![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Hagen Goyvaerts (Vlaams Belang) - 21 tot 27 mei (°23-03-1961) Sinds 2003 volksvertegenwoordiger voor de kieskring Leuven. Van opleiding is hij industrieel ingenieur (kernenergie) met een bijzondere licentie biomedische ingenieurstechnieken. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Precies. Dan gaan ze terug moeite moeten doen om publiek te winnen, terwijl het cordon sanitaire en andere vormen van zwartmakerij dat vandaag voor hen doen.
Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 31 mei 2007 om 14:58. |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hef het CS op en je zult hier een tweepartijenstelsel naar Amerikaans model krijgen. Met een (Democratische) linker- en een (Republikeinse) rechterzijde die mij allebei gestolen kunnen worden...Het is een tendens die zich over heel Europa aan het verspreiden is.
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() ![]() Jullie linksen moesten eens weten hoeveel jullie gemeen hebben met identitaire nationalisten als Volksstormer en mezelf, jullie haat zou snel omslaan naar sympathie ![]() Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 31 mei 2007 om 17:35. |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Ik denk dat op dat vlak ons gemeenschappelijk standpunt is dat we alletwee wel grondig de McDonalidatie haten en dat we alletwee streven naar deglobalisatie.
|
![]() |
![]() |
#50 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
De enige essentiële verschillen die ik zie tussen iemand als mezelf en mensen aan jouw kant is dat jullie klassen als essenstiële verdeler van mensen beschouwen en ras als irrelevant terwijl wij klasse als irrelevant beschouwen en net ras als essentiële verdeler zien alsook een verschil in waarden en normen, al zijn de waarden en normen van bijvoorbeeld de DDR best wel te appreciëren vanuit mijn perspectief. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 31 mei 2007 om 18:19. |
||
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat het marxisme betreft, moet zeker nog het een en ander worden uitgeklaard, maar dat zou ons nu te ver voeren. Laat mij besluiten dat het water niet zodanig diep is als het op het eerste zicht lijkt. We hoeven de voorbeelden daarvoor zelfs niet in het buitenland te zoeken. Ook bij ons zijn er belangrijke "linkse" nationalisten met een marxistische achtergrond: een Eddy Hermy (ex-AMADA, ex-VMO, ex-VB) of een Urbain Decat (ex-Rode-Leeuw, ex-VB). ![]()
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Waarom zijn er vandaag de dag zo weinig goede designers aan de rechterzijde van het politieke spectrum?!? Waar is de tijd gebleven van Von Langeweyde en Breker?!
![]() Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 31 mei 2007 om 20:24. |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Vind je dat slecht???
#55 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat behoorlijk slecht, ja. Vooral die eerste is vreselijk amateuristisch en doet mijn persoonlijke gevoel voor esthetiek op hol slaan. Ik ben dan ook zelf designer en daarom misschien heel wat kritischer dan jou
![]() Om een idee te geven, hier zijn enkele dingetjes die ikzelf gemaakt heb : [ toch maar eventjes verwijderd omdat deze niet echt in deze draad thuishoren en toch wel iets te controversieel zijn - Hagen Goyvaerts is trouwens verdacht stil ] Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 31 mei 2007 om 21:09. |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Knap gedaan!
![]()
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Urbain Decat, Sozialismus und Nation. Mein Weg von der Sozialistischen Partei in den Vlaams Blok. Dargestellt im Rahmen eines Gesprächs mit Robert Streuckers (2001)
http://gegendenantisemitismus.at/fra...tion/afp4.html Bestaat niet in het Nederlands, geloof ik.
#59 |
|
![]() http://www.vjwestland.be/29dec.htm
Best wel interessante tekst. Vanuit jullie perspectief best wel onderbouwd. Alleen kan ik mij er niet in vinden, ik blijf louter materialistisch denken. ![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
De weblog van Vlaamse Jongeren Westland is van het allerbeste dat Vlaanderen op politiek-ideologisch vlak te bieden heeft. http://nieuw-solidarisme.blogspot.com/ Echt jammer dat er op 10 juni niemand opkomt die deze ideeën voor 100 % verdedigd. ![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 2 juni 2007 om 07:51. |
|
![]() |