![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een groot gemis maar gij maakt dat ongetwijfeld goed in uw rijkgevuld leven. nog iets? Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 mei 2007 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus: Totdat Hans hier zelf iets over zegt is Hans1 gewoon Hans van de Cauter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Volgens mij draait de aarde niet rond de zon. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
Maar je snapt het echt niet he? Je hebt de vlag niet alleen gestolen, je hebt hem ook nog eens verminkt. Maar ook slecht stelen blijft stelen. Als je zakkenrolt en je doet het zo opzichtig dat je iedere keer wordt betrapt blijf je toch echt wel een zakkenroller, ook al ben je er nooit beter van geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
|
![]() Citaat:
Als je wel had geprobeerd het te deponeren zou het zijn geweigerd. Dat betekent dat je eigen logo niet gedeponeerd is met als gevolg dat je vijanden van de UNIE rustig jouw logo kunnen misbruiken zonder door jou aangeklaagd te kunnen worden. (Als het hetzelfde logo is natuurlijk wel weer door de EU). Citaat:
IN je logo mag je de belgische vlag plaatsen, waarschijnlijk mag dat ook met de europese vlag (maar dat zou je even moeten checken). Wat in ieder geval NIET mag is het europese logo als jouw logo gebruiken door er lettertjes in te zetten. Dan lijkt het net alsof je een europese instelling bent. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() Vulpes, in mijn stukje gebruik ik je (jij) en je (men) een beetje door elkaar. Maar geen zorg, ik weet dat je niet bij de BUB bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hans moet weten dat Patriot hier beweerde dat zijn naam dient voor dubbelgebruik, maar heeft dat nooit tegengesproken. Hans spant probleemloos het ene proces na het andere in, waarom zou hij zijn eigen naam zonder meer laten misbruiken? Vermits Hans het eventuele misbruik van zijn naam verder laat bestaan (wat er minstens op wijst dat hij akkoord is met wat er onder geschreven werd) moet hij de gevolgen daarvan ook dragen. Daarmee bedoel ik dat alles wat Hans hier uitkraamt enkel en alleen op Hans' rekening komt.
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uitgerekend dit wil de EU niet, terwijl het Hans misschien juist te doen was om zijn 'partij' belangrijker voor te stellen dan ze is, want behorend tot de EU-instelling. De EU kreeg hier wellicht pas lucht van toen Hans gebruik maakte van 'zijn' logo in de brief die hij aan Barosso, de voorzitter van de EU, richtte. Die speelde Hans' brief uiteraard door naar zijn personeel, waardoor de zaak aan het rollen ging. De EU wil niet, terecht, dat de (verwarrende) indruk gewekt wordt dat de 'partij' van Hans v/d Cauter een onderdeel van zijn instellingen is.
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou maar snel een proces aanspannen!
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij een erelid-voetballer... ![]()
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
![]() http://europa.eu/abc/symbols/emblem/...nl.htm#parties
![]() |
![]() |
#133 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
een van mijn 'leuzes' is: vertrouw nooit een advocaat die geen enkele zaak doorverwijst... Het recht is daarvoor veel te complex geworden. Een man (of vrouw) die pretendeert elk dossier voldoende de baas te kunnen, kent zijn eigen grenzen niet (of wil ze niet toegeven). 't Zijn vaak de slimsten die beseffen hoe onwetend ze wel niet zijn... (afijn.. om het een beetje extreem te stellen). PS: geen probleem met "men" en "je".. 'k had er zelfs niet bij stil gestaan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach, laat dat minuscuul clubje voorbijgestreefde nostalgici dat amateuristische 'Paint'-logo toch behouden. Het past er wel bij, vind ik.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje meer respect voor de partij die de volgende premier gaat leveren lijkt me op zijn plaats.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Proest.....
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() durf jij maar twijfelen aan de heilige eenvuldigheid Hans? Ketter!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen hoor! Ik zou niet durven! (proestproest....)
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sla jou in de ban van de heilige belgique kerk! vanaf nu mag je nooit meer tricolore hosties vreten! Nèm!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |