|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  5 augustus 2007, 23:59 | #21 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 24 januari 2005 Locatie: de BH van V 
					Berichten: 19.826
				 |   Prius is techniologisch wel een stokpaardje, weinig copy paste aan. 
				__________________ KEEP CASH ALIVE!!!! | 
|   |   | 
|  6 augustus 2007, 00:01 | #22 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 24 januari 2005 Locatie: de BH van V 
					Berichten: 19.826
				 |   Citaat: 
 
				__________________ KEEP CASH ALIVE!!!! | |
|   |   | 
|  6 augustus 2007, 01:11 | #23 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 17 december 2006 
					Berichten: 10.572
				 |   Wat is het punt van deze thread? De beste en best gemarketeerde auto's winnen. Zo gaat dat in de vrije markt. Als het aan mij lag reed iedereen met een Trabantje, die uiterst zuinige wagentjes die bovendien als enige ter wereld een volledig recycleerbare carroserie hebben, gemaakt van geavanceerde biocomposieten (namelijk Duroplast op basis van katoen-vezels). Volop zijn tijd vooruit.  Het geavanceerde biocomposiet Duroplast is 7 keer sterker dan staal. http://en.wikipedia.org/wiki/Duroplast Maar ja, het duurt nog wel even vooraleer die gulzige hybrides plaatsmaken voor zoiets oermodern en efficiënt als de Trabbi. | 
|   |   | 
|  6 augustus 2007, 08:26 | #24 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  7 september 2002 Locatie: Waregem 
					Berichten: 178.701
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  6 augustus 2007, 09:32 | #25 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 juli 2004 
					Berichten: 36.112
				 |   Een beetje off-topic maar ik moet bepaalde mensen tegenhouden....    De Trabant-carrosserie bestond uit natuurlijke vezels (katoen) in een matrix van phenol-hars.... Er is niks recycleerbaars of natuurvriendelijks aan phenolhars,het enige wat ermee kan gedaan worden, na afdanken van het wagentje,is in brand steken,aan de geiten voederen (hoewel hun uitwerpselen dan als chemisch afval moeten beschouwd worden  )    ,of fijnmalen en ergens als "vulstof" in de bouw gebruiken.... ....de laagst mogelijke "recyclage-klasse" dus  | 
|   |   | 
|  6 augustus 2007, 11:42 | #26 | 
| Minister Geregistreerd: 24 november 2004 Locatie: Gent 
					Berichten: 3.354
				 |   Plus je moest vijf jaar of meer op de wachtlijst voor je je Trabantje had. Of is dat ondertussen al verbeterd?   | 
|   |   | 
|  6 augustus 2007, 12:29 | #27 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 24 januari 2005 Locatie: de BH van V 
					Berichten: 19.826
				 |   De vervuiling van een tweetaktje zullen we ook maar niet aan Edina vertellen 
				__________________ KEEP CASH ALIVE!!!! | 
|   |   | 
|  6 augustus 2007, 15:12 | #28 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 juli 2004 
					Berichten: 36.112
				 |   Citaat: 
 De groep IFA,die ons zulke legendes bracht als Trabant,Barkas en Wartburg is in 1991,kort na de eenwording,ten onder gegaan.Blijkbaar was de wereld niet klaar voor de vooruitstrevendheid van hun producten ....  | |
|   |   |