Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 mei 2007, 07:52   #1
oz457
Lokaal Raadslid

oz457's schermafbeelding

Standaard Di Rupo zal nieuwe premier worden...

...dit kan ik afleiden uit het manoeuvre van de media en VRT in het bijzonder.
De VRT, staatszender van en voor de allochtonen en homos, heeft het zo ver gekregen dat elke vorm van kritiek op homo's en allochtonen door het grote publiek aanzien wordt als een uiting van racisme en intollerantie.
Met deze jarenlange brainwashing is men nu klaar om een italiaanse homo aan te stellen om ons land te besturen.
oz457 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 07:54   #2
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oz457 Bekijk bericht
De VRT, staatszender van en voor de allochtonen en homos, heeft het zo ver gekregen dat elke vorm van kritiek op homo's en allochtonen door het grote publiek aanzien wordt als een uiting van racisme en intollerantie.
Met deze jarenlange brainwashing is men nu klaar om een italiaanse homo aan te stellen om ons land te besturen.
Goed zo! Ik kan dat alleen maar toejuichen!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 07:55   #3
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En met reacties zoals die van jou zal dat niet verbeteren.
Oud 23 mei 2007, 07:59   #4
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
En wat is er volgens u dan zo fout met mensen van Italiaanse origine, of met homo's, dat ze geen land zouden kunnen besturen? (We weten uiteraard wat er mis is met etatist Di Rupo, maar aangezien u veralgemeent naar twee bevolkingsgroepen zou ik toch graag weten welke redenen u hiervoor aanhaalt.)
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 08:04   #5
oz457
Lokaal Raadslid

oz457's schermafbeelding

Standaard

Patriot! al ooit gehoord van humor?
oz457 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 08:05   #6
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Patriot! al ooit gehoord van humor?
In koetjes en kalfjes posten dan.

Overigens schijnt u de peilingen niet gezien te hebben: de MR zou 35 procent halen, tegenover 29 procent voor de PS.
Oud 23 mei 2007, 08:11   #7
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
In koetjes en kalfjes posten dan.

Overigens schijnt u de peilingen niet gezien te hebben: de MR zou 35 procent halen, tegenover 29 procent voor de PS.
En zoals je ex.Voorzitter al zei: 'Peiligen blijven de beste en zuiverste graadmeter'.

Toch als dat even goed uitkomt....
Oud 23 mei 2007, 08:17   #8
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
En zoals je ex.Voorzitter al zei: 'Peiligen blijven de beste en zuiverste graadmeter'.

Toch als dat even goed uitkomt....
Peilingen geven enkel een trend aan, en ze zijn gevaarlijk omdat ze als propagandawapen kunnen én zullen gebruikt worden maar hier is het toch even anders: volgens jullie is alle media immers in handen van de PS. Als dan een peiling tóch aangeeft dat de PS zwaar verliest, zal er wel iets van aan zijn zeker?
Oud 23 mei 2007, 08:24   #9
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Peilingen geven enkel een trend aan, en ze zijn gevaarlijk omdat ze als propagandawapen kunnen én zullen gebruikt worden maar hier is het toch even anders: volgens jullie is alle media immers in handen van de PS. Als dan een peiling tóch aangeeft dat de PS zwaar verliest, zal er wel iets van aan zijn zeker?
In de media vormen de rooien idd het overgewicht. In politiek Belgique is dat de PS.

Voor de rest denk ik dat wishful thinking hier een (té) grote rol speelt. Het duidt er wel op dat iedereen doorheeft dat de PS een nefaste partij voor Belgique is geworden.

Jammer dat Verhofstadt al aan de eisen van de PS tegemoet kwam nog voor hij goed en wel in zijn premierszetel zat, en dat acht jaar lang is blijven doen. Had 'de joenk' gehandeld in overeenstemming met zijn eigen burgermanifesten, dan was Verhofstadt vandaag een grote mijnheer en liep de grootste volkpartij waar hij ooit van droomde geen enkel gevaar om de macht te verliezen.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 mei 2007 om 08:26.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 09:21   #10
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Raf laat zijn mening over mensen afhangen van hun seksuele geaardheid....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!

Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 24 mei 2007 om 09:22.
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 09:35   #11
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom niet? Lijkt mij positief!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 09:37   #12
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik ook, des te rapper valt den boel in mekaar, als separatist kan ik alleen maar zeggen Di Rupo For President !

(Kan er ondertussen eens iemand wat gaan graven in bepaalde onfrisse dossiers van de PS, en Bergen in het bijzonder... ) 't gaat dan nog veel leuker worden...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 09:54   #13
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En wat is er volgens u dan zo fout met mensen van Italiaanse origine, of met homo's, dat ze geen land zouden kunnen besturen? (We weten uiteraard wat er mis is met etatist Di Rupo, maar aangezien u veralgemeent naar twee bevolkingsgroepen zou ik toch graag weten welke redenen u hiervoor aanhaalt.)

Gij kent duidelijk de Italiaanse manier van besturen, niet, ... anders zoude dat niet zeggen...

Maar uiteindelijk krijgde wel wat ge wilt, als ge maar genoeg euro's tussen uwe dossier foefelt of met de juiste mensen een klappeke doet, 't komt erop neer dat ge wat mensen moet kennen, die wat mensen kennen, ... snapte, ...

Ah en er is ook veel bediscusieerbaar, ze gaan zowiezo proberen u een oor aan te naaien , of er u op te leggen, kwestie van zelf ook een beetje den assehole uit te hangen en dan niet te betalen, of ineens genoeg cash op tafel te gooien om ze te overtuigen, ... in elk geval komt het erop neer, dat als ge dacht alles gezien te hebben er nog wel iets opduikt, dat de zot of geflipt is om te geloven, ... Maar op de een of andere manier werkt het allemaal wel, noem het georganiseerde chaos...

Ik kan ondertussen ver nen boek schrijven over de fouten die ze veroorzaken in den bouw bv, door hun "Het zal zo ook wel gaan" mentaliteit, te laat komen, dingen niet sterk genoeg maken etc... gisteren daar nog discusies over gevoerd, nu ja ze doen maar, 't zal dan wel eens op eene zijne kop donderen, maar ik zal wel maken dak er nie onder ga staan...

Pas op je hebt ook uitzonderingen daarop , maar ik ben er tot hiertoe nog maar zo'n 3 a 4 tal tegengekomen waarvan ge kunt zeggen, ja die zijn echt goe en krikken het nationaal gemiddelde met een paar procenten naar omhoog...
Oud 24 mei 2007, 10:11   #14
kukel
Vreemdeling

Standaard

Ik denk dat ik beter kan oordelen over de Italianen aangezien ik er gewoond heb en ik moet zeggen dat dat allemaal meevalt. Oké, ze hebben een groter "het zal ook wel gaan" mentaliteit zoals jij dat noemt maar ze hebben ook veel aspecten die beter zijn dan in België.

Enfin, on topic, bah, ik hou niet van voorspellingen, laten we afwachten tot 10 juni.
kukel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 10:15   #15
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kukel Bekijk bericht
Ik denk dat ik beter kan oordelen over de Italianen aangezien ik er gewoond heb en ik moet zeggen dat dat allemaal meevalt. Oké, ze hebben een groter "het zal ook wel gaan" mentaliteit zoals jij dat noemt maar ze hebben ook veel aspecten die beter zijn dan in België.

Enfin, on topic, bah, ik hou niet van voorspellingen, laten we afwachten tot 10 juni.
Ik woon daar nu, ...

Dus ik kan er ook over oordelen, ... voor sommige zaken zijn ze inderdaad beter ook dat ga je me niet horen zeggen...

Maar moest ik een gebouw latten zetten in belgie zoals ze het hierdoen, dan had ik het ene proces na het andere aan mijn broek. ...
Oud 24 mei 2007, 10:15   #16
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Di Rupo wordt in geen geval premier nu de 'Vlaamse' rooie, Vande Lanotte, zijn zinnen op het premierschap heeft gezet.
Oud 24 mei 2007, 11:43   #17
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Ik gok op Leterme of Michel
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 12:16   #18
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Misschien een leuk wedstrijdje, wie wordt de nieuwe Premier (en als Di Rupo het niet is, de nieuwe Dernier... )
Oud 24 mei 2007, 12:33   #19
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik hoop op Di Rupo!!!!
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 12:42   #20
kukel
Vreemdeling

Standaard

Wie weet, als het eens een Waal zou zijn, zou het dan kloppen dat zij dan eens moeten toegeven tijdens een ronde staatsonderhandelingen omdat ze al de premier leveren? Dat wordt vaak gezegd. Misschien is een Waalse premier dan niet zo slecht.
Bovendien denk ik dat aan Vlaamse zijde Leterme incontournable wordt maar weet ik niet of de grote PS dit zal aanvaarden...
kukel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be