![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze persoon vraagt geen brood, maar eist brood en tegelijkertijd spuwt hij al op voorhand in het gezicht van die persoon van wie hij het eist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 mei 2007 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Heeft niets met autoriteitsprobleem te maken We zijn met zen alle mensen ....
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 12 mei 2007 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
|
![]() en welke grond heeft de maatschappij dan bvb om te beginnen overgelaten waar hij zijn eigen boontjes nog zou kunnen doppen ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 mei 2007 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#549 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#550 |
Gouverneur
|
![]() vraagje: wat is een waardige job?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
|
![]() Citaat:
PS ik noem je natuurlijk farizeeer omdat deze mensen net zoals jij gefikseerd waren op de letter en de inhoud over het hoofd zagen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 mei 2007 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
|
![]() tenminste een job die je boven de armoedegrens brengt. Voor de rest kan voldoening in wat men doet ook nooit geen kwaad in een mensenleven.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke plek? Hij mag die zelf bepalen, zolang hij maar geen beroep doet op de maatschappij die hij veracht en waar hij niets te maken mee wil hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle voltijdse banen met een gewettigd inkomen laten dit toe. Zeker als er van dat loon maar één persoon moet leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#556 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hier moet ik U gelijk in geven,zeker in dat laatste deel van je zin ....
![]() |
#557 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
dus maw als eno2 zelf mag kiezen dan mag hij morgen in het stadspark bvb ergens een leuk plekje gazon uitkiezen en daar boontjes beginnen planten ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 mei 2007 om 14:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#558 |
|
![]() en eno2 krijgt van mij ook een oude caravan om in te kunnen slapen
maar waar mag hij die zetten ? liefst wel in de buurt van zijn boontjes he jan zal dus ook in t stadspark moeten vrees ik tenzij jij nog ergens een vrij plekje weet een plekje dat de maatschappij heeft over gelaten voor mensen die hun eigen boontjes wensen te doppen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 mei 2007 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#559 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, daar hij gebruikt maakt van faciliteiten die de maatschappij aanbiedt. Hij verwerpt juist die maatschappij. Dus moet hij consequent leren zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |