![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() al goed dat de term "DIEREN" dit keer niet op joden sloeg, want in dat geval (en alleen dan) werd er vermoedelijk naar de nazis verwezen door bepaalde uitverkorenen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Salafisten gebruiken het Palestina conflict om jongeren op te zetten, dat is af te leiden uit de uitspraken van jongeren die incidenten met politie steevast vergelijken met het zionistisch Palestijnse conflict. Daarom dus..
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verstand is niet meer nodig. Iedereen marcheert hersenloos naar de kritiekloze houding tov radicalisering van de "Nieuwe Vlamingen". Zeg eens... kan je nog denken? Marrokanen hier? Voor mij geen probleem hoor. Pakistanen hier? Voor mij geen probleem. Probleemwijken waar de buurtwerkers roepen dat er geen probleem is, voor mij wel een probleem. Een stad waarin een buurtwerker (komaan Bruut Geweld... iemand die daar buurtwerker wordt is niet rechts en zeker geen Vlaams Belanger) oproept tot waakzaamheid omdat er radicalisatie is, dat is geen kleintje. die vrouw was redelijk links toen ze aan de boel begon... anders ben je geen straathoekwerker. haar conclusies waren duidelijk... er zijn problemen. en omwille van het melden van die problemen is ze ontslagen. kom me maar vertellen met wat weglach grapjes wat je gaat doen aan die problemen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 31 maart 2007 om 00:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Zionisten zijn blijkbaar nog steeds erg gefrusteerd dat hun landpikkend volkverdrijvend en nazi -achtig regime op steeds minder sympathie kan rekenen in gans de wereld en ontmaskerd wordt als agressor.
en het zal er echt niet op beteren. ![]() maar ik dacht dat we over iets anders in deze thread bezig waren. Zionisten he. heel de wereld moet opdraaien voor 4,5 miljoen die absoluut land willen pikken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() *knip*
Gelieve geen citaten te verzinnen. mvg, Arnold.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan op mijn niet op joden gebaseerd antwoord reageren misschien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heel de wereld heeft daar last van Jazeker, da's wat anders dan wat Antwerps geneuzel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alle joden zijn per definitie zionisten, maar niet alle zionisten zijn per definitie joden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik wil op die zeik van Bruut Geweld reageren die alle geweld van suicide bombers lijkt goed te keuren. Hij mag er zelf op reageren. Enne nee... ik ben niet akkoord met alles wat isreal doet... maar ze hebben voor sommige acties toch wel het voordeel van de twijfel. een bom op een busje van je huis naar je grootmoeder is nooit leuk. zeker als weer mensen sterven. maar dat is dan weer het doel van bommen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
bij mijn weten heb ik je alvast niet als racist bestempeld. Citaat:
Citaat:
Citaat:
daar maak ik hoegenaamd geen grapjes over. Betrokkenen die aan beide kanten (het aanpassen/aaanvaarden) niet meewillen/tegenwerken, maken ons onnodig zwak en zijn een deel van het probleem. Helaas zien enkelen slechts één kant
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 31 maart 2007 om 01:01. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() is bij deze gebeurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet van Antwerpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
wat was er eerst, bezetting of aanslagen? en laten we vooral niet vergeten dat de zionisten EERST met bomaanslagen begonnen zijn. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 31 maart 2007 om 01:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Beste Antoon, Ik heb aan Alexandra Colen en Paul Beliën enkele teksten uit de bijbel gegeven die ze nog niet gelezen hadden. Ze loopt nu met een hoofddoek, met lange haren, is onderdanig tov haar vent, heeft geen authoriteit over mannen en is gestopt met onderwijs geven. Zo vraagt het de bijbel, en dat is niet van de Taliban afgeschreven. Lees eens, als je me niet gelooft (en dat moet je nooit doen): 1 Korinthiërs:11: 5 e.v. 1 Korinthiërs: 11: 10 1 Thimótheus: 2: 11 e.v. Efeziërs: 5: 22,23 Ze zit nu volgens de bijbel IN STILHEID in haar zetel. Want god schiep de MENS EN ZIJN VROUW...(de andere kiekens en varkens schiep hij ook). (Genesis, 2: 25 ![]() Ik zou beschaamd zijn! Zeker als onmens! Daar hebben we dus al geen last meer van. Groetjes, ook aan de mens, ![]() ![]() ![]() Gerard Golsteyn, Mens. ![]()
![]() |
![]() |
#59 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |