![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In Belgie zou dit vervolgd worden en in Nederland kan een politicus als Wilders tegenwoordig alles zeggen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vanavond in Netwerk komt Filip Dewinter er zijn mening over geven.
Daarover is al een discussie gestart: http://forum.politics.be/showthread.php?t=93132
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom nodigen ze Wilders niet bij de VRT uit op hem van repliek te dienen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Men mag Mein Kampf niet verbieden, net als men de Koran niet mag verbieden. Niemand heeft het recht om een ander de lectuur van een boek te ontzeggen, dat is zuiver coercitief gedrag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is dat toch voor een achterlijke dhimmitude? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat hij die uitspraak maakt, kan me niet schelen, dat hij er een wetsvoorstel voor indient wel. Wat dan berooft hij MIJ van MIJN recht om de Koran of Mein Kampf of gelijk welk boek dat hij nog zou willen verbieden te lezen. Wat die vrijheidrover voor de rest uitlalt kan me geen zak schelen. Laatst gewijzigd door AyneRand : 8 augustus 2007 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's één manier om het te bekijken. Een andere manier is om de koran te beschouwen als een schrift dat haaks staat op de vrijheid. In dat opzicht doet Wilders z'n partij alle eer aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze gaan een zware kluif hebben aan mij. In die doos zitten namelijk ook een bijbel, een koran, wat communistische toestanden, en het vierde burgermanifest van verhofstadt. En kookboeken.
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Een koran. De redding in deze dagen van politiek correcte gedachtenrepressie !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De koran is wel het enige boek dat ik heb dat ik nie kan lezen, dus 't gaat me nie redden vrees ik.
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Faith zegt op FFI: zo kunt ge ook de bijbel verbieden. RE Stropke: ![]() De inhoud bijbel<>koran = licht tegenover duisternis. Lees eens de Tien geboden, de regels en voorschriften uit Deut. en Leviticus, Exodus eens in totaliteit door. Grotendeelsis ons rechtbeginsel van vrijheid en gelijkwaardigheid gebouwd op de Joods\christelijk\humanitaire principes en beginselen vanuit de bijbel, die de God van liefde bekend maakt. Vooral in Exodus 21,22,23 staat vol van sociale wetgeving en omgang met de medemens principes die we nu ook in de wetgeving en normen terugvinden. In de Rombrief vinden we dit ook hfd 13:1-4 hoe de verhouding burger \overheid. Als mensen die normen overtreden worden ze via de overheid op het matje geroepen en ge maand die regels wel te respecteren. En ook de overheid kan niet naar willekeur handelen en heeft plichten naar de burger toe: respect en de waarden van die vrijheid erkennen en verdedigen. De regels en sjaria uit koran ademen een heeeeeeeeeeeel andere geest en waarde uit, als ik dat waarde kan noemen ![]() Dus het klint heel plausibel: koran verbieden , ook bijbel verbieden..maar. Het gaat niet om verbieden om te verbieden, doch op grond waarvan. En met dat principe van verbieden moet ge ook heel goed opletten. Eerder mensen overtuigen zodat ze zelf in eigen vrijheid kiezen. ![]() _________________ Mo Slim Is Lam Jezus zegt tot MoSlim: Sta op en wandel Vrijheid = ik zal spreken zonder haat en vrees de waarheid en niks dan de waarheid. Laatst gewijzigd door stropkeuh : 8 augustus 2007 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Proficiat, wiskundig genie ![]()
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |