan "wereldpolities" zoals de VS om op willekeurige basis en zonder VN mandaat tussen te komen waar hun belangen op het spel staan. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 18 maart 2007 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, daar heb je absoluut gelijk in. Maar dat is de schuld van de VN zélf die nooit iets doet. Ten tijde van de bloedige onderdrukking van de Hongaarse opstand negeerden ze de telexen van Hongaarse regeringsleden zelfs, laat staan dat er gereageerd werd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |