![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ze hebben geen stickers op hun voorhoofd met 'ik ben een drugsgebruiker'
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Wel, het probleem met die dingen is dat zo geen vervanging zijn voor serieuze analytische technieken als LC/MS e.d. maar slechts als indicator werken, zodat er veel ruimte is voor valse positieven.
Geneesmiddelen die efedrinederivaten bevatten, frequent gebruikt in geneesmiddelen tegen verkoudheid en allergie, zullen een valse positieve geven voor amfetamine daar ze in het lichaam tot dezelfde afbraakstof afgebroken worden. Als ik me niet vergist geeft het essentieel aminozuur l-fenylalanine hetzelfde resultaat. Maanzaad kan valse positieven geven voor opiaten, sesamzaad voor cannabinoïden. Volgens mij zal het verspreiden van zo'n tests onder de gewone bevolking leiden tot zeer veel verdachtmakingen door valse positieven. Een confirmatie via LC/MS kost natuurlijk stukken van mensen. Ik vind dergelijke praktijken wel degelijk schending van privacy. In de USA gebruiken ze drugstests zelfs al op de werkvloer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() Hoe onbetrouwbaar. Je moet maar een uurke uitgaan en de wietgeur zit al in je kleren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sneller kan ook. Ik ken iemand die was met penitentair verlof en die ging mee met iemand naar de coffeeshop. Een kwarier daar binnen en de dag daarna pissen als hij terug binnenkwam in de gevangenis. Drugs gebruikt was de uitslag van de test. Geen verlof meer en een nieuw proces voor druggebruik. En dat allemaal door passief roken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stoere gasten hier. Ze blowen stukken in de wind, spelen dealerke al dan niet met een glock achter de broeksriem maar moeder mag het niet zien.
tss...
![]() |
#28 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Ja, u kent de man niet, u twijfelt. Ik begrijp dat wel, ik twijfel dan weer niet. Klein detail, de man rookt niet. =)
Hij had er beter aan gedaan van er buiten te blijven, dat wel natuurlijk. Maar ja, niet iedereen kan de slimste zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Dat zal die neef graag horen dat u dat in het openbaar verklaard denk ik. =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Ik kwam gisterenavond de broer tegen van een zekere forummer genaamd Tony Montana die pol&soc studeert. Het was toevallig toen hij naast me kwam zitten en we het over politiek hadden genietend van een joint in de Mississipi in Maastricht. Hij zei dat zijn broer op politics.be veel post onder die naam.
In de ledenlijst kan ik echter die nick niet tterugvinden, niet dat het veel uitmaakt maar kom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk voor ouders.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou me verbazen als dat een probleem is. In de straat waar ik woon ken ik verschillende jongeren die zo'n plant bij hun thuis hebben staan, en hun eigen voorraad voorzien. Bij sommigen is de politie langsgeweest, en die hun plant is dan verbrand door de politie. Ze zijn er totaal niet verder voor vervolgd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "Kom, zjef, we gaan die plant hier opsmoeren".
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |