Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juli 2007, 17:46   #101
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Met de yankees hebben de 'vlaams' behangers echter geen probleem...
ZUCHT.

U hebt niet eens de moeite gedaan mijn laatste post te lezen? Vooruit dan maar, nog maar eens een wanhopige poging om de achterlijke vooroordelen weg te werken: http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=0&id=2748

EDIT: Mijn post hebt u dan blijkbaar toch gelezen

Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 4 juli 2007 om 17:48.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2007, 17:46   #102
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Waar zijn nu die Vlaams-nationale stickers? Ik zie ze nergens.
speciaal voor u zou ik er misschien dat toch ene plakken
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2007, 17:55   #103
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Openbare brandstichting is strafbaar
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2007, 17:57   #104
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat een bollocks. Wie stond daar weer op betogingen met 'bush heeft gelijk'?
Dat is ondertussen al een hele tijd geleden. Het is waar, in het verleden ging het Vlaams Belang misschien een al te liberale koers. "Bush heeft gelijk" (iets dat ik nooit gezien of gelezen heb) is dan iets dat door de linkse nationalisten tot in den treurnis uitvergroot zal worden. Ik kan u alleen maar doorverwijzen naar het recente interview met Filip Dewinter in een andere draad, waarin hij duidelijk stelde dat Amerika de UNO domineert en dat Vlaanderen hier niet aan mee hoeft te doen (bv. door niet mee te gaan vechten in Irak, Afganistan e.d.)

Citaat:
Wie staat steevast te roepen en te tieren tegen al te militante arbeiders?
De VLD en de ultrakapitalist Dedecker.

Citaat:
Wie vond het generatiepact niet ver genoeg gaand?
Dat de leeftijd van het brugpensioen omhoog moet, dat staat als een paal boven water, anders geraken we binnen 20 jaar in grote problemen. Dit heeft echter niets met Atlantisme of ultrakapitalisme te maken.

Citaat:
Wie ging op theevisite bij de opperyankees?
Misschien kan u mij dat vertellen? Ik hoop dat Patrick Buchanan, die ik in de door uw gequote post heb aangehaald, voor u geen opperyankee is? Nogmaals: het Vlaams Belang is op bezoek gegaan bij paleoconservatieven, geen neoconservatieven. Maar voor u is alles dat niet naar communisme en dogmatisch marxisme ruikt, natuurlijk meteen ultrakapitalistisch.

Citaat:
Ik zie mijn vooroordelen elke dag nog versterkt.
Dat is uw probleem.

Citaat:
het 'vlaams' behang is de antipool van een soeverein Vlaanderen.
Toch niet, neen.
Oud 4 juli 2007, 18:29   #105
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Dat is ondertussen al een hele tijd geleden.
hog ja amai, dat was zeker nog voor de val van de berlijnse muur, zo lang geleden!

Citaat:
Het is waar, in het verleden ging het Vlaams Belang misschien een al te liberale koers. "Bush heeft gelijk" (iets dat ik nooit gezien of gelezen heb) is dan iets dat door de linkse nationalisten tot in den treurnis uitvergroot zal worden. Ik kan u alleen maar doorverwijzen naar het recente interview met Filip Dewinter in een andere draad, waarin hij duidelijk stelde dat Amerika de UNO domineert en dat Vlaanderen hier niet aan mee hoeft te doen (bv. door niet mee te gaan vechten in Irak, Afganistan e.d.)
achteraf, als blijkt dat de hele operatie 'exporteer de democratie' een compleet fiasco is, is het wel gemakkelijk om dan terug te trekken.

Citaat:
De VLD en de ultrakapitalist Dedecker.
en het veebee.

Citaat:
Dat de leeftijd van het brugpensioen omhoog moet, dat staat als een paal boven water, anders geraken we binnen 20 jaar in grote problemen. Dit heeft echter niets met Atlantisme of ultrakapitalisme te maken.
toch wel. Dat staat namelijk helemaal niet als een paal boven water, dat is een verhaaltje dat vooral door het grootkapitaal wordt rondgestrooid.

