![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En op wat is dat recht gebaseerd? Op uw brandende interesse dat gesublimeerd is tot een imaginair recht of zo?
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het is maar K&K zenne het zou wel verschieten zijn moest het bericht waar zijn maar denk het niet. Komt door het feit dat duveltje dacht dat Bart Debie (ex veiligheidsadviseur Vlaams Belang) homoseksueel was, nochtans kan zelfs Blokwatch dit niet bevestigen. Het was even schrikken maar het bleek niet waar te zijn. Grappig is dat duveltje gelijk een keffertje uitvoert hetgeen je hem vraagt. Daar Lambert een spiritist is, is natuurlijk alles mogelijk, het was zijn partij die voorstander was van homohuwelijken. De roze ridders op bruine dreef ![]() Laatst gewijzigd door Internaut : 25 mei 2007 om 08:12. Reden: slecht gequote |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Hebben er nog mensen zin om idiote vragen naar politiekers te sturen, vraag en antwoord posten in een daarvoor bestemde draad mss?
![]() Zo kunnen we de beste eruit halen. Interesse? Ik zou alleszins meedoen! ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 25 mei 2007 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Zoals de topic waarin wordt beweerd dat Bart Debie homosexueel zou zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ouch, touché
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() moet kunnen hoor ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Waarom zouden de kiezers niet mogen weten of ie homoseksueel is? Worden ze hier nog gestenigd dan? Hij zou misschien zelfs stemmen kunnen winnen hiermee. Trouwens het is natuurlijk zijn volste recht om daar niet op te antwoorden. Mij doet het er niet toe of iemand homo is of niet, bij andere mensen wel. Dat is hun recht, ik zou bijvoorbeeld nooit stemmen op een politieker die alcoholist of verslaafd is aan het één of andere. Dit is iets geheel anders natuurlijk, maar allez, ´t is maar op te zeggen dat bepaalde dingen invloed kunnen hebben op het stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben wel eens benieuwd hoe Spirit op mijn nieuw mailtje zal reageren,ik weet zeker dat ze hier mee aan het volgen zijn,een eerlijke partij kan ik dit niet echt noemen
GEEF MIJ BART DEBIE dan maar hoor !!!!!!
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Volgens mij ga jij een dezer dagen eens hoog bezoek krijgen
![]()
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Ik wist niet dat de geaardheid van iemand een politieke stelling was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans draaien vele ethische problemen zoals abortus,homofilie,ect rond Politiek;ik kan begrijpen dat je niet alles zo goed opvolgd,dus bij deze ....
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Ik wist niet dat iemands geaardheid een ethisch probleem was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor homofoben mischien wel ![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zie je maar hé,ook als modje kan je leren hoor(Ter herinnering van Boudewijn)
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Toegegeven, ik was er hier wat mee aan 't spelen -het subforum heet dan ook K&K- maar een topic over een weddenschap zoals deze hier lijkt mij toch iets fundamenteel anders dan een topic waar het over de mening van een partij of een lid ervan over bijvoorbeeld homofilie of kiezers aantrekken gaat.
Ik hoop dat je dat zelf ook inziet, duveltje. |
![]() |
![]() |