![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat kun je daar nog op zeggen? Ik buig in ieder geval devoot het hoofd voor de ondraaglijke wijsheid die van bovenstaande post getuigt. Hier is zonder twijfel een groot redenaar aan het woord geweest. Als er nu nog mensen twijfelen aan de realiteitszin van extremistisch cultuurrelativerend zelfingebeeld progressief links, weet ik het ook niet meer...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
|
![]() @ Bazilfunk: je bijdrage is alles behalve constructief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WAT EEN ONZIN SLAAG JIJ UIT UW KAST het zit vol marokkanen die geld vragen aan Vlaamse kinderen om er op te mogen spelen,en das de waarheid,als je iets uit Uw nek slaat weet dan ff wat je juist schrijft hé !!!!!mmmmmm....
![]() |
#185 |
Europees Commissaris
|
![]() Al eens gekeken hoeveel Maghrebijnen er in Zwitserland rondlopen?
Kom dan nog eens terug met uw van hautainiteit getuigende smileys. ![]() ![]() ![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 4 april 2007 om 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom dan maar eens naar onze speelstraten en pleinen waar zelfs de politie niet durft op te komen,je kent er gene zak van !!!!
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je ik word kwaad van leugens !!!
![]() |
#190 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Marokkaans gezinde stad Antwerpen,waar Vlaamse kinderen niet meer welkom zijn !!!!!
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() Vreemdelingen zijn er overal.
Nog eens duidelijk maken aan iedereen voor alle zekerheid dat als je naar een ander land je op reis gaat je een vreemdeling ben maar men gebruikt de term toerist en terecht op dat vlak.Maar als je onze nationaliteit en dergelijke meer niet hebt en je wil hier blijven dan ben je zeer zeker een vreemdeling en in mijn ogen sowieso dan ook geen toerist meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
|
![]() Sorry, maar nu blijkt duidelijk dat jij niet weet waarover je praat. Speelstraten worden georganiseerd door de bewoners van de straat zelf. Er moeten minstens 5 peters of meters zijn uit de straat en alle bewoners moet gevraagd worden of ze bezwaren hebben. Je had het over leugens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#195 |
Europees Commissaris
|
![]() Van alle vreemdelingen (niet van de totale bevolking dus) in Zwitserland is 18 procent islamitisch (zie Wikipedia zoekterm Zwitserland religie).
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de leugenaars onder ons http://www.antwerpen.be/eCache/BTH/335.cmVjPTE4MTA.html
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
Na school blijven ze binnen, om niet gemolesteerd te worden, door de migrantenkinderen, die de speelpleintjes verzieken en afbreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
Ook het VB is trouwens grote tegenstander van speelstraten. Begrijpelijk natuurlijk, want het is compleet in tegenspraak met het beeld dat ze willen ophangen van de stad. Laatst gewijzigd door Edina : 4 april 2007 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
|
![]() Jij niet alleen, maar ik vermoed dat Edina:
- nooit buitenkomt en achter haar computer leeft - betaald wordt om haar leugens te verkopen vanuit organisaties zoals CGKR en dergelijke In ieder geval heeft iedereen die Antwerpen Noord en Oud Borgerhout kent al door dat ze niet realistisch is en ze valt door de mand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloof jij nu zelf die kul !!!!! jij mag mag dat zogezegd organiseren,maar das kul,ze houden jullie zo zoet hoor,en in mijn buurt draait dit steeds uit op de bekende mafia praktijken van de Marokkanen !!! Das de waarheid !!!