![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7081 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zei het zo: Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 april 2007 om 17:37. |
||
|
|
|
|
|
#7082 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#7083 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Daarenboven is evolutie natuurlijk nog steeds iets dat inwerkt op individuen en niet op soorten en dient het dan natuurlijk als dusdanig benadert te worden; vanuit het oogpunt van het individu biedt homoseksualiteit weldegelijk een evolutionair voordeel. Niet iedereen kan een havik zijn, zeg maar.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
|
|
|
|
|
#7084 |
|
Gouverneur
|
Met je "in standhouding van de soort" had ik het al over kronkelen. Je zei: Afhankelijk zijn van = minderwaardig zijn aan. En nu ben je al aan het afzwakken.
|
|
|
|
|
|
#7085 |
|
Minister
|
Dat zal het vaticaan niet al te graag horen.
|
|
|
#7086 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#7087 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat jij doet is één zinnetje uit de context van een volledige posting nemen om te zeggen dat ik zou 'afzwakken'. Als zou mijn posting, waaruit je citeert, slechts uit één zinnetje zou bestaan. Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7040 Afzwakken is wat anders hoor. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#7088 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7089 |
|
Minister
|
Celibaat --> minder waard... Toch?
|
|
|
#7090 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#7091 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7092 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7093 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Oh jee, daar gaan we weer..
|
|
|
|
|
|
#7094 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#7095 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7096 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7097 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik weet het. Voortplanting is dus geen argument in deze discussie.
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#7098 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Precies omdat homoseksualiteit niet kan leiden tot procreatie, wijkt ze af van het normale. Je verwart nog steeds de individuele invulling van het seksuele leven, met de reden waarom soorten met seksualiteit zijn uitgerust. Homoseksualiteit heeft inderdaad niks te maken met voortplanting. Heteroseksualiteit daarentegen.... En gelukkig maar. Anders was binnen de 100 jaar (pak me niet op dat cijfer) geen leven meer mogelijk. Precies om te weten of homoseksualiteit een doodnormale seksualiteitsbelevings is (de titel van de thread wijst daar enigzins op) heeft het geen enkele zin om verschillen tussen hetero- en homoseksualiteit onder tafel te vegen. Dat is geen eerlijke methode, je bedriegt jezelf daarmee. Je moet juist op de verschillen letten om het onderscheid te kunnen maken. Anders kun je net zo goed stellen dat de Eifeltoren hetzelfde gebouw is als het Atonium. Het al dan niet kunnen voortplanten is zo'n verschil. Ik begrijp dat je het niet wil zien. Maar dat doet niks af aan de realiteit. Het verschil niet willen zien is ronduit gezegd, heel dom in mijn ogen. Want dat verschil is er weldegelijk. Ik probeer je uit te leggen waarom het al dan niet kunnen voortplanten weldegelijk een argument is. Als jij vindt van niet, is dat je goed recht. Maar mogen we ook eens weten waarom je dat geen argument vindt om het verschil aan te tonen. Want als je enige reden is, om het 'kunnen voortplanten' niet als argument te aanvaarden, omdat je anders ongelijk hebt... Dan ben je maar een hele triestige figuur. Ik weet zeker dat je intelligent genoeg bent om te snappen wat ik bedoel. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 april 2007 om 23:26. |
|
|
|
|
|
|
#7099 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Deze discussie gaat over de beleving van seksualiteit, Paulus, niet over de voortplanting.
|
|
|
|
|
#7100 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2155 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=352 Antwoordt nu eens eindelijk op mijn vraag. Waarom is het kunnen voortplanten geen argument voor jou? Je kunt toch maar moeilijk stellen dat het voortplanten geen deel is van de seksualiteitsbeleving zeker? Dat leren ze de kinderen al op de lagere school hoor. Je blijft de individuele invulling van seksualiteit verwarren met de reden waarom de soort met seksualiteit is uitgerust. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 april 2007 om 00:16. |
|
|
|
|