![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() ik vraag me echt af waar Raf zich nu mee moeit? Gij zult toch nooit in zo een geval verkeren? Een vrouw zwanger maken, en samen met haar op het kind wachten?Hoe kan jij je inbeelden hoe een toekomstige vader zich zou kunnen voelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus snap niet wat onze voorvechter van de pure mannenseks komt broebelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() In praktijk gebeurt zo'n beslissing meestal wel degelijk met zijn tweeën, beste Jurgen (waneer het over een koppel gaat welteverstaan). Maar als ze het niet eens zijn, is het nogal logsich dat de vrouw beslist. Je kan een vrouw toch onmogelijk tot een abortus of een zwangerschap dwingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist. De eindbeslissing ligt uiteraard altijd bij de vrouw. Het gaat per slot van rekening om haar lichaam.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Raf heeft evenveel recht om daar zijn menig over te hebben dan jij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar eens het daar dan weer is het afstaan of de vader de kans te geven om het kind op te voeden...nee, dat weer niet hé. Denk dat jij een verwrongen beeld hebt over mannen Edina? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() en zo komen we terug bij ons beginpunt hé...Ja, maar die baby, die heeft ook een lichaam, een lichaam in wording soit, maar toch een lichaam...En dat is van hem/haar...Mag die moeder beletten dat dit toekomstig menselijk wezen zich ontwikkelt?In het geval niemand haar tot seks gedwongen heeft?En waarom zou de vader, die toch voor de helft verantwoordelijk is , niks te zeggen hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik ken er dan weer heel wat die daar niet zo afkerig tegenover staan (of stonden, as the case may be).
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zelfs �*ls dat zo zou zijn, dan is het nòg steeds haar beslissing.
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() zijn mening?...Als het enkel is om publiciteit voor Foetus-moord te maken zie ik het nut er niet van in...Maar ja, hij heeft wel het recht om zijn mening te zeggen...Vrije meningsuiting...Maar als ik moest zeggen wat ik over hem denk, dan is het weer niet goed.D�*t mag dan niet...Een beetje ingewikkeld allemaal...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een vrouw die voor abortus kiest houdt buiten een onaangename herinnering niet veel gevolgen over, zo heeft het pro-abortuskamp toch altijd beweerd. Ze zal toch geen 20 jaar moeten opdraaien voor opvoeding en onderhoud. Mijn vergelijking gaat zeker op. Het gaat om het opgedrongen krijgen van beslissingen genomen door een ander. Allez, een kind afstaan voor adoptie is niet simpel. Maar eerder zegt u dat abortus dat ook niet is. De keuze mag dan niet gemakkelijk zijn, ze bestaat toch maar. In tegenstelling tot wat u zei overigens. Met moet maar eens leren weten wat men wil. |
|
![]() |
![]() |