![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het Vonnis betrof niet de minderjarige lieve schat, enkel de meerderjarigen. Het gaat dus over 5 jaar voor het geven van slagen en schoppen! Citaat:
Misschien bedoel je dat er REKENING gehouden werd met het strafblad van de veroordeelden???
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#163 |
Vreemdeling
|
![]() ECHT EEN SCHANDE!!!!!!!!!!!!
binnen een paar maande loopt da gedrocht weer vrij rond in ons land. en natuurlijk is dit geen racisme he. een vreemdeling is nooit racist! Het zou mij niet verwonderd hebben als meneer Demoor niet was gestorven ze hem hadden beschuldigd van racist omdat hij die gasten zou hebben gestoord! Ze zouden de allochtonen veel zwaarder moeten straffen zoals bv hun verblijfsvergunning kwijt te laten spelen en ze hun straf te laten uitzitten in hun eigen land. en dan nog die geldboete. €200 000 lees ik. Wel wat ik mij dan afvraag is hoe dat stuk crapul da gaat kunnen betalen? tis wel dat onze staat veel geld weggeeft aan buitelanders maar zoveel toch ook weer niet ofwel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Onze rechtspraak houdt niet enkel rekening met de gevolgen van een daad, maar ook met hoe die daad tot stand is gekomen. Voorbedachtheid en opzettelijkheid zijn bij dat laatste cruciaal. En dat is niet meer dan logisch. En zeer rechtlijnig. Overigens heb je weer "toevallig" mijn post met verwijzing naar het artikel over de zaak tegen die skinheads genegeerd. Want zij werden niet enkel veroordeeld voor hun aanval op die Slovaakse jongen, maar ook voor 2 andere aanslagen. Laatst gewijzigd door Edina : 28 juni 2007 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar haal je dat nu uit? ik copy-peest toch enkel de uitspraken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat hij weet wat de rechter gezegd heeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zie ongeveer 10 posten vooraleer je deze schreef o grote intelligentie!
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
art. 414 Sw. "Wanneer het verschonend feit (uitlokking, nvBA) bewezen is (wat hier het geval is, nvBA), wordt de straf verminderd als volgt : Tot gevangenisstraf van een jaar tot vijf jaar en tot geldboete van honderd frank tot vijfhonderd frank, indien het een misdaad betreft, waarop levenslange opsluiting of opsluiting van twintig jaar tot dertig jaar gesteld is; Tot gevangenisstraf van zes maanden tot twee jaar en tot geldboete van vijftig frank tot tweehonderd frank, indien het enige andere misdaad betreft; Tot gevangenisstraf van acht dagen tot drie maanden en tot geldboete van zesentwintig frank tot honderd frank, indien het een wanbedrijf betreft." ...
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 28 juni 2007 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() Amok maken niet gaan herinterpreteren.
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die was nu al een hele tijd vrij en ik denk ook niet dat die nog één dag naar de cel zal moeten door plaatsgebrek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
a) ik scheld jou uit voor al wat mooi en lelijk is b) jij vraagt vriendelijk om stil te zijn c) ik blijf jou nog wat meer uitschelden d) jij vraagt vriendelijk om stil te zijn e) ik scheld je te pletter f) jij vraagt vriendelijk en rustig om stil te zijn g) ik blijf je verrot schelden en de bus op stelten zetten h)jij zet je recht en legt je hand op mijn zetel i) ik duw je hand weg en scheld je verder verrot j) jij neemt me bij de kraag en duwt me tegen het raam k) ik mag je nu doodschoppen want je hebt me uitgelokt. sorry mensen dat ik er zolang over heb moeten doen om het te snappen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 juni 2007 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus een klein half doodschopke mag dus wel? Beetje kickboksschop bedoel ik hé, nadat mijne kozijn je ook een paar boksen heeft gegeven (maar die is nog minderjarig).
Was er niet zoiets van zelfverdediging DAT IN LIJN MOEST LIGGEN MET DE BEDREIGING???????????? dus : als er zo nog van die schoelies zijn die me voor "hoer" uitschelden, dan mag ik die met een kickboksschop naar de 72 hoeren laten trekken en daar moet ik dan een jaartje voor op kosten van de belastingbetaler wat bibliotheken gaan uitlezen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 juni 2007 om 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 28 juni 2007 om 14:04. |
||
![]() |
![]() |