![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu nog de nog veel 'conservatievere' kwaad van Mohamed achter een cordon steken inplaats van het met alle macht te steunen en ik ben gerust....
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef gewoon eens meteen die link waar het vb dat heeft gezegd edina? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door persmededeling VB De katholieken hebben begrip voor de situatie waarin homosexuelen zich bevinden, maar niet voor homosexualiteit. Dit blijft tegennatuurlijk en abnormaal en moet dan ook bestreden worden. OOk aan u,als ik het verkeerd heb laat het mij weten maar dit hier komt naar mijn weten dus van die kardinaal en niet van het vb.Groot verschil,niet? Vergis ik mij zo,toon het dan aan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() QED! Mercie Marlboro!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
misschien kan de nieuwe lichting genre Verstrepen en Morel alsnog redding brengen ... dit is wel de lompste pm die ik van het VB al las idd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Zelfs de kardinaal ging niet zover met zijn uitspraken!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De openingspost werd ondertekend door: Philippe Van der Sande, voorzitter Beweging voor Christelijke Solidariteit Buiten in de titel vind ik geen enkele verwijzing naar VB. Kan je misschien een rechtstreeks link naar de VB site zelf plaatsen aub?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Ik begrijp uw gêne! Maar Philippe Van der Sande is wel degelijk VBer hoor. Hij is OCMW raadslid en was zelfs fractievoorzitter van het VB in de provincieraad. Bovendien is hij persverantwoordelijke van het VB Antwerpen. Dacht je nu echt dat de redactie van politics dat VB zelf bij de titel had verzonnen?
Laatst gewijzigd door Edina : 6 april 2007 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat het VB tegen homoHUWELIJK is, maar heb hen partij-gewijs nooit zulke standpunten weten verdedigen. Moet ik er nu vanuit gaan dat de "Beweging voor Christelijke Solidariteit" een onderverdeling is van het Vlaams Belang? ------------------------ Maar dit allemaal terzijde, Jozef blijkt de Monseigneur niet op de vingers te tikken voor één of andere reden, die ik al vergeten ben. Geldt dit ook indien men oproept tot het leren zweefvliegen zonder vliegtuig van homosexuelen (voor of n�* steniging)? Of zou dit enkel gelden indien "de Beweging voor Christelijke Solidariteit" tot zoiets zou oproepen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 april 2007 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haaa, zegt dat dan!
Net zoals de Loge een onderverdeling is van de liberalen natuurlijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoedat? Niet van de sossen dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben ik elk geval helemaal niet akkoord. ![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Het maakt geen fluit uit.
Homo's zijn ook niet normaal,punt. Man en vrouw,zo is het en niet anders maar er zijn nu eenmaal homo's en die mensen,de meesten toch,kunnen ze zelf niets aan doen of veranderen en ik laat die mensen met rust. Maar er zijn nu eenmaal een aantal zaken waar ik mij niet kan invinden. En het is steeds leuk om zien dat linksen de jeanetten oke vinden maar als een homo afkomt dat hij bv ook tegen adoptie ofzo is dan opeens zijn het voor linksen geen goeie homo's,dan zijn ze er zelf tegen,lol. Ik ben het ook volledig eens mee z'n post want wat bedoeld de man mee bestrijden;niet dat er geen homo's meer zouden mogen zijn en we ze niet respecteren,neen,het gaat het om het bestrijden van dat homohuwelijk en adoptie.En daar sta ik volledig achter dus ik zou niet weten waarom ik/men daar niet zou achter staan? Die man die van het vb zou zijn mag mij eens uitleggen wat'em bedoeld meebestrijden want ik zou begot niet weten hoe je dat zou doen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |