![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat ik mis: worden er nou te ja of te nee maatregelen genomen tegen dat gerochel? Of valt dit onder "milieu-verrijking"?
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geroep en getier en gezaag en ge-CGKR wegens racisme? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch spijtig hé, maar vooral geen aandacht aan schenken nietwaar. Vooral omdat bijna iedere oplossing een vorm is van racisme! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zou wel een precedent zijn als men een klacht ontvankelijk zou verklaren op basis van discriminatie wegens geloof.
Dat is een doos van pandora die tot nu toe dicht is gebleven.
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Het is alleen van belang dat de kiezers eindelijk eens begrijpen voor wat voor een respectloze schurften ze stemmen als ze VB stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er nu verkeerd aan die uitspraken ???
Speken ze op de grond ... JA Is dat proper ??? NEEN Moet er daar een oplossing voor komen ??? JA DUS ... Bekijk een tramhokje nadat er een groepje 5 minuten heeft zitten wachten ... Vol rochels ... Da's vies , onhygienisch .... Honden lopen erin ... Bah . Of je verbied speken , of je zet de steden vol kwispedoors ... Of het aan hun geloof ligt of aan hun cultuur weet ik niet ...Maar marokaanse jongeren hebben iets met speken ,...
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaloers of zo ???
![]() |
![]() |
#28 |
Schepen
|
![]() ik dacht niet dat het speken een onderdeel van de islam is , maar eerder een verachting tegenover de westerse maatschappij ........... evenals een hoofdvod bij islamteven dat ook is .........
wat ik doe is als zo'n spekend gedrocht naar mijn richting speekt , speek ik zonder pardon terug !!!! en op die hoofddeksel dragende islamteven daar fluit ik op !!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is alleen van belang dat niet Vlaams Belang kiezers eindelijk eens begrijpen met wat voor belachelijke aanklachten men het Vlaams Belang in discrediet wil brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Ah onze groenen...ze hebben hun slechte verkiezingen maar slecht verteerd, zo te zien!
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die dat aanklaagt "een respectloze schurft" noemen, kan alleen maar gezegd worden door iemand met een totaal verkeerde visie op de zaak. Het is dan ook buiten properties dat iemand die zelfs dat niet begrijpt, het electoraat eventjes gaat leren wat van belang is. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 27 juni 2007 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vraag is : wie zijn die nieuwkomers ? rochelen en spuwen doen vooral Chinezen ![]() hola, maar waren het geen groene rochels ? schuif daar maar eens op uit in een sporthall... wie is er dan verantwoordelijk ? de spuwer of hij die de rochel niet zag liggen ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() elk excuus is goed... Leuven de groene stad met zijn verdraagzame mensen. UF en groen walgen van elk woord van het Vlaams Belang, misschien hadden ze zelfs al hun bermuda of teensletsen aan in de hoop dat het mooi weer zou worden ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en de pausmobiel dan ? ![]() groen lachen is niet gemakkelijk precies... gebrek aan humor ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar ook dat niemand het aanklaagt dat wielertoeristen spuwen als voetballers als zij sporten. Paulus. |
|
![]() |
![]() |