![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel mensen kennen CAP | |||
+20% |
![]() ![]() ![]() |
22 | 81,48% |
+50% |
![]() ![]() ![]() |
4 | 14,81% |
+70% |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,70% |
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk ook -20%, wat ik jammer vind.
Wanneer ik het onderwerp hier in Leuven ter sprake breng, weet niemand wat CAP is. En dat is vreemd, want er hangen hier in Leuven veel affiches op van CAP! Jammer dat de deur naar de media gesloten is. SP-A houdt niet van concurrentie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() waar is de optie -20 % ?????? moest ik niet op dit forum zitten zou ik het ook niet weten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is idd een beetje zelfmoord plegen van CAP om op deze manier op te komen vind ik,het VB was ook begonnen met stikkers plakken op verkeerspalen..
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet deelnemen aan de verkiezingen is ook geen manier om wat bekender te worden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() Ik heb 20 % aangeduidt maar denk ook minder !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Rode Leger was ook onvoorbereid toen de nazi's de Sovjetunie binnenvielen. Hadden ze de wapens moeten neerleggen? Men kan niet altijd kiezen wanneer men de wapens opneemt. De vijand maakt die keuze soms voor u.
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 10 mei 2007 om 18:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WIJ LEVEN NU?MET DE PROBLEMEN VAN NU NU NU NU NU !!!!!!!!! Armoede van nu heeft niets te zien met Uw rode leger hoor!!!! Dus das maar een gewoon tipje van nen kleine eerlijke man......
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit gaat de kleine man in de straat overhalen om CAP te stemmen
http://www.anderepolitiek.be/nieuwecap/modules/news/ ![]() ![]() ![]() Zeg nu zelf,is dat heel duidelijk voor de man in de straat? ![]()
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Minder dan 5%, denk ik.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Als men onbekend is, zit Cap natuurlijk met een handicap...
Ze kunnen natuurlijk om wat meer naambekendheid te krijgen, nog wat fabrieken plat leggen, en spontane stakingen uitlokken... ![]() Allee, mannen... volop staken, want staken is goed voor de kleine man.. Laatst gewijzigd door Chipie : 10 mei 2007 om 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kans is heel groot dat het duveltje382 nog op VRT zijn vragen rond armoede mag gaan stellen voor de kiezingen,ik kreeg daarnet een mailtje van VRT dat ze het heel goed idee vonden dat ik in deze tijd zulke vragen durfde te stellen
Als het mij zou lukken,wat doe ik dan zo anders dan CAP ![]() Ik weet wel waar dit aan ligt hoor ![]()
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
CAP is een politieke organisatie en geen burger die wat vragen gaat stellen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opkomen voor de kleine man,zonder dat deze zijn verhaal(vragen) kan doen/stellen Men kan dit ook leren luisteren naar de kleine man/vrouw noemen,maar zo ver staat CAP nog niet ,de nieuwe politiek op de heel oude manier ,dat is CAP!!! ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 11 mei 2007 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Op basis van één debat in een hogeschool conclusies trekken over het kiespotentieel van CAP in vergelijking met de PvdA is echt wel voorbarig. Geef mij dan maar het echte leven: in Zelzate haalde de PvdA bij de gemeenteraadsverkiezingen 21 procent. Ten tijde van het Resistavontuur maakte de PvdA overigens dezelfde fout als jij nu: in debatten op scholen in het Antwerpse haalden de woordvoerders van PvdA en AEL toen zelfs tot 40 procent. Maar bij de echte verkiezingen schoot daar niks meer van over....In de verkiezingen op deze hoge school haalde het Vlaams belang amper 1 procent, tja dan zou je toch moeten beseffen dat dit geen afspiegeling is van wat in het echte leven gebeurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 11 mei 2007 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mss heeft het Comitee Voor een Andere Politiek wel een echte boodschap. één van de grootste boodschappen die Cap zou moeten uitdragen naar de kleine man is dat CAP totaal tegen het generatiepact is,dus ook tegen langer moeten werken Das een duidelijke boodschap brengen naar de mensen !!!
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |