![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() Niemand verplicht Groen! om haar programma tot dit ene punt te beperken. Wat voor onzin kraam je nu weer uit?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() [quote=Winterhamer;2571020]
Citaat:
Tegenstemmen om nog wat meer allahtone zieltjes te winnen? Fraai is dat voor een "groene" partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een vrouw die een hoofddoek draagt laat gewoon kenbaar maken dat zij een eerzame, zedige vrouw is. Welke religie ze daarbij aanhangt maakt niks uit. Ze kan net zo goed atheïste zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
|
![]() Je hebt de klok wel horen luiden, maar weet duidelijk niet waar de klepel hangt. Ik alludeerde op het onbestaande dierenwelzijnsprogramma van partijen zoals het VB en LDD. Dierenwelzijn is daar namelijk beperkt tot het verbieden van rituele slachtingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() So what? Die partijen zullen toch nooit de dienst uitmaken en hebben een andere core business. Zoals Groen! hoofdzakelijk een groene core business zou horen te hebben maar die in realiteit ondergeschikt heeft gesteld aan de prioriteiten van de islamitische cultuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Waarom zouden ze daar nu in hemelsnaam een verkiezingsthema van moeten maken. Er zijn wel belangrijker zaken dan dat hoor... Citaat:
![]() Maar soit, ik begrijp dat je hier afhaakt, aangezien het duidelijk was dat je daar totaal geen bal van afweet. En wees gerust dat ik dat wel degelijk al elders ter sprake heb gebracht op het forum. Maar dat heb jij natuurlijk niet gelezen aangezien je nogal een fixatie hebt op alles waar je moslims bij kunt betrekken en je hebt duidelijk nog geen wegen gevonden om dat met milieutopics ook te doen. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
|
![]() Waar lees jij precies dat Groen! zal tegenstemmen? En toevallig vergeten te lezen zeker dat de joodse gemeenschap ook tegen de maatregel is zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zo bang voor de reacties van de volgelingen van de religie van de vrede en verdraagzaamheid? ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Van topprioriteiten gesproken. Citaat:
![]() Enkel moslims met dierenfolterverwachtingen kunnen nog bij Groen! terecht. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En uit het feit dat die wet nu nog niet gestemd is. En natuurlijk dat de joodse gemeenschap er zich ook zal moeten bij neerleggen. Was dat je laatste vruchteloze stohalmpje Edina? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Nou goed, je kan je tijd inderdaad beter gaan besteden aan het juist leren interpreteren van de islam Edina. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Groen en Ecolo zijn zusterpartijen, en als Ecolo met de vingers knipt dan buigt Groen! baafjes. Zou Edina al doorhebben dat er zoiets bestaat als constructieve oppositie buiten de parlementsbanken? En Europa? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() Edina;groen is pro vreemdelingen/moslims.
Ze zijn meer met deze opgenoemde bezig en met armoede uit de 3de wereldlanden dan met wat anders. Ga eens met mij mee naar een debat,een debat waar alle kopstukken ofzo tesamen zijn en dan hun gedacht over tal van onderwerpen mogen zeggen. Vera dua valt steeds opnieuw uit de boot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geen enkele politieke partij zal ooit uw of mijn problemen oplossen. Of het nu Groen is of VB of SP.a of wat dan ook. Alle politieke denken is maar een excuus om het niet zelf te moeten doen. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 30 maart 2007 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tuurlijk;alle politiekers zijn zakkenvullers maar ik blijf in mijn partij wel geloven en zeker dat ze vlaanderen onafhankelijk willen en de criminaliteit eens aanpakken zoals het zou moeten,daar ben ik van overtuigd dat ze daar zeer zeker werk van zouden maken. Alle andere partijen hebben al de kans gehad om zich te bewijzen,zelfs al jarenlang.Ze hebben bewezen meer en meer de kant te kiezen van allochtonen en vreemdelingen dan wat anders. De inburgering trek op niets ect.... Men vraagt al meer dan 9j ondertussen voor nieuwe gevangenissen. Het gerecht die steeds opnieuw inbrekers terug vrij laat?Ondertussen hebben ze wel al 2keer ingebroken in m'n wagen op 1j tijd en ik woon dan nog in een boerengat ![]() ![]() Zelfs op het platteland kan je niet meer op je gemak zijn. |
|
![]() |
![]() |