Citaat:
Misschien kan u mij dat vertellen? Ik hoop dat Patrick Buchanan, die ik in de door uw gequote post heb aangehaald, voor u geen opperyankee is? Nogmaals: het Vlaams Belang is op bezoek gegaan bij paleoconservatieven, geen neoconservatieven. Maar voor u is alles dat niet naar communisme en dogmatisch marxisme ruikt, natuurlijk meteen ultrakapitalistisch.
nee hoor.

Citaat:
Toch niet, neen
toch wel, ja.
Oud 4 juli 2007, 18:45   #106
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
achteraf, als blijkt dat de hele operatie 'exporteer de democratie' een compleet fiasco is, is het wel gemakkelijk om dan terug te trekken.
Nogmaals: het Vlaams Belang is géén voorstander van de oorlogen in Irak, Afganistan en Libanon. Het Vlaams Belang verzet zich tegen de almacht van Amerika. Het Vlaams Belang pleit voor een sterk Europees antwoord hierop. Het Vlaams Belang zal zich niét laten domineren door het grootkapitaal. Maar wat is het toch leuk om verstard en dogmatisch links over te komen, hé?

Citaat:
en het veebee.
Toch niet.

Citaat:
toch wel. Dat staat namelijk helemaal niet als een paal boven water, dat is een verhaaltje dat vooral door het grootkapitaal wordt rondgestrooid.
U mag mij toch eens uitleggen hoe wij onze pensioenen nog gaan kunnen blijven betalen als er veel minder mensen aan het werk zijn en veel meer mensen op pensioen, en als de arbeidsgraad zo laag blijft als in ons 'land'.

Citaat:
nee hoor.
Waarom gaat u de grond van de zaak uit de weg, namelijk dat u compleet de mist inging toen u valselijk beweerde dat het VB bij de 'opperyankees' op bezoek ging?

Citaat:
toch wel, ja.
U gelooft wat u wilt. Het zou echter wel goed zijn indien u uw pijlen zou richten op de echte vijand. Het Vlaams Belang is niet uw vijand, het Vlaams Belang is geen 'slaaf' van het Amerikaanse grootkapitaal, het Vlaams Belang is tegen de overvloed aan Engels op de werkvloer (zie mijn andere post in deze draad), en het Vlaams Belang is voor een écht onafhankelijk Vlaanderen.

Het Vlaams Belang is echter niet communistisch, en daar wringt natuurlijk het schoentje. Maar gaat u gerust verder met Belgicistisch geïnspireerde propaganda tegen het VB te voeren, in de hoop dat "Meervoud" een succesverhaal wordt.
Oud 4 juli 2007, 18:57   #107
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een bollocks. Wie stond daar weer op betogingen met 'bush heeft gelijk'? Wie staat steevast te roepen en te tieren tegen al te militante arbeiders? Wie vond het generatiepact niet ver genoeg gaand? Wie ging op theevisite bij de opperyankees?
Ik zie mijn vooroordelen elke dag nog versterkt.
het 'vlaams' behang is de antipool van een soeverein Vlaanderen.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 14:52   #108
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Mooie bijdrage tot de discussie, dat prentje. Goede argumenten bovendien. U bent er weer eens in geslaagd mij te overtuigen dat het Vlaams Belang vandaag Atlantistisch, ultrakapitalistisch en globalistisch is. Net zoals u mij er in die andere thread hebt van kunnen overtuigen dat rassen niet bestaan (door niet meer te antwoorden).
Oud 5 juli 2007, 18:24   #109
elvis
Vreemdeling

Standaard

Mensenrassen bestaan inderdaad niet in de echte zin van het woord. Er is genetisch gezien genoeg verschil om rassen te onderscheiden maar echte verschillen zijn er nog niet, maar dit geheel terzijde. We hadden het dus over de actie "volk, word staat" .

