![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb mij die vraag ook al gesteld, als ik zo'n "sukkelaar" zie GSM en terwijl hij een sigaret rookt en met nen BMW door de straat toert, ondertussen de peperdure audio installatie demonstrerend... Allé ze zijn nie allemaal zo, maar iedereen weet wel wat we bedoelen denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Zeg spitsmuisje, doe jij eigenlijk ook nog iets anders dan mensen stalken op het forum?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() veel werken kan hij in alle geval niet doen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zag op TV ooit een documentaire over een riksjatrekker in Calcutta. De man at per dag één kommetje rijst met kruidenbouillon (vleesloos), slipe ergens in een portiek en stuurde zijn geld naar zijn familie op het platteland. Die man zou zeker niet hebben willen vertellen dat hij arm is. Ver van je bed ? Natuurlijk wel. Hier hebben we een goede vriend met een minimaal pensioentje van ca. 600 eurotjes.. Hij heeft wel het geluk van een lage huishuur, als hobby heeft hij fietsen & hij krijgt zijn geld echt niet op.. hij spaart nog om zijn kleinkinderen financieël te steunen bij hun studies. ... Ik lees met veel geduld verhalen van "armen" , maar ik krijg verdorie nooit het komplete plaatsje .. niemand toont het achterste van zijn tong. Zelf ben ik ook zo'n 15 jaar geleden ontslagen als kaderlid.. met mijn ontslagvergoeding had ik de aanbetaling voor mijn huis in handen. Ik weet ook dat een handige patroon je je ontslagvergoeding kan ontfutselen met linke truuken.. & zelf met een fraaie ontslagvergoeding kan je in lelijke papieren komen als je de geldmolen niet terug in jouw richting kan doen draaien.. Ik heb ook met een taxi gereden, me laten exploiteren als "oudere werkloze".. de tegenslagen lijken zich op zulke momenten op te stapelen (nog studerende kinderen en een hoge hypotheekafbetaling). Je moet durven "buiten het vierkantje kijken" en bedenken dat voor iedere deur die sluit er wel ergens een open gaat. Ik kan je verzekeren dat de kansen die je in dit deel van de wereld krijgt ongelofelijk zijn in vergelijking met het lot van Jan Modaal in de rest van de wereld.
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Zelfmedelijden? Ik heb enkel een opzegvergoeding gemist van 18 maand plus uitwinningsvergoeding aangebrachte klanten. Voor de rest heb ik nooit betreurd dat ik ermee moest ophouden. Ik heb het alleen over executie-methoden van sommige multi's. [ Citaat:
Jij weet niets van wat je ontkent, meneertje. Als jouw bedrijf zulke executie-methodes niet gebruikt, dan siert hun dat., dat is alles. Ik heb nooit beweerd dat alle multi's zo te keer gaan. Wel die twee die ik zeer goed ken. Daarna had ik in verkoop geen enkele zin meer. Citaat:
Terecht Getraumatiseerd verkoper. Zie hierboven. Ik heb ander werk gezocht: Ik ben huisman geworden. Maar dit alles behoort niet tot het onderwerp van het topic. Ik vroeg me af hoe armen alleen met hun uitkering rondkomen, en het antwoord is: niet. Citaat:
Heb ik soms geklaagd dat jhet niet aangenaam is? Mijn vroeger leven was niet aangenaam. Laatst gewijzigd door eno2 : 7 mei 2007 om 15:31. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De eerste twee jaar waren een beetje moeilijk, met een uitkering van 21.OOOOBF/maand, dat geef ik toe, maar niettemin ben ik wel tevreden ja. Heb je liever zelfbeklag? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Er was eens een filosofe en die schreef in de Standaard, dat armen uit mochten gaan stelen, ter overleving.
Ik las dat. Gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb er toch maar liever iets anders moeten op vinden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Ach eno2, je gaat je toch niet zitten verantwoorden tegenover deforumspitsmuis zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met zijn gewone genialiteit stoot Geertje hier natuurlijkerwijs op de meest geniale oplossing van de werkloosheid: als alle werklozen nu eens meteen gingen werken, dan was die vervelende werkloosheid inderdaad meteen ook weeral eens opgelost. Hartelijke gelukwensen, Geertje! Toch niets afgekeken van Sarkozy zekerst???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Zielig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2.520.000frank per jaar,arm?....
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 7 mei 2007 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Jammerlijk een nulletje teveel getikt.
Laatst gewijzigd door eno2 : 7 mei 2007 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() fox
Citaat:
Maar daar ging het niet om. De hoge belasting op de laagste lonen is zonder meer staatsterrorisme. |
|
![]() |
![]() |