![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Dus zijn (volgens jou) de grote meerderheid van moslims die het niet doen slechte moslims?
Laatst gewijzigd door filosoof : 30 juli 2007 om 13:41. |
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister
|
![]() Citaat:
November 7, 2003 No.152P.S.: indien er voldoende mensen zijn die een probleem hebben met het lezen van een beetje Engelse tekst, overweeg ik een korte samenvatting in het Nederlands te maken. Engelsonkundigen kunnen zich hier melden.
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 30 juli 2007 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of nee... houden ze zich aan de regels dan zijn ze slecht Doen ze dat niet dan zijn ze nog slecht... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'in de ogen van vele' zijn t allemaal slechten hoor ![]() of is t nog wat delicaat voor een moptje al ? |
|
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zouden ze de G-spot al gevonden hebben? Waarschijnlijk niet! anders moest die natuurlijk ook verwijderd worden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#192 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is een vooroordeel en een veralgemening, zelfs een misleidende leugen die kan tellen. Je gooit hier gewoon armoede, onderontwikkeling en hygiene door elkaar. Als je er echt in geinteresseerd bent, vraag dan eens aan personeel op spoed, waar een deel van de mensen onverwacht binnengebracht worden, wie er uitblinkt in hygiene. Tenzij je liever je vooroordeel wil houden. Een schande van zoiets te durven associeren met een cultuur of geloof. En voor de duidelijkheid in deze draad, neen ik ben geen allochtoon. |
|
![]() |
![]() |
#193 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#194 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#195 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb beroepshalve met werven te maken, en daar hoeven heus geen allochtonen aanwezig te zijn, om smerige toiletten te hebben. Smeerpoezen zijn er overal. Motto, ik ben er vanaf, en de volgende moet maar zijne plan trekken. |
|
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tenzij je bedoelt dat jij van mening bent dat "moslims" altijd goed zijn, of zij hun vrouwen verminken of niet?
![]() |
#197 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#198 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
je schrijft zelf in de post die ik geqoute heb dat hij niet opkon tegen de vrouwen in zijn familie, en toch besluit je dat het zijn geloof is. Zielig, als je oordeel bij voorbaat vast ligt, en je je eigen net vooraf tegenspreekt. En ja ik heb de hele draad gelezen, iedere post ervan. Blijkbaar wil jij je eigen quote niet eens herlezen, anders zou je zelf je inconsequentie inzien. Voor de rest bedankt voor je vooroordeel wat mij betreft, en ik ben dan nog niet eens een moslim. Laatst gewijzigd door spherelike : 30 juli 2007 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
#199 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je me iets over vrouwenbesnijdenis wil leren, moet je je eerst beter informeren. Mijn zoon heeft er een studie over gemaakt voor de RUG, ik heb die doorgenomen, evnenals de omvangrijke bronnen die hij hiervoor geraadpleegd heeft.
En weet je wat het verschil is met wat hier te lezen valt ? Zijn doel was het vouwenleed in kaart te brengen, en de oorzaken op te sporen met als enig doel een strategie op te bouwen om de oorzaken te bekampen, en niet om het vrouwenleed te misbruiken om een cultuur, een geloof met de vinger te wijzen. Voor uw info, in indonesie (moslimland dat hier nogal eens genoemd wordt) is vrouwenbesnijdenis bij wet verboden, met openlijke instemming van de hoogste moslim geestelijken van het land. Toch tiert het gebruik nog welig, omdat het in de gewoonte van de mensen zit, het hoort zo, ondanks wet, ondanks religieuze afkeuring, niet besneden vrouwen zijn in die cultuur waardeloos. Dus als je van je dochter wil afraken, heb je geen keuze. Als je daar morgen te vuur en te zwaard de islam uitroeit, heb je wat vrouwenbesnijdenis betreft geen mm vooruitgang geboekt. |
![]() |
![]() |
#200 |
Europees Commissaris
|
![]() En om terug on topic te komen:
Nemen we even de vrouwenbesnijdenis als thema. Ik heb het niet opgezocht, maar deze topic komt naar mijn aanvoelen, zowat elke 14-dagen op één of andere manier terug, als afzonderlijke draad, of als nevenonderwerp zoals hier. Toenik in het begin op dit forum was, heb ik een een hele lange discusssie meegedaan, uitvoerig geargumenteerd, bronnen opgegeven, ..... forumgangers op hun onwetendheid, onjuistheid, zelfs flagrante leugens gewezen, met bewijs. Maar veertien dagen later zie je diezelfden met het zelfde gemak hetzelfde verkondigen. Dit is intellectueel oneerlijk, en daar wordt ik ook moedeloos van. Het gaat hier helemaal niet meer over open discussieren, met argumenten pro en contra. Het gaat hier over een bewuste propagndamachine, die dit onderwerp telkens opnieuw start, telkens dezelfe bewezen leugens verspreid, telkens de link wil leggen met hun eigenlijke doel, en dat is NIET het vrouwenleed, maar het in diskrediet brengen van een cultuur of een godsdienst. En daar wordt je inderdaad moedeloos van, van idee fixes, van platte propaganda voor "hun zaak", hun fobie. |
![]() |