![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wanneer men al jouw posts en meningen op een rijtje zet dan ben eigenlijk jij een schande, maar dat is zeker off-topic?
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 6 juli 2007 om 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
|
![]() Citaat:
Dat is jij en ik en al wie we verkozen hebben om het land te besturen. In vergelijking met de rest van de wereld hebben wij een ongelofelijk hoge levensstandaard. Dat kunnen we maar behouden als onze productiviteit zeer hoog blijft. Daarom moet de productiviteit in Wallonië dringend omhoog Daarom mogen nieuwkomers enkel toegelaten worden als ze bereid zijn te werken. Daarom moeten het grote probleem van allochtone jongeren die zeer dikwijls school verlaten zonder diploma opgelost worden. Als dat niet gebeurt brokkelt onze welstand af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Mij gaat het er enkel om dat je normaal toch je productie maakt in de beste fabrieken, Antwerpen was het beste en het tweede goedkoopste, dat vergeet iedereen hier blijkbaar, toch kregen andere en dus duurdere en slechtere fabrieken de voorkeur. Dat is voor mij toch een bewijs van slecht management. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
|
![]() Citaat:
2) Elke firma wil zo veel mogelijk geld verdienen, hoe dat achter de schermen ook al geregeld wordt, daar heeft een buitenstaander geen zicht op. Zo viel Antwerpen buiten de prijzen. Ik vind dat ook zeer jammer, maar hoe je dat oplost weet ik ook niet. Feit is dat de capaciteit van onze productie veel hoger is dan de plaatselijk markt, en dat in andere landen nog een groeiende markt is bv China en Indië. Daarbij zijn onze lonen veel hoger. Door zeer goede arbeid te leveren, veel flexibiliteit en loonmatiging kunnen we wellicht nog heel wat productie hier veilig stellen, maar de evolutie de komende jaren ligt voor de handen is onafwendbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Overproductie is een kwaal die al jaren de auto-industrie teistert. Wij waren ook qua loonlast, na Polen, de goedkoopste fabriek. Weet ge ik ga hier niet meer reageren, want hier wordt gezeverd en een gebrek aan kennis schrikt jullie daar niet bij af. Laatst gewijzigd door luvali : 8 juli 2007 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Lokaal Raadslid
|
![]() neen, ik geef enkel aan dat overproductie jaren onderdeel van de strategie is geweest bij de autoconstructeurs, zoveel mogelijk produceren, want de titel, grootste autoproducent, daar werd door een aantal constructeurs naar gestreefd. Later de overschotten aan goedkopere prijzen op de markt gooien, ja je moest er toch vanaf, wat er dan met de overschot gebeurde weet ik ook niet, maar ik ken wel iemand die regelmatig naar bijvoorbeeld Zweden trekt om er auto's van afgelopen modellen, van een Zweeds merk, te kopen, omdat hij die zo goedkoop kan krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De markt gewoon overspoelen met auto's is jaren de hoofdstrategie geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door luc broes : 8 juli 2007 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb altijd gedacht dat men in de industrie zoveel mogelijk geld maakt. Maar dat geldt dus niet in de auto-industrie!? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
|
![]() tsss, das toch gewoon een normale kapitalistische strategie!
Het grootste marktaandeel proberen te verwerven. En idd, overproductie is o.a. daar een gevolg van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Sociale bloedbaden later? Niet hun probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal leuk worden als China hier auto's gaat invoeren. Momenteel kan men ze nog afhouden met het aspekt veiligheid (zo heeft men de dvd-spelers... ook nog ne tijd kunnen afhouden wegens het niet hebben van een scart-aansluiting), maar eens die even veilig, of zelfs nog veiliger gaan zijn, dan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
|
![]() Citaat:
Je zegt 'de grootste no matter what' Dat begrijp ik niet. Wat kan daar nu het voordeel van zijn? Als ik mijn geld wil beleggen dan zoek ik een gezond bedrijf dat veel winst maakt. Hoe groot dat bedrijf is lijkt me onbelangrijk. Ik denk dat iedereen zo redeneert. Laatst gewijzigd door luc broes : 8 juli 2007 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |