![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Parlementslid
|
![]() juist wat? juist dat geloof HET geneesmiddel is tegen homosexualitiet, of dat de grootste groep met de grootste afwijking steeds anderen aanduid als niet normaal? |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u zo egoïstisch redeneert, waarom bent u dan tegen homo-adoptie, omdat het voor die kindjes in Afrika zo zielig zou zijn? Bent u niet een ongelofelijke hypocriet als u als gelovige onderscheid maakt tussen de waardigheid van mensen?
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het niet frappant dat in elke draad over homoseksualiteit op dit forum dezelfde homofoben met dezelfde verbetenheid dezelfde pertinente nonsens komen uitkramen?
Een klein onderzoekje, louter voor de fun natuurlijk... ![]() In het onderhavige topic, Homo door bekering genezen..., zien we deze cijfergegevens: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik zou toch wel eens willen weten vanwaar Paulus' obsessie komt voor het seksleven van anderen, meer bepaald homoseksuelen... Homofoben. Wie zijn ze? Waar komen ze vandaan? Wat drijft hen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Serieus, ik heb nog nooit zoveel flatulentie gehad van het lachen als met bepaalde posts van sommige users hier....
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien heb ik nergens gezegd een gelovige te zijn. Integendeel heb ik hoegenaamd niks met de Roomse kerk te maken. Ik ben helemaal niet katholiek en dat weet je want dat heb ik al eens gezegd. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als één iemand zegt dat hij het gezien heeft, dan kan dat een kwestie zijn van leven of dood. Men noemt zo iemand een kroongetuige. Wanneer er twee getuigen zijn, dan wordt de veroordeling nog waarschijnlijker. In het geval van homoseksuelen die door het geloof heteroseksueel worden, spreken we van honderden, misschien wel duizenden getuigenissen. Je kunt niet blijven zeggen dat iets niet waar is. D�*t is in essentie wat ik bedoel met mijn betoog. Citaat:
Feit blijft dat deze mensen weldegelijk veranderd zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan raad ik Paulus aan om eens Olivier de kelner te contacteren die weet daar namelijk alles van, maar dan ook alles.
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nogmaals Raf. Ik weet beter dan wie ook waar ik bang van ben en dat is zeker niet van homoseksuelen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een fijn paar, die twee...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
2) Dat is geen excuus. Citaat:
|
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien heeft hij wel meerdere records gebroken. ''Highest intensity of scientifical nonsense written in one thread''.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je ziet het voor je ogen gebeuren, en het is nog niet waar. En nogmaals, homoseksualiteit is niet biologisch vastgesteld. En dat weet je. En toch blijf je dat nepargumnet willens nillens gebruiken. Van hypocrisie gesproken kan dit wel tellen vind ik. Daar door alleen al ben jij voor mij veel ongeloofwaardiger dan de man in kwestie. Die komt niet af met dingen waarvan hij weet dat ze weerlegd zijn als bewijs voor zijn argumentatie. Jij doet dat wel. Citaat:
Paulus. |
||||||||||
![]() |
![]() |