Op zich wel een goede actie denk ik zeker nu het separatisme wat meer in de kijker staat. Onze vlaamse feestdag komt er ook aan dus zoiets was misschien wel te verwachten.
Ik hoop dat de andere vlaams-nationalistische partijen ook meedoen en het deze actie niet gaan negeren zuiver en alleen omdat ze van het VlaamsBelang komt.
elvis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 19:33   #110
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nogmaals: het Vlaams Belang is géén voorstander van de oorlogen in Irak, Afganistan en Libanon. Het Vlaams Belang verzet zich tegen de almacht van Amerika.
E"n enkele foto, waar je blijkbaar geen argumenten op kan bedenken, weerlegt al dit gezever.

Citaat:
Het Vlaams Belang pleit voor een sterk Europees antwoord hierop. Het Vlaams Belang zal zich niét laten domineren door het grootkapitaal. Maar wat is het toch leuk om verstard en dogmatisch links over te komen, hé?
Vlaams belang laat zich niet domineren door het grootkapitaal maar keurt wel doodleuk alle sociale afbraak en de privatiseringen mee goed... hypocrisie of onwetendheid?

Citaat:
U mag mij toch eens uitleggen hoe wij onze pensioenen nog gaan kunnen blijven betalen als er veel minder mensen aan het werk zijn en veel meer mensen op pensioen, en als de arbeidsgraad zo laag blijft als in ons 'land'.
het veebee laat zich dus toch domineren door het grootkapitaal want het stapt mee in die bullshit over onbetaalvbaarheid. En dan nu de feiten: er wordt gigantisch veel welvaart geproduceerd, meer dan wij westerlingen ooit kunnen consumeren. Welvaart die voor een stuk recht de vuilnisbelt opgaat. Door de automatisering neemt de productiecapaciteit nog fenomenaal toe, terwijl de bevolking hier in belgique min of meer stabiel blijft. De vergrijzing is zeker betaalbaar, maar het veebee steunt liever de zoveelste cadeaus aan het patronaat.
Dus, eens te meer: het veebee is de partij van het grootkapitaal.

Citaat:
Waarom gaat u de grond van de zaak uit de weg, namelijk dat u compleet de mist inging toen u valselijk beweerde dat het VB bij de 'opperyankees' op bezoek ging?
En die andere yankees dan, die zijn zeker geen amerikaanse patriotten?

Citaat:
U gelooft wat u wilt. Het zou echter wel goed zijn indien u uw pijlen zou richten op de echte vijand. Het Vlaams Belang is niet uw vijand, het Vlaams Belang is geen 'slaaf' van het Amerikaanse grootkapitaal, het Vlaams Belang is tegen de overvloed aan Engels op de werkvloer (zie mijn andere post in deze draad), en het Vlaams Belang is voor een écht onafhankelijk Vlaanderen.
neen, het veebee is voor een wingewest Vlaanderen.

Citaat:
Het Vlaams Belang is echter niet communistisch, en daar wringt natuurlijk het schoentje.
wat kan mij het bommen wat voor ideologie het veebee heeft, de hoofdzaak is: welke belangen dient die partij? En het veebee dient niet de belangen van het Vlaamse volk maar van het kapitaal.
Oud 5 juli 2007, 19:44   #111
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Campagne ‘Volk, word staat!’
Zou het niet andersom zijn? Politieke staat, wordt eens een volk! Het zal nog een tijdje duren vrees ik. Wij Limburgers voelen ons in ieder geval groepsverbonden.

Laatst gewijzigd door system : 5 juli 2007 om 19:47.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2007, 08:44   #112
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Zou het niet andersom zijn? Politieke staat, wordt eens een volk! Het zal nog een tijdje duren vrees ik. Wij Limburgers voelen ons in ieder geval groepsverbonden.
haja? Waarom zijn er dan wel vlaams-separatistische partijen en bewegingen actief en geen Limburgse?
Oud 6 juli 2007, 10:09   #113
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijgevochten Bekijk bericht
belgie unitair, dat zijn degene die terug naar de communautaire heibel van toen willen, ze beseffen niet waarom belgie een federale structuur gekregen heeft.

Beste kammeraden van beide zijden, ik stel voor dat we gewoon van aan de basis werken, vanuit het volk, integraal-federalisme biedt een zeer goede structuur van een staat. In plaats van gemeenschappen terug te "ver - een - igen" of zomaat te splitsen om te splitsen stel ik voor gewoon de federale staatsstructuur tot op het bot uit te hollen.
De overkoepelende overheid moet zich niet moeien met zaken die beter op een lager niveau beslist worden.
Dus de wijk, gemeenten, Vlaanderen, Europa...
Geen communautair gekrakeel meer maar overleg tussen gemeenten en overkoepelende overheid.

Wijk, gemeenten, Belgie, Europa...

gaat even goed...
Zyp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2007, 10:18   #114
stropdrager
Minister-President

stropdrager's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyp Bekijk bericht

Wijk, gemeenten, Belgie, Europa...

gaat even goed...
België is nog nooit goed bestuurd geweest.
stropdrager is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2007, 10:56   #115
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
‘Volk, word staat!’
Correcter zou zijn: Volk wordt op straat gezet!". Kijk maar naar de postkantoren, de GBs, Opel, enz. Maar daar is het VB natuurlijk niet mee bezig...

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2007, 11:24   #116
system
Banneling

Standaard

Citaat:
haja? Waarom zijn er dan wel vlaams-separatistische partijen en bewegingen actief en geen Limburgse?
Tel uw Leeuwevlaggen maar op 11 juli die aan particuliere huizen hangen. Niet om over naar huis te schrijven. Maar goed, mensen die vinden dat Cuba een democratie is, leven blijkbaar in een illusoire wereld. Slaap maar wat verder.

Laatst gewijzigd door system : 6 juli 2007 om 11:25.
Oud 6 juli 2007, 11:29   #117
Dycore
Banneling

Standaard

Moet dat niet "volk wordt" zijn?

Laatst gewijzigd door Dycore : 6 juli 2007 om 11:30.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2007, 11:33   #118
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Nogmaals: het Vlaams Belang is géén voorstander van de oorlogen in Irak, Afganistan en Libanon. Het Vlaams Belang verzet zich tegen de almacht van Amerika. Het Vlaams Belang pleit voor een sterk Europees antwoord hierop. Het Vlaams Belang zal zich niét laten domineren door het grootkapitaal. Maar wat is het toch leuk om verstard en dogmatisch links over te komen, hé?

Toch niet.

Het Vlaams Belang is echter niet communistisch, en daar wringt natuurlijk het schoentje. Maar gaat u gerust verder met Belgicistisch geïnspireerde propaganda tegen het VB te voeren, in de hoop dat "Meervoud" een succesverhaal wordt.
Al ik u zo bezig hoor, dan gaat u ons straks nog wijsmaken dat het VB de vijand is van Amerika. VB en het Amerika van Bush: twee handen op één buik.

Laatst gewijzigd door system : 6 juli 2007 om 11:34.
Oud 6 juli 2007, 13:47   #119
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Correcter zou zijn: Volk wordt op straat gezet!". Kijk maar naar de postkantoren, de GBs, Opel, enz. Maar daar is het VB natuurlijk niet mee bezig...
VB heeft dan ook niets met het echte belang van Vlaanderen te maken.
Oud 6 juli 2007, 13:47   #120
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Tel uw Leeuwevlaggen maar op 11 juli die aan particuliere huizen hangen. Niet om over naar huis te schrijven.
maar de limburgse vlaggen worden wel massaal uitgehangen?

Citaat:
Maar goed, mensen die vinden dat Cuba een democratie is, leven blijkbaar in een illusoire wereld. Slaap maar wat verder
wtf heeft cuba hiermee te maken?
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be