Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 april 2007, 12:52   #161
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Wat doen ze dan met zen duizenden in Antwerpen,buiten ons de les spellen ....
Ze zijn allesins geen verrijking voor ons,das een feit.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 12:57   #162
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Nee, inderdaad, dat heb je goed gezien.
Dat heeft hij fout gezien.
De bezetting vertaalt zich in een door de nieuwe kolonisten geforceerde witte vlucht van de autochtonen.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 12:58   #163
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat doen ze dan met zen duizenden in Antwerpen....
Zoek eens de betekenis van het woord bezetting op ofzo

Laatst gewijzigd door Edina : 4 april 2007 om 13:00.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 13:06   #164
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zal het anders zeggen;ze bezetten wijken zoals borgerhout
Oud 4 april 2007, 13:13   #165
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Ik zal het anders zeggen;ze bezetten wijken zoals borgerhout
(OUD BORGEHOUT)
Er bestaat ook nog nieuw Borgerhout voor de rijke linkse om te kunnen aan tonen hou leefbaar Borgerhout wel is hé

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 4 april 2007 om 13:14.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 13:17   #166
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Enkel als jij de betekenis van "vlucht" eens opzoekt. Ik weet dat er nogal een vlaamse vlucht was in de periode 1940-45.

Waarschijnlijk ook omdat de kinderkes niet meer buiten konden spelen zeker hé? Bezetting zal er wel niks mee te maken hebben gehad.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 4 april 2007 om 13:17.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 13:20   #167
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien door de toegenomen mobiliteit en de scherpe noord-zuid tegenstellingen die voor een migratiestroom zullen blijven zorgen zolang die in stand wordt gehouden?
1. Ging het niet over de multicultuur die er al is? Natuurlijk zal de geschiedenis zich blijven herhalen en telkens voor nieuwe "multiculturen" zorgen. Misschien dat de toegenomen mobiliteit voor een snellere opeenvolging zorgt, maar dat kan er enkel toe leiden dat we op een snellere termijn zullen evolueren naar de "globale eenheidsworst".

2. De tegenstellingen zijn imho niet groter dan toen Cortez voet aan wal zette in Mexico.
Oud 4 april 2007, 13:22   #168
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Edina, je komt over als iemand die hoe dan ook ten strijde trekt tegen iedereen die kritisch is tegenover de multiculturele samenleving.
Ik mis bij jou openheid om te praten met mensen die of andere ervaring of andere kijk hebben.
Het is leuk voor jezelf dat je zo positief bent, maar luister je ooit wel eens naar anderen?
Ik heb de indruk dat je vooral wilt overtuigen dat mensen ongelijk hebben,dat vind ik jammer want het gaat niet om gelijk of niet, wel over het gegeven dat heel veel mensen in Antwerpen gewoon niet gelukkig zijn met de wijze waarop de multiculturele samenleving zich ontwikkelt, dat is iets anders dan TEGEN een multiculturele samenleving zijn.
Het klinkt bijna ongeloofwaardig voor buitenstaanders wat ik hier allemaal al heb meegemaakt, maar ik heb geen zin om alles te blijven herhalen.

De wegpesttrucs van de buitenlanders die hier heel de buurt opkopen, is in mijn ogen niet te harden. Je vindt rotzooi, bommetjes, scheermesjes in je brievenbus.
Je krijgt doodsbedreigingen. Ga naar de politie en ze nemen je niet ernstig. Blijkbaar moeten ze je echt fysiek kwaad doen, voor ze willen of kunnen optreden. Die pestmigranten weten dat en genieten van hun vrij spel.

Ik druk er wel op dat het dus niet "de" migrantengemeenschap is, die verantwoordelijk is voor deze situatie.

En nogmaals over de prijzen van de huizen: vele huizen worden hier onderhands verkocht. Mensen zijn het gepest zo beu, dat ze hun huis uiteindelijk onderhands, zonder te adverteren, maar gewoon aan weggeefprijs wegdoen aan hun buitenlandse buren, die zo hun slag weer thuis halen.

Meerdere mensen, vooral van Marokkaanse en Turkse afkomst, of beter: bepaalde families, bezitten meerdere huizen in 1 straat. Dat kan je gemakkelijk nagaan in het kadaster. Ze willen zoveel mogelijk plaats voor hun importbruiden, die van hun zonen en het wemelende kroost dat er uit voortkomt, de importgrootouders om er op te letten en ga zo verder, in onder te brengen.
Blijkbaar hebben ze meer nood aan plaats, want de eenvoudige, kleine werkmanshuisjes herbergden in deze buurt generaties terug ook Vlaamse kroostrijke gezinnen met 8 kinderen of soms meer.
Oud 4 april 2007, 13:23   #169
Boadicea

Standaard

Citaat:
(OUD BORGEHOUT)
Er bestaat ook nog nieuw Borgerhout voor de rijke linkse om te kunnen aan tonen hou leefbaar Borgerhout wel is hé
Net als Antwerpen Zuid.
Oud 4 april 2007, 13:25   #170
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Misschien moeten jullie je met de huizenklacht verenigen en naar de media stappen?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 13:40   #171
Boadicea

Standaard

Citaat:
Ik ontken helemaal niet dat er problemen zijn. En aangezien ik zelf in Antwerpen woon en meer bepaald in een migrantenbuurt weet ik wel degelijk waarover ik praat. Maar het is gewoon pertinent fout om alle problemen en onvrede aan de vreemdenlingen of de (wijze waarop) de multiculturele samenleving (zich ontwikkelt) te wijten. 1) Steden kampen wel met wat meer problemen dan dat. Simplisme en overdrijven helpt niemand vooruit. Het ontgaat je duidelijk ook dat verschillende mensen hier (net zoals een bepaalde partij) wel degelijk ten strijde trekken tegen de multiculturele samenleving en niet tegen de wijze waarop ze zich ontwikkelt. 2) En dat is nogal belachelijk omdat die multiculturele samenleving nu eenmaal realiteit is die niet meer zal verdwijnen. En vooral ook contraproductief, want het maakt het aanpakken van problemen even onmogelijk als het ontkennen dat er problemen zijn.
1) Juist: sluitkstorten, geluidsoverlast, verkeersoverlast, junks, ...

Wie veroorzaakt ze: het lakse stadsbestuur, dat liever de andere kant op kijkt, zijn visa kaart boven haalt voor futilliteiten en verder niets doet.

2) Dat is één van de miskleunen van het falende beleid. Vele landen en vele volkeren hebben wetten om hunn eigen cutluur en mensen te beschermen tegen inwijking van anderen. Enkel ons land heeft dat niet.

Het gaat al zover dat we inderdaad meer moeten inzitten met de kinderen van een ander dan met onze eigen kinderen, of we zijn racisten!

Geen enkel volk geeft zijn land zomaar op, ook al verkoopt de regering het voor olie of goedkope werkkrachten.

Doe rustig verder, met het CGKR, met de haat en het onderdrukken van de nationalisten, of mensen die nog wel van hun eigen land en volk houden, en je zal oogsten wat je zaait.

Het is inderdaad vijf voor twaalf en we moeten kant kiezen. Persoonlijk zou ik niet graag in de schoenen van Edina, Feremans, Pietje, Filosoof, Raf, Mitgard, Driewerf en gelijkgestemde zielen staan. Deze mensen zullen niet meer weten waar te kruipen, want ze hebben door hun haat enkel vijanden. Ook Jozef De Witte, Partick Coeman en consorten, zouden beter hun klep houden.
De migranten? Die gebruiken hen als dhimmie en zullen hen nooit als volwaardige cultuurgenoten aanzien, vermits hun standpunten over zaken als bv sexualiteit, dat in vele culturen strenger is dan hier, als onreinen zullen uitgespuwd worden.
De mensen van eigen volk? Die hebben ze verraden en bespot. Denken die linkse verraders dat ze nog tot een volk behoren? Ze zijn multiversnipperd en staan alleen. Ik beschouw ze niet meer als Vlamingen, daarvoor zijn ze te ver van hun roots afgedwaald.
Met deze mensen moet ook komaf gemaakt worden. Ze hebben recht op hun freedom of speech, maar we mogen hun poco standpunten niet verdedigen. We moeten hun standpunten verwerpen.

We moeten ze met andere woorden geweldloos isoleren en gun hen hun multicul eilandje, maar laat het niet Vlaanderen zijn.
Oud 4 april 2007, 14:28   #172
Banneling

Standaard

Citaat:
Turkje;2581574]1. Ging het niet over de multicultuur die er al is? Natuurlijk zal de geschiedenis zich blijven herhalen en telkens voor nieuwe "multiculturen" zorgen. Misschien dat de toegenomen mobiliteit voor een snellere opeenvolging zorgt, maar dat kan er enkel toe leiden dat we op een snellere termijn zullen evolueren naar de "globale eenheidsworst".

Die "globale multiculturele eenheidsworst" is al duidelijk zichtbaar aan het worden in de Europese grootsteden. Meer en meer gelijken ze op elkaar en en lijden ze onder een extreme graad van Marrakech-gehalte.
Waar is de charme van Parijs, van Amsterdam, van Antwerpen? Het zijn allemaal multikul-kloonsteden aan het worden waar arabische rocheltalen het straatgeluid bepalen. Die evolutie vind ik verschrikkelijk.Blijkbaar mogen volgens de linkse kerk enkel de aangevoerden hun identiteit behouden, de Vlamingen die hun couleur locale verdedigen zijn dan weer racisten. Kortom, ook op dit vlak kon de linkse achterbaksheid weer niet achterblijven.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 15:02   #173
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Misschien moeten jullie je met de huizenklacht verenigen en naar de media stappen?
*kuch* wie heeft het hier over huizenklacht,ik had het eerder over de bezetting door moslims van mijn stad Antwerpen

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 4 april 2007 om 15:03.
Oud 4 april 2007, 16:27   #174
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Laat ons eerst eens afvragen waar dat onveiligheidsgevoel vandaan komt en waarom de mensen hun kinderen niet meer op straat durven laten spelen.
Allé kom, ge gaat daar uw tijd toch niet aan verdoen zeker, aan die flutreden van Edina.

