![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#821 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is niet slim je voor wetenschappelijk onderzoek op een film te baseren, datis alles wat daar staat. (Maar hij schrijft wel een extreem grote rol toe aan waterdamp.) Zie de andere thread.
![]() |
![]() |
#822 |
Schepen
|
![]() Lol, ze hebben Luc al te pakken
'De menselijke activiteit op aarde is een belangrijke reden voor de stijging van de broeikasgassen en dus ook voor de opwarming van de aarde', zegt Debontridder. De krant Het Laatste Nieuws berichtte eerder dat het klimaatrapport de invloed van de CO2 stijging minimaliseerde. Maar dat ontkent Debontridder. Beleidsaanbevelingen staan er niet in het rapport. |
![]() |
![]() |
![]() |
#823 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#824 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 10 augustus 2007 om 14:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#825 |
|
![]() Kun je dat ook toepassen op jezelf?
![]() |
![]() |
#826 |
|
![]() Hier ga je toch ff een beetje uitleg moeten geven
![]()
![]() |
#827 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is er propaganda en wordt de publieke opinie gestuurd door de mainstream media. Dat is zelfs zo evident dat het niet ter discussie staat. Ik heb indertijd al voldoende, denk ik, de leugens en verdraaiingen van de Bush-kliek en de neocons gepost en proberen te weerleggen. (vaak in discussies met Antoon c.s.) Dat ik diezelfde techniek echter toepas op iets wat jij onvoorwaardelijk lijkt te geloven, namelijk de inside job theorie ivm 911 en de NWO-hypotheses, dan ben ik plots diegene die enggeestig is, dichtgetimmerd en mentaal niet capabel om het licht te zien. Dat waren btw maar enkele van de vele andere beledigingen die mij door ***** als Pindar en Exodus mettertijd werden toegeslingerd. (die strafpunten had Pindar trouwens dik verdiend. Vraag hem maar eens wat hij geschreven had. Wedden dat hij een uitvlucht zoekt?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#828 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
LOL LOL LOL LOL LOL Nou wordt ie mooi! HET MOET NIET GEKKER WORDEN MET DEZE GAST!!! HO HO HO Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#829 |
|
![]() Mijn excuses.
Dit hier: "We leven in een wereld waarin propaganda een belangrijke rol speelt bij het vormen van de publieke opinie", zei Gore. "Ze trachten ons te manipuleren en houden ons voor idioten", geldt voor zowat alles. Dus evengoed voor theorieën over de NWO, als voor theorieën van 'disbelievers' van klimaatsverandering en volgens jou waarschijnlijk ook als voor de klimaatsveranderingstheorie zelf. Een kritische geest is nooit een nadeel, denk ik.
![]() |
![]() |
#830 | |
|
![]() Citaat:
We leven in een wereld waarin propaganda via de media het belangrijkste middel is om beslissingen doorgeduwd te krijgen. Ik heb de media nog geen propaganda weten maken rond de NWO, het feit dat 9-11 een inside job is. Ik heb de media wel al propaganda weten maken voor het Global warming verhaal en zoals ik al dikwijls heb gemeld spreek ik niet tegen dat het klimaat minder stabiel is en dat er vandaag op basis van onze ervaring momenteel extremen worden afgetast. Ik krijg echter de kriebels bij het zien van "the inconvenient lie" van Gore Al waarin hij voornamelijk de Amerikaanse bevolking voor zijn kar wil spannen en dan ook de technieken voor gebruikt die er voor noodzakelijk zijn, dus enige wetenschappelijke onderbouwing is meegenomen maar geen noodzaak, een leugen hier en daar kan want de rode draad van zijn verhaal wordt er mee ondersteund, de slijmerige en bemoederende stijl van zijn discours, ... de media neemt dit aan zonder enige kritische nota, en wij krijgen het dag in dag uit op ons bord geserveerd, ook al wordt het Gore Al verhaal door heel wat wetenschappers ontkend. Wie gelooft vandaag de dag nog dat J.F. Kennedy is vermoord door Lee Harvey Oswald? En nochtans is dat het verhaal dat door de media is verkocht (propaganda) Wie gelooft er vandaag nog dat Roosevelt geen voorkennis had van de Japanse aanval op Pearl Harbour met als rechtstreeks gevolg de deelname van de Amerikanen in W.O.II? En nochtans is dat het verhaal dat door de media is verkocht (propaganda) Binnen een aantal decennia gaat niemand nog geloven dat 9-11 werd gepleegd door een bende Arabieren die de Bush junta een vrijgeleide wilde schenken voor oorlogen in AZfghanistan, Irak, Iran, ... om zo zijn wapen en olie sponsors een plezier te kunnen doen. En nochtans is dat het verhaal dat ons door de media vandaag wordt verkocht (propaganda) Mag ik je één ding vragen Groentje, neem er ff de tijd voor en bekijk de documentaire die in mijn handtekening staat en laat me, eventueel via PB, jouw feedback van weten. Dank Gun
![]() |
![]() |
#831 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#832 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#833 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In de jaren '70 waren er veel 'maatschappijkritische' geesten.
Die wel het 'Het Kapitaal' van Marx, 'Wat te doen?' van Lenin en het Rode Boekje van Mao als evangelie beschouwden.
![]() |
#834 |
|
![]() Inderdaad, maar sommigen denken dat ze kritisch zijn terwijl ze gewoon met de meute meelopen.
![]() |
![]() |
#835 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#836 | |
|
![]() Wat een klucht....
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#837 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik onthoud vooral
Citaat:
![]() |
![]() |
#838 |
|
![]() De VS, het land met de hoogste densiteit aan meetstations, die zogezegd voldoen aan strenge eisen om accurate temperatuurgegevens te bekomen, liet oorspronkelijk, voor de correctie, een stijging optekenen van 0,3° de laatste 20 (30?) jaar, en na correctie 0,17X° (het juiste cijfer kan ik je niet geven omdat de site platligt).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#839 | |
|
![]() Citaat:
Als de meute de wetenschappers zijn. En als kritisch zijn in jouw ogen gelijk is aan tegen de stroming in gaan. Dan begrijp ik plots waarom merkwaardige standpunten als 'kritisch' worden gezien. Precies een nieuwe cultus.
![]() |
![]() |
![]() |
#840 | |
|
![]() Citaat:
We leven in een wereld waarin propaganda via de media het belangrijkste middel is om beslissingen doorgeduwd te krijgen. Ik heb de media nog geen propaganda weten maken rond de NWO, het feit dat 9-11 een inside job is. Ik heb de media wel al propaganda weten maken voor het Global warming verhaal en zoals ik al dikwijls heb gemeld spreek ik niet tegen dat het klimaat minder stabiel is en dat er vandaag op basis van onze ervaring momenteel extremen worden afgetast. Ik krijg echter de kriebels bij het zien van "the inconvenient lie" van Gore Al waarin hij voornamelijk de Amerikaanse bevolking voor zijn kar wil spannen en dan ook de technieken voor gebruikt die er voor noodzakelijk zijn, dus enige wetenschappelijke onderbouwing is meegenomen maar geen noodzaak, een leugen hier en daar kan want de rode draad van zijn verhaal wordt er mee ondersteund, de slijmerige en bemoederende stijl van zijn discours, ... de media neemt dit aan zonder enige kritische nota, en wij krijgen het dag in dag uit op ons bord geserveerd, ook al wordt het Gore Al verhaal door heel wat wetenschappers ontkend. Wie gelooft vandaag de dag nog dat J.F. Kennedy is vermoord door Lee Harvey Oswald? En nochtans is dat het verhaal dat door de media is verkocht (propaganda) Wie gelooft er vandaag nog dat Roosevelt geen voorkennis had van de Japanse aanval op Pearl Harbour met als rechtstreeks gevolg de deelname van de Amerikanen in W.O.II? En nochtans is dat het verhaal dat door de media is verkocht (propaganda) Binnen een aantal decennia gaat niemand nog geloven dat 9-11 werd gepleegd door een bende Arabieren die de Bush junta een vrijgeleide wilde schenken voor oorlogen in AZfghanistan, Irak, Iran, ... om zo zijn wapen en olie sponsors een plezier te kunnen doen. En nochtans is dat het verhaal dat ons door de media vandaag wordt verkocht (propaganda) Mag ik je één ding vragen Groentje, neem er ff de tijd voor en bekijk de documentaire die in mijn handtekening staat en laat me, eventueel via PB, jouw feedback van weten. Dank Gun
![]() |