![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat de eersten van mijn klas in de middelbare ook nooit intellectueel hoge toppen scheerden... Dat waren gewoon diegenen die er het hardst voor werkten - en alle respect daarvoor - maar diegene met de beste resultaten zijn meestal niet de slimsten. Examenresultaten vertolken allerminst intelligentie...
|
|
|
|
#22 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Voor lintjes te knippen heb je ook geen koning nodig.
|
|
|
|
#23 | |
|
Parlementslid
|
Jonas stelde :
Citaat:
Tenminste wanneer Jonas het over het Middelbaar heeft ... Daarna wordt het wat anders ...
|
|
|
|
#24 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Minder goede tot slechte schoolresultaten kunnen ondermeer te wijten zijn aan onvoldoende motivatie, onvoldoende interesse, zich niet of onvoldoende kunnen aanpassen aan het schoolklimaat, dus dat die persoon zich gewoon niet goed voelt in zijn schoolomgeving en de mentaliteit die er heerst. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Je voelt je duidelijk geviseerd...
Citaat:
je bent daar nog altijd niet goed van he... Baad nog een beetje in zelfbeklag! |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er zijn natuurlijk ook oorzakelijke factoren bij een aantal leerlingen, maar ik zou de omschrijving "bitter weinig" zeker niet in de mond durven nemen. Uit ervaring! |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Minister
|
Iemand een betere positie geven omwille van zijn afkomst is in mijn ogen naar racisme.
Laatst gewijzigd door Piet Hein : 19 april 2007 om 15:00. |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar ben ik het volkomen mee eens. 't Is trouwens niet alleen niet fair, het is tegelijkertijd ook een regelrechte aanfluiting van goed bestuur.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Discriminatie.
|
|
|
#34 |
|
Europees Commissaris
|
BTW, uw G.W.Bush scheert alleszins geen hogere intellectuele toppen als Albert II - En die heeft in tegenstelling tot laatsgenoemde wel ongelooflijk veel verantwoordelijkheid en macht...
En die zit d�*�*r ook omdat hij zoontje van is... of niet soms?
|
|
|
#35 |
|
|
Ik vind niet dat dit de manier is om de koning aan te vallen. Zijn privacy had in dit geval respecteerd moeten worden. Dat rapport vertelt niet hoe een goeie/slechte koning hij zou zijn.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 april 2007 om 15:25. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Banneling
|
Citaat:
1/Wat heeft Bush hier in godsnaam mee te maken? 2/ Bush is verkozen. VERKOZEN. Got it? 3/ weet jij welke diploma's GWB achter zijn belt heeft hangen? Da's wat anders dan de saxencoburgers hoor. En Amerikaanse topuniversiteiten gooien hun naam niet te grabbel. Geloof dat maar. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is waar, maar dat het rapport in het openbaar geraakt zegt wel iets. Waar is de tijd dat zoiets ondenkbaar was?
|
|
|
|
#39 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik herinner me de tijd nog goed dat ik moeite had om tweedegraadsfuncties uit te werken....omdat het me geen totaal niet boeide op dat moment Laatst gewijzigd door Tavek : 19 april 2007 om 15:28. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Op welk vlak heeft Albert dan 'achteraf' goed gepresteerd?
|