Welke kinderen spelen er vandaag de dag nog op straat, zelfs in het kleinste provinciegat?
Nope! Die zitten allemaal achter hun computer of playstation.

Ouders gaan nu bijna allemaal gaan werken, zeker jonge gezinnen. Die hun kinderen spelen niet op straat, die zitten bij een onthaalmoeder, alleen thuis of bij de grootouders. Maar op straat spelen, komaan zeg!

Allochtone kinderen daarentegen, die ziet men heel occasioneel nog wel eens en groupe op straat spelen euh hangen euh spelen...

En waarom bleek het VB bij de jongste gemeenteraadsverkiezingen zo fel gestegen bij de randgemeenten van Antwerpen?

Zou Edina dat ook wijten aan de onmogelijkheid om op straat te kunnen spelen van de kinderen van jonge gezinnen?

Goed teut, die Edina!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 16:36   #175
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op deze manier word ik als arme verplicht om tussen vreemdelingen te leven wat ronduit schande is
Niemand heeft u verplicht arm te zijn. En wat is er nog schande aan tussen vreemdelingen leven als ge toch al arm zijt. Had wat met uw leven aangevangen he dan had ge nu de schuld niet op de regering moeten schuiven. Tis ni verhofstad die uw leven leid, dat zijt ge zelf. En als ge niks aan uw situatie wilt doen, moet ge niet komen klagen dat ge tussen vreemdelingen moet wonen. Zij moeten wel naast nen arme wonen. Ronduit schande!
Oud 4 april 2007, 16:39   #176
Revolutie
Parlementslid

Revolutie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Niemand heeft u verplicht arm te zijn. En wat is er nog schande aan tussen vreemdelingen leven als ge toch al arm zijt. Had wat met uw leven aangevangen he dan had ge nu de schuld niet op de regering moeten schuiven. Tis ni verhofstad die uw leven leid, dat zijt ge zelf. En als ge niks aan uw situatie wilt doen, moet ge niet komen klagen dat ge tussen vreemdelingen moet wonen. Zij moeten wel naast nen arme wonen. Ronduit schande!
wat een schandalige repliek
Oud 4 april 2007, 16:41   #177
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
En jij durft dit te zeggen zonder uw te schamen,ik ben wit,ik ben Vlaming,reden genoeg om de voordelen die de Marokkanen krijgen te verliezen,mij bepamperen ze niet zoals vele alloctonen.Dus ik blijf arm zelfs al werk ik voltijds.Dat is het verdiende loon omdat ik Vlaming ben(een echte schande is dat)en dan maar vragen waarom je VB kiest hé !!!!

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 4 april 2007 om 16:45.
Oud 4 april 2007, 16:42   #178
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Revolutie Bekijk bericht
wat een schandalige repliek
Dat is het niveau van den bazil e
Ik denk dat die gast nog maar 15j oud is ofzo,kan gewoonweg niet anders.
Oud 4 april 2007, 16:44   #179
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien door de toegenomen mobiliteit en de scherpe noord-zuid tegenstellingen die voor een migratiestroom zullen blijven zorgen zolang die in stand wordt gehouden?
Maar wie houdt er die stroom in stand?
Als de regering zegt: "nu is het gedaan", wel, dan is het toch gedaan, niet, tegenstelling noord-zuid of niet?

Zolang de multicultuur-utopisten niet inzien dat ALLE problemen, (zoals Turkje terecht stelt kun je uiteindelijk het één niet los stellen van het andere, en komt alles uiteindelijk op hetzelfde neer) te herleiden zijn tot precies die multicultuur-utopie, zal het gros van de nieuwkomers blijven voortbestaan als lompenproletariaat.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 16:48   #180
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Welke kinderen spelen er vandaag de dag nog op straat, zelfs in het kleinste provinciegat?
Nope! Die zitten allemaal achter hun computer of playstation.

Ouders gaan nu bijna allemaal gaan werken, zeker jonge gezinnen. Die hun kinderen spelen niet op straat, die zitten bij een onthaalmoeder, alleen thuis of bij de grootouders. Maar op straat spelen, komaan zeg!
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van het grote succes van speelstraten in de steden! Laat me raden, jij woont niet in de stad?
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be