![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die hofstadgroepmannekes? geen idee in feite, maar waarom de enen dan wel en de anderen niet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Minister
|
![]() Ik geloof dat het een vrij arbitraire grens was: Bij veroordeling als "lid van een terroristische organisatie" mocht men het stemrecht wel behouden, maar bij "terroristische handelingen" niet. Pin me hier trouwens niet op vast, het zou net zo goed een ander klein verschil kunnen zijn.
![]() |
![]() |
#263 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Doen Edina ! Moord of doodslag, Demoor blijft even dood tengevolge van de gewelddaden van de allochtone verijkers die jij hier schaamteloos zit minimaliseren. De rechten van het slachtoffer doen er helemaal niet toe eenmaal hij geliquideerd is ; als de rechten van de daders maar verdedigd worden, al is het via semantische haarkloverij. Dit geldt uiteraard enkel voor autochtone slachtoffers en allochtone daders, volgens de logica van extremistische dhimmies als Edina. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zo goed? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de 'Vlaamse' politici hebben het onderwijs 'genoten' dat géén fiere Vlaamse politici van hen maakte maar onderkruipererige Belgen. Nog geen decennialange moed in het stemhokje kan hier iets aan veranderen. Wel burgemeesters die BLIJVEN weigeren hun steun te verlenen aan grondwetsovertredende Belgische politici en Vlaamsbewuste burgers die er een fikse boete, broodroof en een hoop andere problemen voor over hebben om het Belgische regime op de knieën te krijgen. Dat is hen echter nooit geleerd. Integendeel! En zo is de cirkel rond. De tijd dat er Vlamingen leefden zoals Flor Grammens, die er hun hele hebben en houden voor over hadden om het Belgisch regime te bestrijden is voorbij, en komt pas terug als heel Vlaanderen opnieuw aan armoede ten prooi valt zoals na het ontstaan van Belgique.
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zouden de huidige machthebbers niet voor eeuwig en een dag hun macht kunnen kunnen behouden?
![]() |
![]() |
#267 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik heb al 6 jaar twee honden. Dat is nodig als ge aan de Dampoort woont en computers herstelt. Ik was de 'overlast' beu en nu is dat dankzij de honden geen probleem meer. Maar het valt me meer en meer op dat de 'nieuwe vlamingen' daar niet mee overweg kunnen, met honden en dat ze dat wellicht ook nooit zullen kunnen (willen). Op vlak van huisdieren faalt dus de multicurele samenleving. De ene cultuur haat honden terwijl de andere cultuur het de doodnormaalste zaak van de wereld vindt. Ik eet graag eens vlees van een varken. Je hebt veel keuze. Wij vinden dat dus normaal, voor de andere kultuur is dit ontoelaatbaar. Kans van slagen vraag ik me dan af voor de verrijking en diversiteit... In de zomer aan het strand zie ik blote borsten. Ik heb daar geen problemen mee. De andere cultuur is geschokt en verontwaardigd. Terug een probleem. Altijd maar totale tegenstrijdigheden. Hoe kan diversiteit dan verrijkend zijn? Dat begrijp ik niet. Van één ding ben ik zeker: de multiculturele samenleving zoals die er nu is zal nooit of nimmer lukken. Er zijn teveel verschillen en de ministers mogen zeggen wat ze willen: het is een totale mislukking (en zal het ook blijven) en die 'verrijking' is belachelijk. Niets verrijking. Ik woon al sinds 1993 aan de Dampoort en heb gezien hoe alles "verrijkt" is. Groeten, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeie morgen, Peter.
Je wordt hier verwacht door een ex.bubbel die onze Lieve Heer bij zijn tenen denkt te hebben nu hij zich tot de PVV heeft bekeerd. http://forum.politics.be/showthread.php?t=87699
![]() |
#269 |
Partijlid
|
![]() Awel mijnen beste van het recht heb ik niets te leren van jou. De opmerking blijft staande: waarom specifiek voor racisme? Mijn vraagstelling betreft vanzelfsprekend niet toevallig kritiek op de fixatie van de indieners van het ontwerp. Mijn opmerking blijft dezelfde voor alle misdrijven die in hun strafomschrijving in een strafverzwaring voorzien, wanneer het misdrijf zou zijn ingegeven door racisme. Lees het het strafwetboek er maar eens op na. Het is eigenlijk bijzonder grappig om zien. Als we dan weten dat racisme een racistisch misdrijf is - het kan enkel gepleegd worden door een bepaalde groep mensen - dan moet er hier geen enkel links prutserke mij komen vertellen dat er geen zuiver ideologisch-politieke motieven achter deze strategie van subtiele strafverzwaring zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als ze het over discriminatie op het werk hebben en maatregelen voorstellen, sleuren ze er ouderen en gehandicapten bij om toch maar de indruk te wekken dat hun positief discriminatiebeleid er ook voor hen bedoeld is, terwijl het in de praktijk natuurlijk om een heel andere groep gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was geen racismeproces, maar een trachtten monddood te maken van een gevaarlijke politieke tegenstander, op een punt waar hij scoorde. Als het een zuiver racismeproces was, had men eerst geen grondwetswijziging moeten doorvoeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaat die kwakkel over die grondwetswijziging om het Vlaams Blok te nekken nu nog? Ik dacht dat die al lang naar het rijk der fabelen verwezen was...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() misschien moet jij het denken maar 's aan de anderen overlaten en gewoon 100% ipv 90% op uw instincten afgaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#275 |
Partijlid
|
![]() Opgemerkt dient tevens dat de strafverzwaring wegens misdrijven van omkoping en dies meer bovenal ambtenaren bedoelen, alwaar het bij 'racisme' om een ieder gaat. De reikwijdte van de strafverzwaring voor 'racisme' is dus vele malen groter. En dat was natuurlijk de bedoeling. Wat zou het als een VB-gezinde ambtenaar bepaalde politieke rechten verliest. Who cares. Wanneer er natuurlijk een hele resem politici voor de rechter zullen worden gedaagd, ziet het er plots allemaal heel anders uit. De politieke onschendbaarheid (art. 59 van de Grondwet) van bepaalde politici zal maar al te graag door de Kamer zelf worden opgeheven
Laatst gewijzigd door "Rechtse zak" : 12 april 2007 om 10:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
geeuw. Laatst gewijzigd door born2bewild : 12 april 2007 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach ja, iedereen weet ondertussen toch dat het puur toeval was dat de volksjury zichzelf op het juiste moment in de Belgische geschiedenis buiten spel zette? Het was toch hun eigen keuze om plaats te maken voor een bereidwillige rechter die toevallig ook belgicist, franskiljon en logebroeder was?
![]() |
![]() |
#279 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 april 2007 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |