![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7101 |
Banneling
|
![]() nog altijd darover aan het zagen? Jullie zijn gewoon vergissingen van de natuur, en daarmee is't vat af...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7102 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7105 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Precies omdat homoseksualiteit daar geen soelaas kan aan bieden, wil je dat gegeven, maar niet aanvaarden als normaal en als argument. Terwijl het weldegelijk de normaalste zaak van de wereld is om via de seksualiteitbeleving voor nakomelingen te zorgen. Het is de evidentie zelf. Je beseft niet eens dat jij je abnormaliteit andermaal onderstreept door te doen alsof de voortplanting van de soort niks met seksualiteit te maken heeft. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 april 2007 om 07:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7106 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Steek maar gauw een nieuw vat en zuip voort.
![]() |
![]() |
#7107 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Raf.
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7108 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7110 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar je ontkent dus niet dat het voortplanten van de soort, een sekualiteitsbeleving is. Dat is dan een bank vooruit Raf. Want tot nu toe heb je altijd staande gehouden dat het voortplanten van de soort niks met seksualiteit te maken heeft. En aangezien het voortplanten weldegelijk een seksualiteitsbeleving is, die voorbehouden is voor wezens van verschillend geslacht, kan het niet anders dan te besluiten, dat homoseksualiteit minder functioneel is en daarbij afwijkt van het normale. Want het vermogen om zich voort te planten is essentieel voor het bestaan van de soort. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 april 2007 om 12:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe rijm je deze posting met onderstaande?
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel Paulus, voortplanting is afhankelijk van seksualiteit, maar seksualiteit is niet afhankelijk van voortplanting.
En dat is het laatste wat ik over die voortplanting wil zeggen. Dat is in deze discussie niet aan de orde. Hier gaat het niet over voortplanting, maar over seksualiteitsbeleving. Raf.
![]() |
![]() |
![]() |
#7114 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nu moet het al rijmen ook. Goed dan.
Er zat eens een duif op een doopfont die trouwende homo's maar niets vond Ze hield wel van seks, maar alleen voor de eggs Kwaad vloog ze nog even de kerk rond
Laatst gewijzigd door Doki : 6 april 2007 om 15:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7115 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
was trots op zijn zoon tot die zei, doodgewoon Pa: ik ga morgen maar trouwen met Carlo! Laatst gewijzigd door ericferemans : 6 april 2007 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7116 |
Gouverneur
|
![]() 'k denk dat een van de populairste (neen, beter is: langste) topics is...
abnormaal = afwijkend van de norm. heteroseksualiteit is naar ik begrijp de norm (lijkt mij ook logisch want de dag dat vrouwen en mannen zich niet meer seksueel tot elkaar aangetrokken voelen zal het snel met de mensensoort - via de natuurlijke weg (lees: mannen en vrouwen voelen zich seksueel tot elkaar aan getrokken, hebben dan ook seks.. en daar komen kindjes van)- gedaan zijn..) in dat opzicht is homoseksualiteit 'ab-normaal' - al gebruik ik het woord niet graag omdat het zo'n negatieve connotatie heeft... Et alors? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is of voortplanten een seksuele belevenis is. Dat is nu toch niet zo moeilijk? Gewoon ja of nee antwoorden. Voor alle duidelijkheid. De vraag is niet of het ene afhankelijk is van het andere. Citaat:
Waarom het ‘kunnen voortplanten’ (lees: de reden waarom mensen met seksualiteit zijn uitgerust.) geen geldig argument is voor het bepalen van de norm volgens jou, blijft al vier, -wat zeg ik- vijf maanden onbeantwoord. Trouwens gaat de discussie niet over seksualiteitsbeleving, maar over de geldigheid van argumenten bij het beoordelen van homoseksualiteit als normaliteit. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2155 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=352 Maar ja… Ik begrijp dat het niet leuk is om door de mand te vallen. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is inderdaad nog de meest pertinente vraag: et alors? Voor sommigen is dit namelijk voldoende grond om mensen gelijke rechten en een gelijke behandeling te ontzeggen. Daar zal het 'm wel allemaal om te doen zijn zeker?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoewel het misschien niet zo lijkt, zijn die parades er niet om te provoceren, maar om een statement te maken. Als je met eieren gooit, maak je ook een statement, namelijk dat je een gevoelloze asociale bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik met eieren gooi naar een holebi parade,ben ik per definitie asociaal,nee mss juist heel sociaal omdat de meeste mensen tegen holebis zijn....